18 Kasım 2012 Pazar

NOTD/Günün Manikürü: China Glaze City Siren ve Snow Globe

Merhaba,

Pazar gününü renklendirmek için hazırladım bugünkü yazımı. Bu aralar ojelere sardırdım yine... İlerleyen günlerde de bol bol oje yazısı görmeniz kuvvetle muhtemel. :)

Bugün ojelerde en sevdiğim marka olan China Glaze'in iki güzel ojesi ile yaptığım manikürü göreceksiniz. İkisi de koleksiyon ürünü, City Siren Metro (Uptown), Snow Globe ise Let it Snow koleksiyonundan...

Ojelerin kalitesi, sürümü, kolay kuruması ve dayanıklılığı ile ilgili ek bir şey söylemiyorum. Hepsi şahane! Ancak Snow Globe'u, güzelliğine vurulup sürecekseniz, çıkarırken yaşayacağınız zorluğu da göze alacaksınız diyor ve fotoğraflara geçiyorum.

China Glaze City Siren




China Glaze Snow Globe





 Ben tırnaklarımda mücevher gibi duruşuna bayılıyorum Snow Globe'un. City Siren ise harika bir renk. Siz beğendiniz mi bu ikiliyi? 

 *Siz de eski ve yeni koleksiyon China Glaze ojeleri incelemek ve satın almak isterseniz Tanaçan Kozmetik'in online satış sitesine uğrayabilirsiniz.

Herkese keyifli bir Pazar günü diliyorum.

4 yorum:

  1. Kırmızılara taktım ben de yeniden :) Bu kırmızı da çok nefismiş :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de elimin rengi koyu oldugu icin, elimi beyaz gosteren bir kac renk var. Kirmizi, mor ve lacivert. Bu nedenle kirmizi askim hic bitemiyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi süpermiş Tannesi.. Kışa en çok yakışan renk kırmızı bence..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. :) Ben de bayılıyorum. Hele böyle pırıltılarla, sıradanlıktan da uzaklaşmış oluyor. Bazen böyle kullanmayı seviyorum ben.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.