28 Kasım 2012 Çarşamba

NOTD/Günün Manikürü: China Glaze Winter Berry & China Glaze I'm Not Lion


Herkese merhaba,

Bir günlük kısa bir aranın ardından, bugün sizlere yılbaşında kullanabileceğiniz güzel bir oje önerisi ile merhaba diyorum. Aslında bu ojeyi bugün sürmedim ama yılbaşına doğru paylaşmak üzere arşivimde tutuyordum; artık zamanıdır dedim. :)
Fotoğraflarda kırmızı tonu baskın görünen bu oje, aslında şahane bir kırmızı-bordo! Yanılmıyorsam China Glaze'in Let It Snow koleksiyonuna ait bir oje...Winter Berry'nin üzerine, yüzük parmağıma Safari koleksiyonundan I'm Not Lion uyguladım ve bence çok şık durdu. Ve özellikle Winter Berry, inanılmaz kalıcıydı. Günlerce elimde kaldığı halde hiç soyulma yapmadı ve silerken çok kolay çıktı. Yılbaşı için güzel bir oje arayışınız varsa şiddetle tavsiye ediyorum.

Farklı bloglarda bu ojenin kalıcılığı ile ilgili bazı sıkıntılar olduğu ve çıkarırken tırnağı boyadığı yönünde şikayetlere rastladım. Ancak kendi deneyimimden yola çıkarak sizi temin ederim ki; ben de aksine ojenin süper kalıcılığı ve çıkarırken tırnağımdan kolayca, iz bırakmadan çıkmasına hayran kaldım. Üstelik base coat veya top coat kullanmadım.

China Glaze Winter Berry




China Glaze Winter Berry & I'm Not Lion





Bu ojeyi sürdüğüm gün karşılaştığım ve tanışma fırsatı bulduğum, blogger arkadaşım Audrey ile, hemen bir iki kare çektik sizler için. :) Onun tırnaklarında da China Glaze'in muhteşem bir pembesi vardı. Yaşasın China Glaze ve oje kardeşliği! :) Kendisine de bu vesileyle öpücüklerimi gönderiyorum.



Siz de, China Glaze ojelerin renklerine bakmak ve satın almak isterseniz, buradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. top coat yok demişsin..ojenin parlaklığına özellikle bayıldım..Pembenin rengi de nefismiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen, top coat kullanmadım. Sen söyleyene kadar, bu kadar parlak durduğunu fark etmemiştim desem... :) Sahiden de çok parlak bir bitişi var. Ve çıkarana kadar da ilk sürdüğüm günkü gibiydi.
      Pembeyi Audrey yazmıştı blogunda bu son haftalarda. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.