4 Aralık 2012 Salı

Bir Monolids'in* Günlüğü

Günaydınlar!

Pazar günü paylaştığım makyajımda yaptığım makyajımın üzerine kahverengi far ile yaptığım gölgenin adımlarını paylaşmak istedim bugün. 
Benim gibi monolids yani dışarı bombeli göz kapağı olan, crease bölgesi (kaş kemiği belirgin olmayan) olmayan, tek göz kapaklı kişilerin, gündelik kullanabileceği basit ve hafif gölgeli bir makyajı nasıl uygulayabileceklerini fotoğraflarla kısaca anlatmak istedim. Hem gölgeli, hem de gölgeli olduğu çok vurgulu olmayan ama göz kapaklarındaki şişkinliği de bir parça örtebilecek nitelikte bir makyaj bu...






Umarım monolidslere yardımcı olmuştur bu yazım...

Sevgiler,



6 yorum:

  1. wouww çok iyi oldu bu
    şu eyeliner çekme işini bana da öğretin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi monolids'tin? :)
      Nedir bizim bu çektiğimiz! Normal bir göz makyajı için bile 2-3 katı fazladan efor sarfediyoruz. :)
      Eyeliner çekme için çok video izleyip, çok pratik yapmalısın diyorum ben. Kendi göz şekline en uygun eyelinerı çekmeyi, bunu simetrik yapmayı (kii hala daha süper simetrik yapabildiğimi düşünmüyorum, ara sıra farklılıklar olabiliyor) ve tüm bunları saatleralmadan yapabilmeyi ancak pratikle sağlayabiliyorsun. :)
      Hızlandırılmış kursumuz bulunmamaktadır! :D

      Sil
  2. Güzel olmuş canım. Eyelinerına da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel olmus. Benim gozlerim ise tam tersi oldukca gomuk :) yani crease bolgem cok net ve yuvarlak bir goz seklim var. Ben de eyeliner ya da kalemi ust goz kapagimin yarisindan cekerim daha cekik gostermek icin. Ama golgelendirmede hala basarili degilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Anne, teşekkür ederim. Aslında çok şanslısın, crease bölgesine sahip kişiler, kendinden gölgeli göz kapaklarına çok daha rahat gölgelendirme yapabilirler aslında. Bir iki denemeden sonra, şahane gölgeler yapabilirsin diye düşünüyorum. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.