9 Aralık 2012 Pazar

Bitirme Ödevi - Mim

Merhaba,

Çok sevdiğim arkadaşım Başak tarafından davet edildim bu mime... O da işte tam burada yapmıştı bu mimi. Çok da iyi oldu diye düşünüyorum. 
Bu mim, Mission Beauty Shayna ile başlamış ve şöyle demiş:

Şimdi bir teşvik çalışması başlatmak istiyorum  blogger arkadaşlarım arasında. Gelin ara sıra kullandığımız ama atmaya da kıyamadığımız, içinde çok az kalan ürünleri bitirmek, kullandığımız malzemelerle rutin program oluşturmak ve daha fazla almamak  için birbirimize örnek olalım, project panlar oluşturalım. Hem böylece 2013'e yepyeni kozmetiklerle başlamış oluruz hem de paramız bize kalır, zengin oluruz :D 

Ben de hemen, bir süredir hatta uzun bir süredir elimde olan ve artık bitmesini istediğim ürünleri belirledim.


Bath & Body Works Fragrance Mist: Arkadaşımın hediyesiydi, yarıdan fazlasını kullandım. Sonra ne olduysa unutup, bir kenara koydum. Hafif bir turunç kokusu. Artık bitirmek istiyorum, spreyli şişesi ile ilgili planlarım var. :)

Diadermine Makyaj Temizleyici Su: Bu da arkadaşımın hediyesiydi. Aslında bana verdiği günden beri kullanıyorum. Muhteşem değil belki ama makyajı iyi çıkarıyor. Çok bereketli bir ürünmüş, bitmek bilmedi; artık bitsin istiyorum. Bunun da spreyli şişesi için planlarım var. :)

Pure Beauty Super Brihtrning Toner: Çok düzenli kullanmıyorum bu toniği ama cildi aydınlattığı doğru. İçinde çok az bir miktar kaldı, bitsin artık. Bunun da şişesi çok güzel, fix plus koymak ya da fırçaları ıslatmak için çok kullanışlı olabilir. :)

Gliss Sıvı Saç Kremi: Saçlarımda, tekrar kendi rengime dönüp, açık renkten vazgeçtiğimden beri, saç kremine çok ihtiyaç duymuyorum. Ama içinde az kalmış olan bu krem de bitsin istiyorum. Çok seviyorum, yedeği hazır bile!

Clean & Clear Yüz Temizleme Losyonu: Bu da bir dönem (aknelerim varken) çok yoğun kullandığım bir ürün. İşini iyi yapıyordu ama yeter artık bitsin, görmek istemiyorum!

Miss Sporty ve Elite Ruj: Biri açık tatlı pembe, diğeri dudak rengimde pembe bir ruj. İkisini de çok seviyorum. Lakin ambalajları hırpalandı, uzun süredir benimleler... Artık bitmelerini istiyorum!

Rausch Renk Koruyucu Şampuan ve Saç Maskesi: Bu ürünler Lilakutu'dan çıkmıştı. Uzun bir süre elimi sürmedim. Geçenlerde saçımı boyadığımda aklıma geldi. Kullandım ve aşık oldum. Saçımdan zerre kadar boya akmadı ve rengi mıhlandı. Saçım yumuşacık ve pırıl pırıl oldu. Dahası, kokusu da muhteşem! Bu küçük ambalajları banyoda süründürmek istemediğim için bitiriyorum. İlk fırsatta tam boyları alınacak.

L'occitane Shea Butter: Shea yağı içeren bu dudak balmı harika bir şey! Akne tedavisinden kupkuru olan dudaklarıma öyle iyi geldi ki... İçindeki çok az bir miktar kaldı. Bayatlamasını istemediğim için, bitireceğim.

Flormar Perfect Coverage Concealer: Fena bir ürün değil. Fakat ikinci kullanımdan sonra dandik ambalajı kırıldı. Kapağı kapanmıyor ve rengi bana çok koyu. Bu haliyle çok uzun bir süre tazeliğini koruyabileceğini sanmıyorum. Zaman zaman lekelerimi kapatmakta kullanıp bitirmeye çalışacağım ancak bitirme sözü veremiyorum.

Ben de bu mimi Asli Han, Audrey, Kardelen, Kozmetik Perisi, Şebnem ve Nilgün'e paslıyorum.

Sevgiler,


27 yorum:

  1. Kolay gelsin canım güzel ürünler seçmişsin seni zorlamayacak.Ben genlde dolu ürünler seçiyorum zorlanıyorum biraz ama olsun :))Bitenler çöpeee yenileri gelsin eve :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sagol, ilk defa boyle bir bitirme projesine dahil oluyorum. Umarim kisa zamanda biterler! Evet evet, yenileri gelsiiinnn! :)

      Sil
    2. Kolay gelsin hepimize.Ben 2 ürünü bitirebildim ancak:)

      Sil
    3. Ben daha yeni basladim... :( insallah cabuk biterler. :)

      Sil
  2. Ahh bitirme projelerine bayiliyorum. Ayrica beni mimledigin icin coook tesekkur ederim bu benim ilk mimik olacaak :))) Yilbasindan sonra baslamayi dusunuyordum aslinda boyle bir projeye ama madem mimlendim en kisa zamanda yazisini hazirlayacgim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) ilk mim benden!
      En kisa zamanda bekliyorum oyleyse... :)

      Sil
  3. Hadi bakalım kolay gelsin Tannesi'ciğiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, kolaysa başına gelsin. :D

      Sil
  4. Kolay gelsin, ben de cilt ürünlerini, şampuanları bitirebiliyorum ama makyaj malzemelerini bitirme konusunda oldukça başarısızım maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem ürün bitirmek istiyorum, hem bitmesinler istiyorum. :D Ne yaman bir çelişki bu!!! :D
      İnşallah rahat rahat bitiririz ürünleri. Sana da kolay gelsin canım.

      Sil
  5. Ben bu bitirme konusuna hiç girmek istemiyorum :s Blog takip etmeye başladığımdan beri azmettim renkli kozmetik adına hiçbir şey bitmedi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeeyyt, mimlendin dediysem, mimlendin! :D Biter biter, azıcık çalış... ;)

      Sil
  6. glıSse byIlıyoRee bendee ya umarım daha cok cok urun bıtırırsıN ..
    dıadermıne sütünü kremını aldım cok memNumum markadan zatn drmotolojk tst edılMıs ve alman markalarını cok begenıyorumm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matruşka, hoşgeldin ve teşekkürler, görüşlerini paylaştığın için...
      Senden ufak bir ricam olacak; yorumlarında yazım yanlışlarına, büyük küçük harf kullanımına dikkat ederek yazabilir misin yorumlarını? Blogumda dilbilgisi kurallarına dikkat ederek yazılarımı yazıyor, yorumlarda ise biraz daha günlük konuşma dili kullanıyorum. Ancak şu irili ufaklı ve Türkçe'yi ti'ye alır gibi (NabıyosuNn gibi...) yazım şeklin beni bir Türkçe sever olarak biraz üzüyor.
      Eğer daha sonra blogumu yine ziyaret etmek ister, yorum bırakır ve yorumunun yayınlanmasını arzu edersen; bu ufak ricama özen göstermeni rica ediyorum.
      Teşekkür ederim.
      Sevgiler,

      Sil
    2. SonuçTa alışkanlık geçmez sonuçta isteyince güzel yazıp kullandıĞıma inaniyorum ama büyüKlü küçüklü yazmama niye taktın anlamadıM ben türkçeyle yazım kuralıyla pek ilgisi yok hani öyle bir kural yok zaten buyuk kucuk yazmayın diyE kural yOK!:S
      çünkü ben herzamaN defterleRde normalDede olsun büyük başlık atarken bu şeKilde yazıyoruM küçük büyük şekLinde hoşuma gidiyoR ve alışmışım okul yıllarınDan sanırım kapmıŞım işTe...
      AMA diğer konuda haklısıN hızLı ve geLişi güzel yazınca o şekilde oluyoR örnek:yoree VE sss lar çıkabiliyor :D
      kusura bakmA bir daha yoruM yazmam katılMam ben teşekkür ediyorum üsTteki yorumumu konuşmamızı silebiliRsin isTersen şahsen bloğa bundan sonra kabuL etmiyceğin içiN ben silmeni isTerim ama blog sahibi olduğun için karışamam
      sana bıRakıyoruM ....

      Sil
    3. Matruşka, amacım kesinlikle seninle tartışmak ya da seni incitmek değil. Sadece bir prensibimin arkasında durabilmek... Herhangi bir şeye "takmış" da değilim.

      İstediğinde Türkçe'yi güzel kullanabildiğini belirtmişsin, demek ki benim blogumu okumak ve yorum yazmak konusunda sen de yeterince "istekli" değilsin. Seni de zorlamak istemem. :)
      Yorumunun, "büyüKlü küçüklü yazmama niye taktın anlamadıM ben türkçeyle yazım kuralıyla pek ilgisi yok hani öyle bir kural yok zaten buyuk kucuk yazmayın diyE kural yOK!:S" kısmına istinaden, Türk Dil Kurumu'nun resmi web sayfasında belirtilen büyük küçük harf kullanım kurallarını seninle paylaşmak isterim. Maalesef yanlış biliyorsun, böyle bir kural kesinlikle var. Ben de tamamen bu kurala dayanarak senin Türkçe'yi ti'ye aldığını düşünüyorum.

      http://www.tdk.gov.tr/index.php?option=com_content&view=article&id=183:Buyuk-Harflerin-Kullanildigi-Yerler-&catid=50:yazm-kurallar&Itemid=132

      Anlayışın için teşekkürler,

      Sil
    4. Matruşka, son iki yorumunu yayınlamadım, yayınlamayacağım. Sandığın gibi zoruma da gitmedi, sadece zoruna gidecek sözler söylemek istemiyorum. Lütfen bir daha yorum bırakma. Ip adresinden şikayetçi olmak benim için zor bir iş değil... Başka bloglara da gidip hakaretvari yorumlar bırakıyormuşsun; karşılaştırdık IP'leri, tutuyor. Yani sen olduğunu biliyoruz. Lütfen yapma, lütfen!

      Sil
  7. gliss benim de bitirme ödevim. Bitsin eskiler gelsin yeniler gerçi ben bir daha almayacağım doğal ürünlerden yanayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben stoklamışım, ne zaman yaptıysam; hiç haberim yok! :)
      Artık onu da itirip, öyle karar vermem gerekecek. Kolay gelsin...

      Sil
  8. tannesi merhaba, adımı görünce şaşırdım :) enteresan biraz belki ama sen,başak,luna,seçil ve birkaç izleyicimin bloğu dışında türk makyaj bloğu okumadığımdan(bu yazdıklarımı da hep bloğuma üye olduklarında keşfettim,iyi ki keşfetmişim,vakit buldukça okumaya çalışıyorum:) mim nedir bilmiyorum ama hemen bakıyorum nedir ne değildir diye :)
    teşekkür ederim beni mimlediğin için :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem merhaba, :)
      Mimlerde, hem aynı konu bir çok blog tarafından işleniyor; hem de mimlenen, kendisini mimleyeni link vererek belirttiği ve yazının sonunda başkalarını mimlediği için, başka başka blogların da okurları tarafından tanınmasına imkan sağlanmış oluyor. :)
      Özetle böyle...
      Haydi bakalım, senin yazını da merak ediyoruz. :)
      Sevgiler,

      Sil
  9. Flormarin ojeleri disinda pek birseylerini begenmedim. Ambalajlari biraz ozensiz, haklisin. Kozmetik bitirme isine girmeyelim nolur ben fena halde sucluyum o konuda :)) Ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında güzel olan ürünleri de var ama muhtemelen çok fazla ürün deneme şansın olmamıştır diye düşünüyorum... Ambalajları şimdi şimdi değiştiriyorlar, sanırım bu kırılan kapak sorunu hallolacak artık...
      Ben de bitiremiyorum kolay kolay bir ürünü... Elimizde çeşitli şeyler olunca, bir de benim gibi çalışmayınca her dakika nerede sürüp bitireceksin! :D

      Sil
  10. ay hemen aylardır sürünen makyaj malzemelerimi ayırıyorum bu akşam..yarına post hazır :)

    YanıtlaSil
  11. okuması çok zevkli bir mim olmuş,hem de teşvik edici,çünkü aldığımız ürünleri bitirmek gerçekten çok zor,kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Turu, hoşgeldin bloguma! :)
      Çok teşekkür ederim, kendilerini sabırla kullanıp bitirmeye çalışıyorum. :)
      İnşallah biterler... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.