11 Kasım 2012 Pazar

NOTD/Günün Manikürü: Essence Colour&Go date in the moonlight - 126

Bu güzel güneşli Pazar gününde mevsime uygun, koyu ama ışıltılı bir renk sürmek istedim. Renge bayıldım!
  • Bu rengin kuruma süresini çok fazla beğenmedim, ilk kat kolay kurudu ama ikinci katı ince sürmeye çalışmama rağmen kuruması biraz uzun sürdü. Biraz yoğun kıvamlı bir oje...
  • Demert kurutucu spreyim ile bu oje iyi anlaşamadı. Her ojemi saniyesinde kurutan spreyim, bu oje üzerine sıktığımda hava kabarcıklarına sebep oldu.
  • Şişede görünen mavi pırıltıların, tırnakta kaybolmamaları benim için şahaneydi!
  • Bir de Essence ojelerin yeni şişelerini çok beğendim ama yeni fırçalarını beğenmeme rağmen henüz alışamadım. Birkaç denemeden sonra daha başarılı sürebileceğimi düşünüyorum. Fotoğraflarda da bazı sürüş hatalarımı gözünüze sokmamak için saklamaya çalıştım. Umarım kötü değildir... 

Şimdi fotoğraflara bakalım mı?









8 yorum:

  1. OMG! Renk çok güzel!!! Hoş, böyle renklere bayılıp alıyorum; sonra da süremiyorum... du bakalım :) Gratis'im geldi benim, zaten bugün keyfimi yerine yalnızca Gratis getirebilir sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Başakçım renk harika fakat inanılmaz zor çıktı ellerimden. Bildiğin kazıdım yani. Simli bir oje bile bundan daha kolay çıkardı. Ayrıca tırnaklarımı boyadı 24 saatten az kalmasına rağmen... Bir de en ufak darbeden bozuldu, çizildi, soyuldu. :(
    Essence ojeleri seviyorum ama bu renk beni hayal kırıklığına uğrattı. Muhteşem rengi dışında cazip bir yanı yok benim için...
    Neden öyle yazdın, moralin mi bozuk senin, ne oldu? :(

    YanıtlaSil
  3. Hadi ya, hiç almayayım o zaman :S Nefret ediyorum zor çıkan ve boyayan ojelerden...

    Haftasonu yorgunluğu benimki aslında. Bu haftasonu Çınar'la yalnız çok dolaştım, biraz yorulmuşum. Çok anormal bir durum yok da, ara sıra geliyorlar bana :)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi anlıyorum seni. Bu çılgınların enerjisine yetişmek mümkün değil! Hop hop, zıp zıp; pilleri hiç bitmiyor. O sırada olan bize oluyor. :)
    Bu yakınlarda çok hoş oje postlarım gelecek, beklemede kal.
    Allık yazısının fotoğraflarını çektim. Bugün yarın yazacağım. :)

    YanıtlaSil
  5. Ooo süper, heyecanla bekliyorum! Resmen makyaj yaparak deşarj oluyorum Tannesi, beni en iyi sen anlarsın :)

    YanıtlaSil
  6. Ahh ahh, bilmez miyim! Benim için de mutluluk kaynağı kozmetikler ve makyaj. :)
    Sür sürüştür, mutlu ol o halde! :)
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Aynen!

    Ben de öpüyorum ve sızıyorum... IG'de görmüşsündür belki, 4 oğlan 1 cadı bizdelerdi bu akşam, yorgunum an itibariyle :))

    YanıtlaSil
  8. Bugün iş görüşmem vardı, dışarıdaydım; ne bloglara ne IG'ye bakamadım hiç. Birazdan turlamaya başlıcam.
    İyi geceler canım sana da. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.