12 Kasım 2012 Pazartesi

Pastel Ruj: 22 ve 28

Merhaba,

Herkese kolay geçecek bir Pazartesi günü diliyor ve bu stresli günü renklendirecek canlı bir yazı ile sizi başbaşa bırakıyorum.

Pastel rujları seviyorum genel olarak...

  • Sürümü yumuşak, dudağımı kesinlikle kurutmuyor.
  • Kalıcılığı kesinlikle tatmin edici. Yemek yeseniz bile tamamen silinmiyor, tazelemeden de idare edebiliyor.
  • Rengini çok iyi veriyor. Ambalajdaki rengin aynısını , dudağınızda görebiliyorsunuz.
Sevmediğim yanları ise...
  • Sanki biraz çabuk bayatlıyor. Kokusu, kıvamı diğer rujlarıma göre daha çabuk değişiyor. 
  • Ambalajları çok kötü. Bir kere gereksiz büyük.  Verev kesimli ince plastikten kapağı, bir kaç kullanımdan sonra çatlamaya; bir süre sonra da kırılıp kopmaya başlıyor. Pastel, ruj ambalajlarını yenilese ne kadar mutlu olacağım.
Ama ben yine de seviyorum onları... :)

Bugün 22 ve 28 numaralı neon pembe ve neon kırmızı olarak nitelendirebileceğim, yarı mat yapıdaki rujları paylaşmak istiyorum sizinle.

Önce 22:

Güzel ve canlı bir koyu pembe... Kırmızıya dönük gibi görünüyor değil mi?






Şimdi 28... Bu da çok canlı, benim için tam ayarında ama yine de dikkat çekici bir mat kırmızı...




Birlikte gördüğümüzde, hangisinin pembe, hangisinin kırmızı olduğu daha net anlaşılabiliyor...


Bu flaşlı fotoğrafı da, renklerin canlılığını, tonunu ve kıyaslamasını çok net yansıttığı için paylaşmak istedim.


 Siz de seviyor musunuz böyle canlı renkler? Ben beyaz tenli ve siyah saçlı olduğum için kendime çok yakıştırıyorum. Dudağımda deneyene kadar, bana da korkunç görünüyordu. Ancak denedikten sonra ikna oldum. İkna olmak ne kelime, müptela oldum! :)

4 yorum:

  1. cok güzel görünüyor renkleri ve cok merak ediyorum pastelin rujlarini ojeleri zaten on numara bunlarida denemeliyim en kisa zamanda türkiyeye gelir gelmez :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten gorundukleri kadar guzeller, emin olabilirsin. Gelince dene mutlaka. Evlenince nerede yasayacaksin? Dugun Turkiye'de sanirim? :)

      Sil
  2. en son bi indirim olmustu ya sanırım annelre gunuydu o zaamn bu ıkı rengı almak istemıstım gratisden satıcı kzı ben aldım onları demsıtı elınden cırkeflık yapıp almak ıstedım bı an ya da sacını basını yolmak. not aldım bırdahakı ındırımde alınacak. esseence nın yeni koleksiyonunda da aynısını yaparsa yolacam o kızı :P :P

    satış danısmanlarından bize kalmıyo yaaeee

    YanıtlaSil
  3. Aaaa, kavga nedeni bu yahu! :)
    Ama vermediği kadar var renkler!
    İlk indirimde kapmanı şiddetle tavsiye ederim. :)
    Yalnız Gratis'te bu bahsettiğin davranışı son zamanlarda çok fazla kişiden duyuyorum. Koleksiyon/kampanya ürünleri çok az sayıda geliyor galiba...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.