17 Aralık 2012 Pazartesi

Benefit Coralista

Merhaba Herkese,

Bugün, Benefit'in meşhur allığı Coralista'yı tanıtmak istiyorum size...
Bu allık neden bu kadar meşhur derseniz, süper şirin ambalajı, şeftali pembe arası, tam kararındaki rengi, zarif ışıltıları yüzünden derim sanırım. Rengini kolay veren bir allık değil Coralista... İstediğiniz kıvama gelmesi için kat kat uygulamanız gerekiyor. NC 30 yani buğdaydan daha koyu tenli kişilerde rengini belli etmesi zor ancak  tatlı ışıltısından faydalanarak; aydınlatıcı olarak kullanabilirler. Çok hoş bir kokusu, fazla kalıcı değil ancak öyle hemen siliniveren allıklardan da değil! Koyu göz makyajlarının dostu, rengi kat kat uygulama ile, isteğe göre ayarlanabilir. Kötü yanı yok mu derseniz de, 99 TL'lik Türkiye satış fiyatı ve fırçası maalesef... 

Bu hafta, bu allığın dupe'u (ucuz muadili) sayılabilecek bir allıkla da karşılaştırmasını yapacağım.








Eski (sarı saçlı olduğum dönemden) bir fotoğrafımda yoğun bir şekilde uygulamışım Coralista'yı. Fotoğraftaki renklerle biraz oynayarak, çıplak gözle gördüğüm renk ile eşitledim görüntüyü...


Hemen bitecek, sendromsuz bir Pazartesi diliyorum! :)

Bu yazı Sevda'ya adanmıştır...

Sevgiler,

8 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş gerçekten ancak Benefit'in bu kadar yüksek rakamlara satılması insanın siniri bozuyor gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajli Haller, ben de cok seviyorum. Cekilisten kazanmasam sahip olamayabilirdim...

      Sil
  2. Süper, işte beklediğim yazı :) Yüzümde hiç denemesemde aşık oldum işte ben bu allığa. Ama şimdi bakıyorum da gerçekten çok çok güzel ama ben de hiç belli olmayacak gibi. Yine de seviyorum ya:)
    Teşekkür ederim canım, bana ithaf edilen ilk yazı oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yazıyı hazırlarken her saniyesinde aklımdaydın... :) Dilerim ki en kısa zamanda bu allığa kavuşursun. :)
      Ben yine de yüzünde denediğinde, belli olmayabileceği ihtimali nedeniyle vazgeçebileceğini düşünüyorum...
      Aydınlatıcı olarak bile hoş duracaktır.
      Öpüyorum. :)

      Sil
  3. okadar güzel bir allık ki her tene uyuyor bence. bende tam boyu var birde set alınca içinden çıktı tam boyunu satmaya karar verdim çünkü diğeri bana yıllarca yeter :(

    www.kalitelikozmetiksatisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu allığı çok seviyorum canım. Hatta bugün yanaklarımda kendileri var:) nedense hep elim bu allığa gidiyor!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ne güzel tesadüf! :)
      Rengi doğru yansıtabilmiş miyim Yelda, ne dersin? Rengi çok belirgin olmadığı için epey zorlandım da... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.