7 Kasım 2012 Çarşamba

MİM: 40 Soru 40 Yanıt


Bu mim uzun bir süredir bloglarda ve vloglarda yapılıyor. Şu sıra yine pek çok yerde görüyorum. En son da L'Arc-En-Ciel... blogunda görmüş ve sevgili Bveç'e benim de yazacağımı söylemiştim. Şimdi sözümü tutuyor ve mimi yanıtlıyorum.

1) Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
İki kez, sabah ve akşam...

2) Cilt tipin nedir?
Aslında karma cilt tipine sahibim ancak akne tedavisini bitirdiğimden beri kuru/normal bir cilde sahip oldum.

3) Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
Loreal Pure Zone yıkama jelini kullanıyorum. Hem jelden, hem de yüz yıkama pedinden çok memnunum.

4) Peeling yapar mısın?
Sadece duş aldığımda yapıyorum.

5) Peeling ürünün ne marka? 
Watsons marka peeling kullanıyorum ve çok memnunum. Sanırım 4 koca kutu bitirdim.

6) Nemlendiricin nedir?
La Roche Posay Hydreane Legere

7) Çillerin var mı?
Yazın yanaklarımda ve burnumun üzerinde hafif çillerim çıkıyor. Şanslıysam kışa kadar geçiyor, değilsem güneş lekesi gibi kalıyorlar... :(

8) Göz kremi kullanıyor musun?
Ne yazık ki hayır. Kendime ve bütçeme uygun bir göz kremi bulamadım henüz.

9) Cildin akneye meyilli mi?
Maalesef evet.

10) Güneş koruyucu kullanıyor musun?
Evet, Avene'nin 50 koruma faktörlü kremini kullanıyorum.

11) Fondötenin nedir?
Maybelline Affinitone 24 hours, Loreal Infallible, Mac Pro Longwear ve Max Factor Lasting Performance
sık kullandığım fondötenler...

12) Kapatıcı kullanıyor musun?
Hemen her makyajımda kullanıyorum. Garnier'nin rollon'unu seviyorum şimdilik. Ama Mac Select Cover Up, özel makyajlar için favori kapatıcım.

13) Makyaj alt tonunu biliyor musun?
Evet, sarı alt tonluyum.

14) Takma kirpikleri hakkında ne düşünüyorsun?
Bayılıyorum fakat uygulama konusunda pratiğim yetersiz. :)

15) Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor. Bu konuda ne düşünüyorsun?
Böyle şehir efsaneleri ile ilgilenmiyorum! :D

16) Hangi maskarayı kullanıyorsun?
Mac Zoom Lash, Benefit BAD gal, Max Factor 2000 Calorie, Clinique High Lengths en sık kullandıklarım.

17) Sephora mı Mac mi?
Çok zor bir soru... Nars'ı satan Sephora olduğu için aklım onda kalıyor ama yine de Mac. :)

18) Makyaj yaparken en çok hangi aleti kullanırsın?
Tabii ki fırçalarımı! :)

19) Far bazı kullanıyor musun?
2-3 saatten daha fazla dayanmasını istediğim her makyajımda hem de! Urban Decay far bazlarım kurtarıcım oluyorlar bu noktada.

20) Ya yüz için?
Elimde bazı numuneler var, çeşitli markalara ait. Özel günlerde onları kullanıp bitirmeye çalışıyorum. Gündelik olarak Watsons'ın tea tree gözenek jelini kullanıyorum, işimi görüyor. The Balm'ın bazını denemek istiyorum.

21) En sevdiğin far ve numarası ama tek bir tane?
Pastel'in nude tonlarda olan ve ne yazık ki üretimden kaldırılan 5'li far paleti. Eğer sadece bir tane seçmem gerekiyorsa, onun en açık rengi.

22) Kalem - likit- jel eyeliner hangisini tercih edersin?
Kesinlikle ince fırçalı likit eyeliner insanıyım ben. :) İkinci tercihim de jel eyeliner olurdu. Ama kalemler monolids olduğum için üst göz kapağımda dayanmıyorlar.

23) Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma vakası atlattın?
Bilmem, belki bir kaç kez...

24) Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Çok beğeniyorum fakat şu an hiç pigment farım yok. En kısa zamanda edinmek istiyorum.

25) Mineral makyaj malzemesi kullanıyor musun?
Bir kaç mineral farım var ancak renkleri oldukça açık renkler. Bu nedenle pek elim gitmiyor. Ancak mineral fondötenleri çok merak ediyor ve denemek istiyorum.

26) Favori rujun nedir?
Maybelline watershine 530 numaralı çilek pembesi ruju.

27) Peki gloss?
Pastel Magic gloss ve Nars ikili glossum.

28) En sevdiğin allık hangisi?
Açık ara The Balm Frat Boy. :)

29) Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun?
Ne yazık ki hayır...

30) Drugstore hakkında ne düşünüyorsun?
Çok ama çok seviyorum.

31) Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
Uzun bir süredir aklımda sürekli bu fikir var. :)

32) Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın hiç?
Bir iki kere pudra allık devirmişliğim ve rimelimi göz kapağıma bulaştırmışlığım var.

33) En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
Nefret kelimesi abartılı olabilir ama ilk farkettiğim allık ve bronzerın yanlış uygulanması.

34) Canlı renk makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı seversin?
Göz makyajında doğal tonları, dudakta canlı renkleri daha çok seviyorum sanırım.

35) Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
Ebru Gündeş ilk aklıma gelen. Bugüne kadar hiç çirkin bir makyajla görmedim kendisini.

36) Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
bb cream olabilir... Yüzüme başka malzeme uygulamayacaksam, makyajsız gibi görünen pürüzsüz ve aydınlık bir yüzüm olsun bari. :D

37) Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
Çok nadir de olsa, evet.

38) Makyajsız nasıl göründüğünü düşünüyorsun?
Ufak gözlü, biraz yorgun ve soluk.

39) Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka?
Mac sanırım...

40) Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
Beni çok mutlu eden, güzelleştiren, moralimi düzelten, dünyanın en güzel şeylerinden biri olduğunu düşünüyorum.

4 yorum:

  1. Ben de bu mimi edit edeceğim... hmm, şimdi yapsam mı ki?

    Bu arada, ben de LRP hydreane legere kullanıyorum. Göz kremi arayışım benim de sürüyor :( Niyeyse hiçbiri bana yeterli değil ya da alabileceğimden çok pahalı. Umudum LRP Hydraphase Intense Yeux'de, hadi bakalım :)

    Öpüyorum seni, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Yap yap, hadi sen de güncelle! :)
    Göz çevremde pek sorunum yok ama yaş ilerliyor diye kullanmam gerekmiş gibi hissediyorum. Bir de son 1 yıldır zaman zaman kuruma hissediyorum göz çevremde. Sanırım yavaştan yaşlanmaya başladım. :)
    Ben de öpüyorum, kendine iyi bak. :)

    YanıtlaSil
  3. blogunu toplu okumaya geçtim yine :))
    kendim kendimi mimleyeyim çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiiiinnnn! :)
      Senin cevaplarini da merakla bekliyorum. Cok eglenceli bir mim. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.