20 Aralık 2012 Perşembe

Benefit Çekiliş Hediyelerim Geldi

Merhabalar,

Geçtiğimiz haftalarda Benefit'in Twitter çekilişinden kazandığım sürpriz hediyelerim geldi. Hemen toplu gösterimle sizlerle paylaşmak istedim.



Dört tane tester ürün kazanmışım!

İkisi birbiri ile aynı; Total Moisture nemlendirici

Diğer, Hello Flawless Oxygen Wow fondöten testerı (O3 Honey - rengi bana koyu oldu)

Bir diğeri de, Stay Don't Stray kapatıcı ve far bazı

Testerlar üzerinden yorumlarım, ilerleyen günlerde blogta olacak. Hello Flawless fondöteni, bugün yazdığım yazımda görebilirsiniz.

Çekiliş ganimetlerin nerede diye soruyorsanız, işte onlar, bunlar! :)

* Tester gönderimi için Benefit'e teşekkürler.

Sevgiler,


22 yorum:

  1. Testerları Sephora'dan da alabiliyoruz, keşke tam boy gönderme zahmetinde bulunsalardı ama yine de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keşke, tek bir tam boy ürün gelseydi, "hediye" mantığına daha uygun olurdu. Ama yine de hiç denemediğim ürünleri deneme fırsatım oldu. Hiç yoktan sample işte! :)

      Sil
  2. Yuh diyorum başka da bir şey demiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben hiç bir şey diyemedim paket geldiğinde; kal geldi çünkü...

      Sil
  3. tester mı??? bu mu hediye? tamam ürünleri güzel benefitin, sezarın hakkı sezara ama abuk subuk renkli postişli fotoğraf çekimleri yapacaklarına müşteri odaklı reklam-tanıtım yapsalar ve en önemlisi de fiyat politikalarını gözden geçirseler ya!!! burası Türkiye!
    bu arada benim bir de brow bar maceram var ki evlere şenlik,güya indirimli günlerinde gidip normal fiyatının da üzerinde kazıklanan bir ben varım :))
    güle güle kullan diyeceğim ama zaten bir kullanımda bitecekler :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, "hediye"lerim bunlar. Günlerdir nasıl da heyecanla gözüm kapıda kargocu bekledim. :/
      Ben de ürünlerinin pek çoğunu, çok seviyorum. Fiyat politikası beni de üzüyor çünkü benim bütçeme çok uymuyor ne yazık ki... Rakip ve piyasa analizi yapsalar keşke...

      Senin başına gelen olaya da çok üzüldüm. :(
      Sağol canım, daha güzel testerlar seninle olsun! :D
      Sevgiler,

      Sil
  4. Dort tane tester yerine keske bir tane tam boy urun gonderselermis. Hello Flawless muhtesem keske rengi tutsaymis :/ Benim rengim gelmis size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asli Han, ahh keşke, keşke, keşke... Keşkeler dolu bir çekiliş oldu benim için de... :(

      Sil
  5. Tannesicim güle güle kullan,evet tester gönderme işi biraz kolaya kaçma olmuş,gerçi ülkemizde mağazalar da bu mantıkla hareket ediyor, tonla şey alıyorsun ,2 parça tester koymak zor geliyor, isteyince kalmadı diyorlar, hatta şöyle bir anım var,bir satıcı Clarins'in bir peeling ini çok övmüştü, ben de e o zaman bir tester verin de deneyeyim dedim,kadın tester yok diye, elindeki tüpten bir parça alıp bir naylon poşetin içine koyup verdi, hiç yakışmadı böyle bir anlayış büyük bir kozmetik markasına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, maalesef böyle bir hüsran oldu. Herhangi firmalar yapınca takılmıyorum da, ürünlerini çok sevdiğim , bayıldığım firmalar olunca, gözümde de büyütüyorum galiba markayı...
      Yani diyorsun ki, sandığın gibi alışverişlerde dağıtmıyorlar bu testerları, artık böyle çekilişle veriyorlar! Gülsem mi ağlasam mı bilemedim... :/
      İyi bari Clarins'teki uzman sana, denemek istiyorsanız facebook yarışmamıza katılın, testerı kazanın dememiş. :D

      Sil
  6. Ay hakikaten dediğin de olabilirdi,şaka gibi durumlar:)Bnece bu kozmetik markalarının bloggerlardan haberi yok bu sebeple böyle rahatlar,sanıyorlar ki sattık bitti,ama sosyal medyadan filan haberleri yok çoğunun.Bilseler böyle bir dünya var vallahi ne tanıtımlar,partiler,workshoplar yaparlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberleri yok(muş) diyorsun bu dünyadan diyorsun... :)
      Haberleri olsa yaparlardı diye Hüsn-i talil yapalım biz... :)
      Öpüyorum seni.

      Sil
  7. Canım hediyelerin hayırlı olsun Benefit biraz ayıp etmiş ama işte hediyeye de diyecek bişe bulunmuyor keşke en azından birisi ten rengin nedir diye sorsa, hediye ürünlerde bu sorun maalesef oluyor, olsun ama en azından almak isteyebileceğin Benefit ürünleri için fırsat olmuştur bu, iyi yanından bakalım, öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım iyi oldu, alacaklarımı yurtdışından getirtmeden önce deneme fırsatı buldum. Teşekkürler. Sen de hediyelerini güle güle kullan. :)

      Sil

  8. Merhaba Görkem,
    Benefit Cosmetics deluks ürünleri promosyon günleri hariç, alışveriş sonrasında verilmemektedir. Bu konuda, dünya çapında kesin kurallarımız mevcuttur. Verdiğimiz tüm ürünler ise delüks boydur.
    Bene-Sevgiler…

    Merhaba Şebnem,
    Sloganımız olan “Güzel bir gülüş en iyi makyajdır… Gülümseyin!” e uygun eğlenceli dünyamızı sizlerle paylaşmaktayız.

    Dünya üzerinde Benefit’ in reklam kampanyaları çok çok sınırlı tutulmakta, bunun yerine sosyal medya aracılığı ile sizlerle yakın ilişkiler kurmayı tercih etmekteyiz.

    Fiyat politikalarımızı marka olarak biz belirlememekteyiz. Gümrük, vergiler vb. devlet katma değerleri sonucu olabilecek en makul fiyatları ile ürünlerimiz Sephora aracılığı ile sizlerle buluşturmakta.

    Brow Bar ile yaşamış olduğun sıkıntını facebooktr@benefitcosmetics.com adresi üzerinden bizimle paylaşmanı rica etmekteyiz.
    Bene-Sevgiler…

    Sevgili Glow Twist,

    Ülkemizde sosyal medyayı kullanan dünyaca ünlü renkli kozmetik markası olarak sizleri ve bloggerları yakından tanımaktayız. Bu yüzden özellikle Twitter sayfamız üzerinden sizlere görüşlerinizi sormakta, tek tek ilgilenerek mail adreslerinizi alarak yeniliklerimizden öncelikle sizleri haberdar etmekteyiz.
    Bene-Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Benefit; herkese ayrı ayrı yanıt yazmış olmanız çok hoş. Fakat, ben Sephora'dan bir alışveriş yaptığımda gayet bu Oxygen Wow fondöteni ve They're Real mascarayı almıştım -ki sormam bile gerekmemişti... Bence alışveriş üzerine tester verilmesinin yasak olması son derece anlamsız olduğu gibi, alışveriş ya da talep üzerine verilen testerların size alışveriş olarak geri döneceğini de hatırlatmak isterim.

      Bene-sevgiler :)

      Sil
    2. benefit ,
      sosyal mecraları takip etmeniz güzel.
      benim istinye park indirimli gün/yüksek fiyatlı brow bar maceramı , hem facebook üzerinden sizinle paylaştım hem de birkaç kez mailleştik (konuyu bilmeyenler için yazayım, indirimli gün olmasına rağmen sadece brow wax-kaş alımı- olduğu halde faturada bana yapılmadığı halde lip wax-dudak üstü alımı- tutarı da eklenip yüksek ödetilmişti,üstelik bu ödediğim tutarın indirimli olduğu söylenmişti! aradaki tutar hiç önemli değildi fakat -anladığınız- koyulmak istenen durum kötüydü! ), şenay hanımdı adı sanırım daha sonra beni aradı,özür dileyip ücretsiz tekrar kaş alımına davet etti ancak açıkyüreklilikle söyleyeyim bu olaydan sonra bir daha gitmedim - gitmek istemedim.
      açıkçası deluxe boy hediye anlayışınızı anlamlandıramadım..yanısıra bakın üstte bveç ne güzel yazmış kesin kurallarınızın ihlali konusunda :)
      yanlış anlamayın, blog sahibesi sevgili tannesi gayet nazik bir şekilde size teşekkür etmiş ancak ben bir okuyucu olarak gönderdiklerinizin "hediye"nin mantığına hafif geldiğini düşündüm..
      yoksa elbette ürün gamınızın kalitesini kimse sorgulamıyor.fiyat politikalarınız konusunda elbette iki tarafın da haklılıkları vardır,ancak fiyatlar yüksek olduğu sürece siz high-end alıcısı sınırlı kesimle yolunuza devam edersiniz,arz-talep meselesi.. bizler de high-end olsun olmasın , indirimi olan firmalara yöneliyoruz elbette , "çoğunluk" gibi ..
      bence bloggerlarla işbirliği yapacaksanız , onları dinleyerek başlayabilirsiniz, marka değeriniz konusunda onların fikirlerini alabileceğiniz aynı zamanda markanızın ve ürün gamınızın bilinirliğini artırmaya yönelik work-shoplar düzenleyebilirsiniz.(benim eski mesleğim halkla ilişkiler yöneticiliği olduğundan aklıma gelen bir fikir sadece bu)

      tannesiciğim, bloğunu da yordum uzun yorumum yüzünden , affola..

      sevgiler

      Sil
    3. Şebnemciğim estağfurullah!
      Herkesin yanıt hakkını kullanmasına olanak sağlamak blog sahibi olarak görevim. Herkes, senin de yaptığın gibi saygı çerçevesinde görüşlerini dile getirebilir.
      Teşekkür ederim görüşlerini paylaştığın için.
      Sevgiler,

      Sil
  9. Deluxe boy, tester, numune bilimum hediye kime neye göre veriliyor ben anlamıyorum zaten... Bazı markalarda seyahat bakım ürünlerini set halinde parayla alırken, bir blogda bir bakıyorum tek bir ürün alımına hediye edilmiş..
    Türkiye'de elbette firmalar farkında olsun olmasın sosyal medyanın önemli bir yeri var fakat birçok firmanın bunu çok yanlış yönde kullandığını düşünüyorum. Ürünleri tanıtılıp popüler oldukça fiyatlar yükseliyor! Bununla ilgili çok yazı yazdım, amaç çok satıp sürümden kazanmak değil mi? Türk kadını makyaja ve cilt bakımına daha çok ilgi gösterdikçe fiyatlar arttı, üstelik bunu yerli markalar dahi yapıyor, kalite artmazken marka değerini yükseltmek için fiyatlar yükseliyor :)
    Benefit için bir şey söylemem, zaten şehrimde ulaşma imkanım yok, denemedim, politikalarına da bir şey söylemem ama sosyal medyayı kullanmakta acınası durumda bir ülke olduğumuzu düşünmüyorum, elbette kullanıcıları ve bloggerlarla iletişim halinde olunması güzel.. Hediye de kendi taktirleri ama bu tip kampanyalar bizim ülkemiz dışında gayet cömertçe uygulanıyor örnekse; The Balm facebook sayfası üzerinden her gün kampanya düzenliyor, istediğiniz ürünü yazıp çekilişe katılıyorsunuz ve her gün bir kişiye istediği ürün gidiyor. Böyle bir uygulama da yine bizim insanımıza çok görülür :)
    Yasalardan bahsetmişken, yine 3. dünya ülkesi muamelesi görüp alışveriş özgürlüğümüz elimizden alınırken, yurtdışı alışverişi yasaklanırken ülkemizde satış yapan markaların ve mağazaların hiç sesi çıkmadı. Hatta bizzat kendileri bu yasaya neden oldu! E madem alışveriş için kendinize mecbur bıraktınız "pırlanta"da olduğu gibi kozmetikte de vergilerin düşürülmesini sağlasaydınız, devletin kazan kazan politikasının bir parçası olmaya bizi mahkum etmeseydiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçil, harika bir yorum yazmışsın... eline sağlık!

      Sil
    2. bence de çok güzel olmuş seçil ellerine sağlık :)

      Sil
    3. kalemine sağlık Seçil..her kelimesine katılıyorum...

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.