28 Aralık 2012 Cuma

2013 Wish List - Mim

Merhabalar,

Bugün yazı yazamadım bloguma, kendimi çok eksik hissediyorum ama hiç içimden gelmedi yazmak. Ben de hemen cfusun'un beni mimlediğini hatırlayıp, mimi yerine getirmeye karar verdim. :) Mimlediği için cfusun'a teşekkür ediyor ve 2013'te almak istediklerimi sizinle paylaşıyorum.

Alınacak olanları fotoğraflarla paylaşabiliyorum ama aşağıdakilerden de önce, sağlık, huzur, mutluluk ve bol kazanç istiyorum yeni yıldan. Kendim için, ailem için sevdiklerim için, hepimiz için...


* Fotoğraflar, ürünlerin resmi web sitelerinden ve Temptalia'dan alınmıştır.

Herkese, dileklerine kavuşacağı, mutlu bir yıl diliyorum.

Sevgiler,

21 yorum:

  1. Tannesicim senin de yeni yılın güzel olsun, laf olsun diye değil can-ı gönülden diyorum bunu,bizim bildiğimiz veya bilmediğimiz tüm eksiler artı,tüm ekşiler tatlı,tüm soğuklar sıcak,tüm siyahlar renkli olsun,wish list in de iyiymiş bu arada,bugün Chanel allık baktım da ,bir allığa 3 haneli bir rakam verecek duruma gelebileceğimi hiç sanmıyorum:)tabi piyangodan birşeyler çıkarsa onu bilemem tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm, güzel dileklerin, tatlı sözlerin için çok teşekkür ederim. Hepimiz için çoook güzel, çok mutlu yıl olur inşallah.
      Dilemekte sınır yok diye düşündüm, bugün alışverişe gitsem ve yeterli param olsa, alabileceğim şeyleri ekledim listeme. :D
      Valla allığı bilemiyorum ama fondöten, kapatıcı, fırçalardan hiç değilse birini ve parfümlerin hiç değilse dupe'unu falan almayı hayal ediyorum. Sahiden bunların dupe'u var mı? :)
      Çıkmaz demeyim, şansınızı deneyiiiin, Milli Piyangoooo! :)

      Sil
  2. İstek listene bayıldım. Hemen hemen aynı şeyleri istiyoruz seninle Tannesi. Alien ve Healty Mix benim de aklımda. Ama önce evdeki parfüm stoğumu eritmem lazım :)

    Umarım istediğin herşeye kavuşursun 2013'te..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, sahi mi? Ne hoş!
      Alien'i çok istiyorum gerçekten. Hep Glow Twist soktu aklıma! :D
      Yoksa kendisinden habersiz, mutlu mesut yaşıyordum. :)

      Healthy Mix'i almazsam ölcem hastalığına yakalandım. :) Ve sadece kapatıcısını denedim, fondöteni yüzümde denemedim bile. Yani belki de sevmicem ama anlatılanlardan ve gördüklerimden dolayı, seveceğimi sanıyorum. :)

      Elinde neler var parfümlerden şimdi? :)

      Umarım 2013'te senin de tüm dileklerin gerçekleşir.

      Sil
  3. Ben de çok etkilendim healty mix'in yorumlarından. Fondötenim de bitti hazır almam lazım. Renkli nemlendirici kullanıyorum uzun zamandır Missha ve Balm Shelter.

    Parfümlerim, Givenchy Ange ou Demon, Narciso Rodriguez edt, Lolita Lempicka L, Lolita Lempicka klasik mor olan, Agent Provocateur Maitresse, SJP Covet, Cabotine ve Lancome d'Azur. Sadece Lancome d'Azur'u yazın kullanıyorum. Diğerleri bahar ve kışlık parfümlerim :) Bayağı çoklarmış yazarken yoruldum :)) Aa bu arada geçenlerde Sevil parfümeriden lancome la vie est belle'in minik deneme boyundan verdiler iki tane. Ona da bayıldım..

    İnşallah olur, bir tek dileğim var onu da Allah biliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli nemlendirici seçimlerimiz de aynı! :)

      Oo maşallah, bayağı bir çeşit varmış elinde. Hepsi, duyduğum bildiğim şeyler değil maalesef. Bir çoğunu duydum ya da biliyorum. Çiçeksi koku çok sevmiyorum. Biraz odunsu, biraz oryantal, biraz şekerli (Angel gibi değil, Burberry's Classic kıvamında biraz vanilyalı) olacak...
      Odunsu olanlardan favorim Bulgari Blv...
      Ama bir Buberry weekend hoşlanmadığım, en azından kendime yakıştıramadığım kokular arasında. hele de baskın nota çok kokulu bir meyve (turunçgiller dışında kavun karpuz çilek türevi) veya gül ise, o kokudan hoşalanamıyorum.
      Bana hep amberler, yaseminler, sedir ağacı, vanilyalar olsun! :)

      hepsini güle güle kullan. hepsiyle hoş anılar biriktir, İleriki yıllarda kokladıkça hatırında hoş anılar kalsın. :)

      O tek dileğini de Allah gönlüne göre versin. :)

      Sil
  4. Fırça diyorum başka da birşey diyemiyorum :) Tüm istediklerini alabilirsin inşallah. Bütünnn dileklerin kabul olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, inşallah hepimizin dilekleri biiiir bir gerçek olur!
      Mac, Real Techniques ve Sigma'da ve hatta The Balm'dan fırçalar istiyorum. :)

      Sil
  5. canım tüm dileklerinin gerçekleştiği; sağlık, mutluluk ve huzurun seni hiç bırakmadığı bir yeni yıl dilerim sana.. yeni parfümleri sevsem de Chanel'den vazgeçemiyorum ben de ama benim ki Chanel Chance..mümkünse küveti bununla doldurup içinde yatayım istiyorum :).Ayrıca fırçalarımın tamamını MAC'lerle yenilemek istiyorum..neyse ben de bir wish list yapayım bari hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm, çok teşekkür ederim; senin için de çok güzel, mutlu bir yıl olmasını dilerim.
      Chanel Chance'i ben de çok beğeniyorum.

      Senin listeni de merakla bekliyorum. Benim listem biraz hayali oldu... Yıl sonunda dönüp baktığımda, gerçekleşmiş olma ihtimalleri biraz düşük. Biraz daha gerçekçi bir liste hazırlayıp eklesem iyi olacak... :D

      Sil
    2. geçenlerde aldığım solingenin allık fırçası süperrr,bende ilk başta tereddüt ettim ama hem bir o kadar yumuşak tavsiye ederim...

      Sil
  6. :) tanesicimmm yeni yılın sana da başarı,sağlık,mutluluk getirsinnnn:) listen baya kabarık ama güzel şeyler var yeni yılda hepsini alabilmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim teşekkürler, sana da çok mutlu, çok güzel bir yıl diliyorum. Listem kabarık ve biraz fazla uçuk. Gerçekçi bir liste daha yapmayı planlıyorum. :) Bunlardan olsa olsa Bourjois'ları alabilirim... Ve belki para biriktirerek Mac fırçalardan... Ama geri kalanı şu an benim bütçemi çoook aşar. :(
      Ama inşallah hepimiz listemizdekilerin hepsini alabiliriz. Ümidi kaybetmemek gerek! :D

      Sil
  7. Canım Tannesi'ciğim,

    Umarım, sağlık ve mutlulukla birlikte bu dilek listesindekileri alacak kadar bol kazanca da kavuşursun ve 2013 sonunda hepsini alınmış ve denenmiş olarak senden okuruz!

    Kocaman sevgiler! Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, çok teşekkür ederim. Senin için de çok mutlu, sağlıklı ve bol paralı bir yıl olmasını diliyorum. Gönlümüzden geçen güzelliklerin gerçek olacağı, çok güzel bir yıl olsun inşallah.
      Bu listedekileri alabilmeyi ve söylediğin gibi blogta yazısını paylaşabilmeyi çok isterim. İnşallah kısmet olur! :)
      Çok çok öperim. :)

      Sil
  8. 2013 yılına ait hepimizin tüm dilekleri gerçekleşsin!!! :)

    http://makyajmanya.blogspot.com/

    Mutlu Seneler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin teşekkür ederim, senin de yeni yılını kutlar, dileklerinin gerçekleşeceği mutlu bir sene dilerim. :)

      Sil
  9. Tannesi :)) Umarım yeni yılda çok çok güzel bir iş bulursun ve bu sene sana bol bol huzur ve mutluluk getirir :)

    Astroloji çekilişime katılmak istersen bekliyorum :))

    http://guzellikgercekleri.blogspot.com/2012/12/cekilisime-katlnnnnn.html?showComment=1357070405654#c6746010268176405800

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Gerçekleri, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. :) Umarım hepimiz için çok şanslı, güzel ve bereketli bir yıl olur.

      Çekilişine hemen göz atacağım. Teşekkürler! :)

      Sil
  10. süper ürünler.. bir kısmını ben de istiyorum kesinlikle.. karar verip de böyle bir liste yapamadım bir türlü ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahhh, keşke alabilsek hepsini Audrey! :) Senin listeni de merakla bekliyorum. İlk makyaj videomu ekledim youtube ve bloga; izlemeyi unutma! :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.