22 Kasım 2012 Perşembe

Rival de Loop Eyeliner - Gri

Merhaba,

Bugün bir istek yazısını geciktirmeden hazırlamak istedim. Geçtiğimiz günlerde The Balm Balm Jovi palet ile yaptığım makyajlarda kullandığım, Rival de Loop gri eyelinerı tanıtmak istiyorum.
Rossmann'da çok uygun fiyata satılan bu gri eyelinerı, fazla bir şey ümit etmeden almıştım. Dipliner gibi keçeli bir uca sahip oluşu, testerı olmadığı için ürünü deneme ve fırçasını görme şansımın olmayışı gibi sebeplerle endişe içinde; kesin sürdüğü yerdeki rengi de alıp götüren taş gibi, kalın uçlu bir üründür diye düşünerek aldığım bu eyeliner beni çok şaşırttı.

  • Rengi çok doğal duran, harika bir füme.
  • Dipliner gibi aplikatör uçlu ama ucu kalın değil ve ince bir hat çekmeye izin veriyor.
  • Rengini çok güzel veriyor ve kalıcılığı tatmin edici düzeyde.
  • Fiyatı çok uygun. (Alalı uzun bir zaman oldu ama 4-5 TL civarı olmalı)
  • Uzun bir kapağı olduğu için, sürerken rahat tutuş sağlıyor.




Elimle kuvvetlice ovalayarak, çıkarmaya çalıştıktan sonra:


Siz de göz makyajınızda bu tür doğal duran likit eyeliner ve kalemleri tercih ediyor musunuz?


11 yorum:

  1. rengi çok güzel :)

    ben eyeliner kullanmayı pek sevmiyorum; gözde keskin hatlardansa, hafifçe dumanlanmış (çok hafif de olsa) kalemi daha çok seviyorum :) Zaten düzgün bir çizgi çekmeyi de beceremiyorum, o ayrı konu :D

    YanıtlaSil
  2. Evet farkettim, sen dumanlı seviyorsun. :)
    Bense, tam bir eyeliner delisiyim. Benim yumuk gözlerimi ortaya çıkarmada işe yaradığına inanıyorum.
    Ve ben de rengine bayılıyorum. Bu ürünün başka renkleri varsa, onları da almak istiyorum. :)
    Denesen becerirsin bence, sadece pratik lazım. Ben de şahane eyeliner çekiyor sayılmam zaten... :)

    YanıtlaSil
  3. Valla iki kez eyeliner aldım hayatımda. Biri Golden Rose metalik mor idi (iddiaya bak :P), diğer de Alterra siyah. Görüntüden pek hoşlanmadığım için denemeye hevesli de olmadım :)

    Bunun farklı renkleri vardır kesin, fırçası, kalıcılığı falan çok iyiymiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Gelmeyim oraya, yoksa çok pis çökebilirim o metalik mor eyelinera! :))
    Ben de ilk fırsatta mor bir eyeliner almak istiyorum. Golden Rose'u tavsiye eder misin? Bir yazısını yazsan ya? :) Gözünde değilse de elinde gösterirsin...

    Teşekkür ederim Başakçım, daha güzelleri senin olsun. :)

    YanıtlaSil
  5. Hadi yaa... ya 1 ay önce falan "ben bunu kullanmıyorum ki" diye komşumuzun kızına verdim. Bileydim, sana saklardım :S

    Yazısı vardı, işte burada: http://surdarcenciel.blogspot.com/2011/12/golden-rose-murdum-serisi.html

    Güzel renkti de, işte insan eyeliner kullanmayınca, kullanmıyor :))

    YanıtlaSil
  6. Ben aslında şaka yapmıştım ama gidip ilgili postu okuyup; fotoğrafları görünce üzüldüm şimdi. :)
    Neyse ki alabileceğim bir marka. (Hala satılıyorsa tabii...) YSL, Mac falan olsa daha bir içim yanardı. Hatta maskarası ile takım almayı bile düşünebilirim. Gerçi benim aklımdaki renk böyle mürdüm gibi değil, daha mavi alt tonlu mor gibi bir mordu. Ama mürdüm olanı da şahane.
    Eyelinerları da sürüp, kuruyunca aplikatörle dağıtıp, dumanlı hava verebilirsin bence.
    Sözün özü, eyelinerlarını atma anacım, değerlendir. :)

    YanıtlaSil
  7. :))

    Tamam, bundan sonra alırsam aklımda bulunsun, değerlendireyim Tannesi'cim :)))

    YanıtlaSil
  8. emily nin koyu gri kalemini kullanıyorum ben de :) bundan biraz daha açık sanırım rengi, dağıtınca gayet smokey görüntü oluyor :)

    YanıtlaSil
  9. Tannesi'cim emily ve cecile in mor kalemini kullanıyorum, cecile in rengi söylediğine yakın gibi eyeliner yerine tercih edersen bir bak :)

    YanıtlaSil
  10. Emily'ninki bende de var galiba...
    Cecile'inkini merak ettim ama göz üstüme kullanamıyorum pek kalem. Göz yapımdan dolayı göz kapağıma bulaşıyor.
    Aaa, duuur! hani şu arkası aplikatörlü kalemlerini mi diyorsun? Biliyorum o kalemi galiba... Hmm, onlar pek akma yapmıyor.
    Teşekkürler,

    * Gerçi eyeliner parlaklığı ve netliğinde durmaz kalem ama önyargı yapmadan bakayım bi! :)

    YanıtlaSil
  11. cecile in normal kalemini kullanıyorum emily kadar dağılmıyor, sürülmeyecek kadar sert de değil. arkasında sünger olanı siyah için çok öneriyorlardı sanırım ama denemedim daha. bendekini çok uygun fiyata almıştım başka yerlerde daha pahalı görüyorum ama o yüzden almadım :s

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.