20 Kasım 2012 Salı

NOTD/Günün Manikürü: China Glaze Fast Track


Herkese merhaba,

Dün yeni bir yazı yayınlayamadım, zira pek içimden gelmedi. Ancak bugün size, bir oje yazısı ile merhaba derken, bu yazımı yayınladıktan sonra, sizlere bir makyaj uygulama yazısı hazırlamak üzere içeri gideceğim. :)

Bugünkü ojemiz, China Glaze'in Hunger Games koleksiyonundan, Fast Track rengi... İlk bakışta oldukça sakin, nude bir renk... Fakat dikkatli baktığınızda bunun altın pırıltılar içeren, çok şık bir renk olduğunu görüyorsunuz. Aslında keşke bu rengi boş kartela üzerine sürerek gösterseydim, zira benim elimde çok güzel durmuyor. Ben ancak pembe alt tonlu nude tonlarla anlaşabiliyorum. Ancak bej alt tonlu nudelarla arası iyi olanlar için, çok şık bir alternatif olacağını söylemeliyim. Simli olmasına rağmen çıkarırken çok zorlanmadığım, her zamanki China Glaze kalitesinde bir renk bu... Haydi şimdi fotoğraflar!





*Siz de Hunger Games ve diğer China Glaze koleksiyonlarını incelemek ve satın almak isterseniz Tanaçan Kozmetik'in online satış sitesine uğrayabilirsiniz.


8 yorum:

  1. Ben nude ojelere bayılıyorum, içi simli olanlara ayrı bir bayılıyorum :) Bu da pek güzelmiş; ama evet, sanki Irreplaceable bir tık daha iyi renk olarak :)

    Bu arada, Irreplaceable'ı da buldum. Where's the Party arayışım devam ediyor :D

    Makyaj postu, yaşasııın :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de seviyorum ama dediğim gibi, pembe alt tonlu olması gerek. Irreplaceable, benim ten rengim için biraz daha uygun. :)
    Where's the Party'yi denk gelirsem alırım ve sana yazarım hemen. :)

    Makyaj postu için, renk veya tarz önerin/isteğin var mı? Makyaja başlamak için kızımın uyumasını bekliyorum şimdi, hala karar veremedim. Balm Jovi'den açık renk mi olsa, başka bir şey mi? Yardım et bana. :)

    YanıtlaSil
  3. Hmm, bence Balm Jovi'den devam et :) Çok güzel renkler var, hepsini görmek istiyorum valla. Evet evet, BalmJovi açık renkler diyorum. Kuzucuğa da tatlı rüyalar :)

    YanıtlaSil
  4. Where's the Party için de teşekkürler :) zahmet etme ama, denk gelirse :) Öptüm!

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok şık bir renk ama bejleri ben de pek yakıştıramıyorum kendime..
    Bu arada BalmJovi için
    Iron Maiden ve Alice Cooper (ki çok severim amcaları:) için özel istek yapsam :))

    YanıtlaSil
  6. şahane olmuş cnm bayıldım rengine:)

    YanıtlaSil
  7. geldim, hani dedin ya izleyicim değilsin . bugüne kısmetmiş;)

    bu arada ojenin rengi süpermiş

    YanıtlaSil
  8. @bveç, rica ederim canım, denk gelirsem alacağım. :)
    @nilgüncüm, isteklerini not aldım. Bugün, yorumunu görmeden önce, iki ayrı makyaj yazısı hazırladım ancak bir sonraki istek renklerinle olacak. :)
    Alice Cooper2ı, bir önceki makyajımda, yeşille birlikte kullandım ama ikisini de birlikte deneyeceğim. :)
    @kozmetikperisi, teşekkür ederim canım. :)
    @yıldız, hoşgeldin, sefalar getirdin. Teşekkür ederim ayrıca. Bu blogta sevdiğin gibi sık sık oje yazıları bulacaksın. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.