4 Kasım 2012 Pazar

NOTD: China Glaze Awakening


Bugün sizlere, çok severek aldığım ancak elimde duruşunu hiç sevmeyerek hayal kırıklığına uğradığım ojemi tanıtmak istedim. Şişede bana göre çok elegan duran bu oje, sanırım ten rengimden dolayı benim ellerimde kirli gibi duruyor. Renk geçişlerini yansıtabilmek için pek çok fotoğraf çektim. Bakalım siz beğenecek misiniz bu rengi?


  • Ojenin kıvamı çok güzel, rahat sürülüyor, renk geçişlerini tırnakta da koruyor. 
  • Çok çabuk kuruyor. 
  • Dayanıklı ve kolay kolay soyulmuyor. 
  • Sürüldüğünde, şişedekinden daha açık bir pembe oluyor.
Flaşlı

Aşağıdaki fotolar flaşsız, gün ışığında çekildi.






Aşağıdaki fotoğraflarda, iki kat uygulanmış halini görüyorsunuz.



2 yorum:

  1. cok güzelmis rengi malesef bu markanin ojelerini hic kullanmadim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. GüzelGül, denemeni tavsiye ederim. Fiyatını hak eden, gerçekten fark yaratan çok hoş renkleri var. Ben bu markadan, hemen her markada olan renkleri değil, daha özel tonları almayı tercih ediyorum. China Glaze kullandığım günlerde herkes ojelerimi soruyor. :)
    Renk güzel ama elimde kirli gibi duruyor maalesef. Belki bordo oje üzerine sürersem daha güzel durur yansımaları...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.