27 Aralık 2012 Perşembe

Artdeco Mineral Pudra Fondöten

Günaydın,

Artdeco'nun mineral pudra fondöteni hakkında yazmak istedim bugün... Daha çok kış aylarında kullanıma uygun gibi görünse de, aslında yapısı çok da ağır değil. 

Uygulaması biraz meşakkatli, kalıcılığı ve kapatıcılığı yüksek, cilt için sağlıklı ve benim ekstra pudra uygulamasına gerek duymadan kullandığım bir ürün...


Kabuki fırça veya pudra fırçası ile uygulamayı tercih ediyorum. Kolumdaki swatchlarda kuru uyguladım. Ancak fırçayı ev yapımı Fix Plus ile ıslatarak uyguladığımda daha iyi bir kapatıcılık ve daha rahat bir uygulama elde ettim. 

Bendeki 340.6 no'lu honey rengi, bileğimde biraz koyu dursa da, yüzümle daha uyumlu. Yine de bir ton kadar koyu olduğunu söyleyebilirim. Ten rengim açık buğday ve Mac'te NC 25... Sanırım benim cildime uygun olan renk, şuradaki 340.4 no'lu light beige rengi.



Şuradaki makyajımda da kullanmıştım. Aşağıya bazı fotoğrafları ekliyorum; dahasına buradan da bakabilirsiniz...

Pürüzsüzlük sağlaması ve gözeneklere dolmaması en sevdiğim özelliği!



Ürünü bana hediye den Öznurcuğum'a teşekkür ediyorum.

Siz mineral fondöten kullanıyor musunuz?

Sevgiler,

20 yorum:

  1. ben id bare minerals denemiştim, hala da biryerlerde duruyor galiba. yağlı ciltlerde aslında güzel bir seçenek mineraller ama likite alışmışım, toz fondotene ısınamadım bir türlü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitten, haklısın tabii; likite alışınca mineraller meşakkatli geliyor. Ancak parlama sorunu olanlar ve yoğun kapatıcılık isteyenler bu sıkıntıya katlandığında buna değecektir. ;)

      Sil
  2. Aaaah ah, kullanamıyorum mineral fondöten, Bella Pierre bir türlü World Card'a taksit yapmıyor :) Bana tester gönderdiklerinde ayıla bayıla kullanmıştım ama, biliyorsun!

    Ben mineral fondöten yapısına bayılıyorum. Art Deco da çok iyidir tahminim; zaten yüzünde bence hoş durmuş. Fakat, rengin koyu olması konusunda haklısın. Biraz daha az sarılık olan bir tonu daha çok yakışır sana.

    Güle güle kullan (belki yazın daha verimli olur :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yeni yılda Bella Pierre taksit yapsın World'e! :D
      Ama sen şimdi Burberry'ni aldatmazsın minerallerle falan... Otur oturduğun yerde, daha ne minerali, Buberry bitene kadar fondöten falan yok sana! :P
      Azcık kozmetik diyeti yazıyorum size yeni yılda, bir de bu aldıklarınızı düzenli kullanıp, eriteceksiniz. :)
      Teşekkür ederim, yazın yüzümden akmayan makyaj istediğim zamanlarda sıklıkla elim gider diye düşünüyorum. :) Olur da bunu bitirebilirsem, 2 açık tonunu alırım. :)

      Sil
    2. Hahaha, yazdan önce almam zaten, no panic :))) Reçetenize uyıciiim doktor hanım :P

      Sil
    3. Eheheheh, tamam o zaman; gözüm üzerinizde olicek! :)

      Sil
  3. Muthis bir kapaticiligi varmis, cok guzel. Mineral fondotenler yagli ciltlere oneriliyor ama acikcasi cok daha cabuk yaglandiriyorlar diger fondotenlere kiyasla. Durusunu ve dogalligini cok sevsem de kullanamiyorum maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Anne, yağlanmayı arttırdığını hiç bilmiyordum, bu önemli bilgi için teşekkürler. Ben de kapatıcılığını çok sevdim.

      Sil
  4. senin göz kapakların da benimkiler gibiymiş, we ben far sürünce çok zorlanıorum, göz kapagında birikme yapmayan bir kapatıcı önerir misin.. :( sewgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem merhaba,
      Ne yazık ki kapatıcılar göz kapağında birikme yaparlar. Bunun için far bazı kullanmanı tavsiye edeceğim. Urban Decay Primer Potion isimli ürünü en ideali olsa da, eğer ulaşması güç ya d apahalı dersen bir çok markada far bazı bulunmakta. Rossmann'larda Rival de Loop marka, Essence, Inglot, Mac, NARS... far bazı bulabileceğin markalar. hatta Flormar da far bazı üretmiş sanırım.

      Ancak far bazı kullanmayayım dersen neler yapabilirsin. Göz kapağına, matlaştırıcı bazlardan varsa ondan sürebilirsin. (Pastel'inki mesela.. ya da matlaştırıcı etkili bir nemlendirici) Far ve kalem uygulamasından önce göz kapağını pudralayabilirsin. Üstüne mat bir farı yoğun şekilde uygulayabilirsin. Simli/ışıltılı farlar bizim göz kapaklarımızda baz kullanılmadığında biraz daha dayanıksız oluyorlar. Matların tutunması biraz daha iyi.

      Umarım yardımcı olabilmişimdir... Sormak istediklerin olursa buradayım. :)
      Sevgiler,

      Sil
  5. teşekkür ederim, rivali kullandım daha da kalın bir çizgi halinde birikme yaptı :) ud bulunduğum yerde yok ulaşmam güç yani :( time balm war o gözkapağımda bi işe yarar mı acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. :)
      Time Balm'ı deneyebilirsin bence. Kulağa fena gelmiyor...
      Mac'e ulaşma şansın varsa, Select Cover up kapatıcısı bence çok iyi baz görevi görüyor. 1-2 on açık alırsan gayet rahat göz çevrene kullanabilirsin.

      Sil
  6. ben kullandım canım everyday mınerals hedıyeydı hatta:) bella pıere farlarım,jane ıredale farım,bare escentuals da tek fırçam var :D ben severek kullandım ama herkes sevmıyor pek,kaskatı duruyor dıyen var dagıtamadım dıyen var,sıvı fondöten daha kolaymıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo epey ürün denemişsin sen! Sanırım doğru ürüne, doğru fırça ve doğru miktar çok önemli mineral ürünlerde! Ve evet, bence de sıvı fondöten daha kolay uygulama açısından. :)

      Sil
  7. bahsettiğin öbür loose powder buydu değil mi? tabi bu flormara göre daha iyi.. neyse elimdeki young blood ve sephora bitince bakacağım artık..
    Bu arada be senin öbür blogda kalmışım bunu da izlemeye aldım şimdi.. şaşkınlık işte..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğim öbür toz pudra bu değildi. henüz yayınlayamadım maalesef. Laura Mercier pudra tanıtacağım. :) Ama bu ürün de çok güzel, kapatıcılık istiyorsan...
      Aaa, evettt; sen ondan fark etmiyordun yeni yazlarımı. :) Hoşgeldin buraya da! :D

      Sil
  8. Bu artdeco'nun içeriği nasıl acaba?
    Paraben,talc konusunda falan. :)
    Çok güzel durmuş yüzünüzde bu arada.
    Blogumdaki soruma da cevap gibi oldu.

    tekaska.blogspot.com beklerim :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği gerçekten oldukça temiz, istersen şuradan göz atabilirsin: http://www.artdeco.de/en/makeup/pure-minerals/face/mineral-powder-foundation.html

      Talc, yağ ve parfüm içermiyor.

      Teşekkür ederim, ben de seviyorum yüzümdeki duruşunu seviyorum. Blogunda sorduğun soruya cevap bu ürün olabilir... :)

      Sevgiler,

      Sil
    2. İçeriği gerçekten temizmiş! :)
      Hemen not alayım bunu da.
      Teşekkür ederim tekrardan.

      Öpücükler.

      Sil
    3. Rica ederim, umarım beğenirsin. :)
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.