15 Aralık 2012 Cumartesi

2012 Makyaj Favorileri - Mim

Merhaba,

Geçtiğimiz günlerde Görkem mimlemişti beni. Kendisine bu güzel mim için teşekkür ediyor ve hemen 2012 yılı favorilerimi sizinle paylaşıyorum.


Ten makyajı ürünleri:


Missha Perfect Cover BB Cream: Bana bu sene fondötenleri unutturan, harika ürün!
Sebastian Trucco Loose Powder: İncecik transparan yapısı, parlamaya mahal vermeyen ve tazeleme gerektirmeyen çok güzel bir sabitleme pudrası. 
Garnier Roll-on Kapatıcı: Hafif yapısı, aydınlatıcı etkisi ve pratik uygulaması ile en sevdiğim kapatıcı oldu.

Bronzer / Aydınlatıcı / Allık:


The Balm Bahama Mama Bronzer: En en en sevdiğim, turuncu olmayan mat bronzerım.
The Balm Mary-Lou Manizer: Yapısı, rengi, ambalajı, kalıcılığı; kısacası hemen her şeyiyle sevdim onu...
The Balm Frat Boy: Rengi tam istediğim gibi ne fazla şeftali, ne fazla pembe! Sıcaklık ve soğukluk ayarı tam kararında. Mat olmasına karşın dağıtması kolay ve çok şirin bir ambalajı var. Çok çok çok sevdim onu da... :)

Göz makyajı ürünlerim:


Urban Decay Primer Potion Eden: Çok kalıcı, çok şık bir rengi var. Onun hiçbir fara ihtiyacı yok; kendi başına efsane!
Rival de Loop Young Kalem Farlar: Bu kalemleri çok pratik buluyorum ve severek kullanıyorum. Yedeklerim bile var!
Loreal Infallible 006 All Night: Yine çok çok sevdiğim, uygulaması rahat, ışıltıları şahane bir seri. Hayallerimin lacivert farı olmaya çok yakın. O yüzden çok seviyorum.
Mac Fluidline Blactrack: Onun hakkında fazla konuşmama gerek yok. Siyah, kalıcı, kolay uygulanıp, çabuk sabitleniyor.
Maybelline Color Tatoo - 35 On and On Bronze: Tüm renklerini seviyorum ama bu ayrı güzel. Hem baz, hem far, hem liner! Çok yumuşak, çok pigmentli ve çok kalıcı...
The Balm Balm Jovi Palette: Onun hakkında çok yazdım; özetle bayılıyorum!


Ruj / Gloss / Lip Balm / Oje:


NARS Gloss - Stolen Kisses & Pampa: Benim için kusursuz gloss tanımına uyuyor. Daha ne olsun!
Nivea Pure & Natural - Milk & Honey: Nemlendirmesini yeterli buluyorum, mat oluşuna, tadına ve kokusuna bayılıyorum.
First Time Lipstick: İlk defa duyduğum bir marka, Eminönü'nden almıştım. Rengi, kıvamı ve kalıcılığı şahane!
XP Lipstick: Bu marka ile de ilk defa karşılaşıyorum, bu da Eminönü ganimeti. Rengine bayılıyorum, o kadar opak ki!
Deborah Milano Red Lipstick - 02: İdeal nude rujum olduğunu ve kendisine bayıldığımı daha önce de anlatmıştım... :)
China Glaze - Marry a Millionaire: Rengine ve ışıltılarına aşık oldum. Tırnaklarımı birer mücevhere dönüştürüyor!


Ve tabii ki fırçalarım:


Benim 2012 yılı makyaj favorilerim bunlar oldu. Fondöten pek kullanmadığım için favorim olmadı. Maskara konusunda bir çok değişik maskara kullandım ama hiç birine aşık olmadım... 
Şimdi gelelim mimleneceklereeee! :)
Sizden de en kısa zamanda 2012 yılı favorilerinizi bekliyoruz.

Sevgiler,


23 yorum:

  1. çok seviyorum böyle toplu halde favorileri görmeyi
    ellerine sağlık
    Sebastian Trucco markasını ilkkez duydum bir loose pudraya ihtiyacım var aslında nars ve mac arasındayım :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu favori yazılarını! :)
      Teşekkürler.
      Sebastian Trucco markası eski ve sanırım şu an faaliyette değil veya Avrupa pazarından falan çekildi. Eminönü'nde denk gelince hemen kapıvermiştim bu ürünü. Devamını korkarım bulamayacağım... Ama bu durum, onun bu sene favorim olduğu gerçeğini değiştirmiyor tabii ki! :)
      Laura Mercier loose powder da bir diğer favorim, süper ötesi süper! Onu da listene dahil etmeni öneriyorum.

      Sil
  2. favoriler yazısını çok seviyorum kısa kısa cümlelerle bütün ürünleri tanıtmış oluyorsunuz şahane! :)

    bende satış bloguma beklerim www.kalitelikozmetiksatisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe Atalar, beğendiğine çok sevindim. :) Biraz uğraştırıcı oluyor ama ben de seviyorum favori yazılarını okumayı.
      Bloguna da geleceğim. :)

      Sil
  3. Ben de yıl sonuna doğru yazacağım böyle bir yazı ce anlaşılan benim de bir Eminönü gezisi yapmam gerekecek bende orda süper şeyler buluyorum çünkü ..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazını da merakla bekliyorum. Eminönü'nde kendimi kaybediyorum resmen, gördüğüm her şeyi almak istiyorum. Normalde rastlamadığım markaları da gördüğüm için hepsi çok ilgimi çekiyor. :)

      Sil
  4. merhaba tannesi,
    aslında havalar düzelse de bir cts hep beraber bir eminönü turu mu organize etsek acaba?:))
    şu first time markasıyla ben seneler evvel tanıştım ve iki-üç tane sedefli kemik-beyaz renk krem farından almıştım, hala bazen kaş altı highlighter olarak elim gider o kadar güzel bir ürün ki!!! gel eyeliner şişelerinde ve yapısı rengi muhteşem.. bir daha denk gelsem asla kaçırmayacağım markalardan.. (first time,scandal,catherine arley gibi)
    on and on bronze ve rival kalem farlara ayrıca post yaptın mı bakacağım birazdan, güzel görünüyor.. bir de kontur uygulaması post'un var mı onu merak ettim bahama mamayla, ben de çok seviyorum simsiz ve turunculuğu yok diye bu bronzer'ı fakat dağıtmakta biraz zorlanıyorum..ben uygularken açılı geniş crease fırçasını, dağıtırken de açılı allık fırçasını kullanıyorum ama dağıtmada zorluk yaşıyorum kolay dağılmıyor..sen hangi fırçayla dağıtıyorsun?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Şebnem,
      Evet, ne güzel olur aslında... Topluca talan ederiz dükkanları! :D
      First Time'ın farını merak ettim; denk gelirsem hemen bakacağım.
      Yazıyı güncelledim, yazısını yazdıklarımı link olarak belirtmiştim ama belli olmuyordu sanırım, yazının içinde tıklayarak yazısı olanlara ulaşabilirsin. On and on bronze'un yazısı yok maalesef, yapayım o halde.
      Kontür uygulaması ile ilgili post yapmamıştım, hemen her blogta var diye; yapmalı mıyım sence?
      Ben Avon'un açılı kontür fırçasını kullanıyorum, pek sorun olmuyor. Yine de ideal kontür fırçam olduğunu söyleyemem. :)
      Teşekkürler ve sevgiler,

      Sil
    2. bence on and on bronze ve kontur uygulaması postlarını yapmalısın :) ben okurum zevkle yani :)
      eminönü konusunu bahara doğru gündeme getirelim topluca, organize eder istanbul bloggerları çıkarması yaparız inşallah fena mı? :)
      sevgiler

      Sil
    3. Tamamdır, not alıyorum istek yazıları, sırayla yazmaya çalışıyorum. :)
      Çok teşekkür ederim.
      Eminönü konusunu dediğin gibi, havalar ısınınca tekrar konuşuruz. :)
      Büyük blogger buluşması için pek uygun bir semt değil ama daha ufak gruplar halinde alışveriş çıkartması yapabiliriz. :)
      Sevgiler benden de... :)

      Sil
    4. bende hemen bir istekte bulanabilir miyim :) kontörle yanında bir de aydınlatıcıyı nasıl uyguladığını da anlatan bir yazı olabilir mi :)

      Sil
    5. Tamam o zaman, bunu da not alıyorum Yekbuncum. :) Umarım faydalı bir yazı hazırlayabilirim... Stres oldum şimdi birden. :))

      Sil
  5. Canım çok teşekkür ederim ;) Bu konuda bir yazı dizisi hazırlığındaydım ilgili bölümü sana adayacağım ;)))
    Pişti olduğumuz ürünler var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, çok sevinirim!
      Pişti olduklarımızı ve senin favorilerini merak ediyorum. :)

      Sil
  6. Heyoo, Tannesi favorileri :)

    Missha BB krem en çok merak ettiğim ürün!
    Garnier Roll-on konusunda sana kesinlikle katılıyorum. Bütün yaz kullandım; fakat sonra bir arkadaşıma verdiğim için kendi yazıma ekleyemedim :)
    MAC Fluidline'ı da çok merak ediyorum... acaba denesem mi?
    NARS'ın ruju nefis... dudağında duruşuna bayılmıştım!!!

    Hepsini ve daha güzellerini güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, Missha'yı muhakkak dene derim.
      Eğer bir boi-ing'im olsaydı, bu Garnier burada olmayacaktı. :)
      Mac Fluidline ilk aşama için zor olabilir ama kesik uçlu, yayılmaya bir fırça ile o da olabilir; neden olmasın. Art liner mı, super liner mı ne var, loreal ve lancome'un, onlardan başlayabilirsin bence... Fazla ıslak olmayan, kapağı uzun (tutuşu rahat olur), fırçası ince ve uzun hemen her eyeliner olur. Dipliner ile başlama yeter! :)
      NARS'ta da Stolen Kisses hala satılıyormuş neyse ki... :)

      Daha güzelleri de sana olsun canım. Ben de senin favorilerini çok beğendim.
      Teşekkür ederim, öpüyorum. :)

      Sil
    2. Deneyeceğim Missha'yı umarım. Şu Burberry'nin stokta olup olmamasına bağlı :D

      Boi-ing'i ben de merak ediyordum; ama kuru göz altlarım nedeniyle bende pek iyi durmadı. Her Benefit kaş barı sonrası sürüyorlar; her seferinde de eve geldiğimde on yaş yaşlanmış oluyorum...

      Ok, artliner bakayım; dipliner bakmayayım :) The Balm'ın Scwing'i nasıldır ki?

      Sil
    3. Boi-ing bende nasıl duruyor biliyor musun; muh-te-şem! :D Üstüne de they're real denemiştim! Keşke ölümsüzleştirseydim o anı! :D

      The Balm'ınkini de iyi diye not almışım... dediğim kriterlere uyup uymadığına ben bakmadım, sen standda görürsen bak bence. Sap ve fırça uzun, fırça ince olacak! :D

      Burberry'ni de heyecanla bekliyorum! :) Kısmetse ne zaman gelecek? :)

      Sil
    4. Senin göz altların benimki gibi kuru değil o zaman, ne güzel :)

      İyi, ok, Balm Schwing aklımda olsun. Kriterlere uyuyorsa alayım :D

      Burberry'yi bilmiyorum canım, Boyner'den "sipariş kargoya evrildi" falan gibi bir mail gelmedi. Hani stokta var mı, onu da bilmiyorum. Bakalım :) Ama o bir hafta kullandığımdaki görüntü nefisti nefis! :)

      Sil
  7. böyle yazılara bayılıyorum..ben de yazıcam inşallah vakit bulursam :)
    Trucco benim de sevdiğim bir markaydı..MAC fluidline ve Urban Decay PP kesin favorilerim..Loreal Tattoo'ları aldım ama daha hiç kullanmadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm, o farları beklettiğine üzüleceksin kullanmaya başladığında... :)
      Senin favorilerini de merak ediyorum. Şİmdi firmalar da gönderir sana şahane şeyler! Hepsini merakla bekliyorum! Çekiliş yok mu, çekiliş? :)

      Sil
    2. ya hazırlıyorum çekiliş :) yoğunluktan yazamıyorum doru dürüst..1-2 güne hazırlıcam işallah ...

      Sil
    3. Katılmak için sabırsızlanıyorum. Her yıl katılıyorum ama bana çıkmıyor. Belki bu sefer 2013 uğurlu gelir bana! :D

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.