13 Kasım 2012 Salı

The Balm Balm Jovi Palette


Bugün, beni çok mutlu eden, yurt dışında çıktığından beri büyük bir heyecanla beklediğim bir ürünü paylaşmak istiyorum sizinle. İşte karşınızda Balm Jovi Palette! :)
Beklenmedik bir anda çıkagelen, bu paleti çok istediğimi bilen bir sponsorum sayesinde bu ürüne kavuştuğumu söylemek istiyorum. :)

Çok fazla konuşmak istemiyorum çünkü The Balm ürünlerini zaten çok seviyorum. Benim beklentilerime çok uygun ürünleri var. Bu palette beğenmedim veya az beğendim dediğim hiç bir renk, hiç bir parça yok. Tasarımdan renklere, kalıcılıktan uyuma kadar her şey tam benim istediğim gibi. Kısacası, kendisiyle platonik başlayan aşkımız, gittikçe alevlenecek gibi! :)











Ürün Gratis mağazalarında geçtiğimiz hafta satışa çıktı ve 60 TL'den satılıyor. Paletin renklerini paylaşmadım bu yazıda. Özellikle merak ettiğiniz bir renk olursa ayrı bir yazıda paylaşabilirim. Ancak Temptalia swatchları yapmış. Ama şunu belirtmeliyim ki, farların rengi bu swatchlarda gördüğünüzden en az iki kat daha canlı ve güzel. Bakmak isterseniz Tık Tık.

14 yorum:

  1. Aaaahhh.. ne şanslısın Tannesi!!! Ben de sponsor istiyoruuummm :)))

    Dün Gratis'te miyavlayarak baktım bu palete, TR'ye gelmeden önceden beri bayıldığım bir palet!!! Lütfen swatchlayalım, makyaj uygulaması yapalım, okuyalım :)

    Güle güle kullan, çok sevindim senin adına!

    Sevgiler, Başak :)

    NOT: Paletin dibindeki makyaj önerilerine bayıldım! The Balm'ı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim. Bu ve daha güzelleri senin olsun inşallah. Bu sponsor, düşünceli bir arkadaşım sadece... :)
    Sırada bekleyen yazılarım var ama bulduğum ilk fırsatta swatch ve makyaj uygulaması yapmak istiyorum. Bir yandan dokunamaya kıyamıyor, bir yandan da mıncırmak, her bir karesine dokunup, kullanmak istiyorum.
    Artık indirim falan bir fırsatını bulup almalısın bunu, koleksiyon ürünü bildiğim kadarıyla, kalıcı olacak mı bilmiyorum. Satıştan kalkmadan edinmekte fayda var. Kalıcı ürünlerden önce, bu palete ilk fırsatta öncelik vermeni şiddetle tavsiye ediyorum.
    Öpüyorum canım. :)

    YanıtlaSil
  3. Hehe, ben de sponsor arkadaş istiyorum o zaman :))

    Ya nasıl dayanıyorsun, ben aldığım gibi parmaklıyorum valla! Bu palet koleksiyon muymuş? The Balm'ın sitesinde görüyorum ne zamandır, ilginç...

    İndirim olmadan zor doğrusu Tannesi, ama Gratis yine bir %50 güzelliği yaparsa kaçırmam :)

    Öptüm!!

    YanıtlaSil
  4. Harika bir arkadaşın varmış ben indirim bekliyorum almak için güle güle kullan allıkları gemen yorumlarsan süper olur :))

    YanıtlaSil
  5. Başakçım, yanlış biliyor da olabilirim, çok emin değilim. Ama nedense aklımda öyle kalmış. Dilerim kalıcıdır, çünkü güzel bir palet. :)

    YanıtlaSil
  6. Audrey çok teşekkür ederim, en kısa zamanda senin de olsun inşallah. Arkadaşım, beni çokkk mutlu edecek bir hediye düşünmüş, bunu çok istediğimi bildiği için de, çıkınca benim için alıvermiş. :) Hepimizin bir sürü böyle arkadaşları olsun ve bizler de arkadaşlarımıza böyle güzellikler yapabilelim inşallah. :)
    Hediye gelmese, indirimde bile alamayabilirdim...
    Allıkları swatchlarım, aydınlatıcı taraf zaten Tha Balm'ın Mary Lou Manizer'inin aynısı gibi, allık da Frat Boya benziyor ama pembesi daha baskın ve daha açık renk gibi... Ön bilgi olarak bunları söyleyip, en kısa zamanda swatchlarla geri döneyim.
    Sevgiler, :)

    YanıtlaSil
  7. şu aralar enn çok istediğim palet :) yılbaşını bekliyorum bakalım alabilecek miyim :)

    YanıtlaSil
  8. qbakimliolmakasktir, dilerim en kısa zamanda sahip olursun. Aldığında çok beğeneceğine eminim. :)

    YanıtlaSil
  9. burdan devlet yetkililerine sesleniyorum balmbini vol.1 de gelsin %50 indirim olsun :)))

    YanıtlaSil
  10. wow far dedigin böyle olmadi bunlarla ne güzel göz makyajlar yapilir simdi :)ama haklisin the balm ürünlerin cogu cok kaliteli

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  11. GüzelGül, teşekkür ederim. Havalar ve ışık müsait olsa, deneyeceğim ne makyajlar çıkacak diye ama henüz yakalayamadım ışığı. Böyle bakırlı yeşilli morlu bişeyler var aklımda ama, du bakalım... :)

    YanıtlaSil
  12. Seçilcim, evet yaaa %50 indirim olsun zaten. Şöyle raflarda alınmadık ne kaldıysa alalım. :)
    Balbini vol.1 yok mu yahu, o hangisi? Şimdi bakıciim netten! o_O

    YanıtlaSil
  13. bana da paletı kuzenım aldı:) çok sevindim bende:) güle güle kullannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa ne guzel, gule gule kullan sen de. Tesekkur ederim.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.