21 Kasım 2012 Çarşamba

NOTD/Günün Manikürü: China Glaze Rare & Radiant


Günaydınlar herkese,

Bugün güne ışıl ışıl başlamak için harika bir oje seçtim. Rare & Radiant, China Glaze Bohemian koleksiyonuna ait...
Altın rengi ve yeşil yansımaları olan bu oje, yanar döner renkleri ve ışıltısıyla içimi açtı. Yine ten rengimden dolayı kendime çok yakıştırmasam da şişedeki renge bakmaya doyamadım. :)

Siz de bu çok renkli ve yansımalı ojeleri seviyor musunuz?




Bohemian koleksiyonunun diğer renklerine bakmak ve satın almak isterseniz, Tanaçan Kozmetik'in online satış sitesine uğrayabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Ben bunu sana yakıştırdım Tannesi'cim, bence iyi durmuş.

    Ve evet, ben böyle yansımalı renklere bayılıyorum! Her rengi süremesem de şişesinde görmeyi bile seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Şişeyi tutarak çekmişim fotoğrafı, ondan yakıştırdın. Tüm elimi açıp, çekseydim, eminim sen de bendeki duruşundan hoşlanmazdın. :)
    Ben de çok seviyorum, bütün duo chromelar benim olsun istiyorum ama... Ama işte sonuç ortada! :)))

    Bu arada, dün sağlam çalıştım, dünkünün üzerine, bugün bir makyaj yazısı daha geliyor. :))

    YanıtlaSil
  3. Bravo sana valla :)) Ya ben makyaj yapıyor ve fakat fotoğraf çekmiyorum! Işık-bizim minik canavar dolayısıyla :))) Haftasonu balkona çıkıp donsam da çekim yapmam lazım artık :)

    YanıtlaSil
  4. Yok yok, alıştım ben; ondan...
    Kendimce bazı açılar keşfettim. ağa şöyle dönünce ana rengi, böyle sönünce içindeki ışıltısı en iyi açıdan çıkıyor diye... Artık oje fotolarını rahat çekiyorum. Ama makyaj yazısı fotoğrafları benim için de hala çok zor. Dünkü makyaj yazım için 40 poz çekmişim, biliyor muydun? :)))))

    YanıtlaSil
  5. Hahaha, tahmin ederim :)))

    Blogger olmak zor iş ;)

    Eline sağlık! Yeni yazıyı merakla bekliyorum!!!

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım. :)
    Zor ama çoook sevkli!!! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.