25 Aralık 2012 Salı

Catherine Arley Ruj: 536

Merhabalar,

Geçtiğimiz günlerde Catherine Arley markasının bir başka rujunu sizlerle paylaşmış ve nerede satıldığı ile ilgili pek çok soru almıştım. Ojemrujumrimelim'in, blogunda yaptığı açıklama ile haberdar olduğum bir müjdeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Bugün tanıtacağım ruj da dahil olmak üzere, Catherine Arley'in tüm ürünlerini online satış sitesinden alabileceksiniz. 

Bu müjdeyi verdikten sonra, bugünkü rujumuza bakalım... Diğer renkte olduğu gibi kalıcılığını ve nemlendirmesini çok sevdim. Pigmentasyonu, bordo renge göre biraz daha düşük. Dudakta çok doğal bir duruşu var. Ne tam mat, ne de parlak... Fırça ile uygulayınca daha güzel bir sonuç alıyorum. Fiyatı da yine oldukça uygun... Ben böyle turuncu pembe arası renkleri çok seviyorum. Bakalım siz beğenecek misiniz?


Dudaktaki duruşu, en doğru rengi yansıtıyor...


Siz de Catherine Arley sevenlerden misiniz? :)

Sevgiler,



30 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş gerçekten. Allah'ım ya, birşey almayacağım diyorum ama yine dayanamayacağım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Haller, bana da hep öyle oluyor... Ama neyse ki uygun fiyatlı bir ruj bu, 5 Tl civarı bir fiyatı var... :)
      teşekkür ederim.

      Sil
  2. Tannesi'cim, gerçekten güzel bir rujmuş! Ben başkalarında bu renkleri çok seviyorum, kendim makyajlarımla bir türlü kombinleyemiyorum. Niye bilmiyorum; halbuki ne hoş, ne düzgün renk değil mi? Yok ama, kendim sürünce bir tuhaf hissediyorum :)

    Yalnız, rujun yapısını -görünüşünden- çok beğendim. CA'nın sitesine bakacağım merakımdan! Ben ortaokul-lisedeyken annemin pek çok CA ürünü vardı, yeniden piyasaya dönmelerine sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşündüğün şeyler, (renk/ürün/uygulama) bir zaman geliyor kendinde deniyorsun ve sevdiğin şeyler arasına giriyor. bana hep öyle olmuştur.
      Dewy/glowy fondötenler, canlı renkli rujlar, renkli göz kalemleri, glosslar, kaş boyama vs... Hep bir dönemde başkalarında beğendim ama kendime (doğru ürünü/rengi/uygulamayı henüz bulamamış olmamdan kaynaklı) uyguladığımda vazgeçemediğim şeyler olmuştur. :)
      Belki bir gün doğru bir makyajla kombinleyip, doğru tona denk gelirsen sen de bu hastalığa tutulursun. (Hastalıklarımız çok az sanki de, bir de bu eklensin!) :D

      Sil
    2. Hahaha, evet, kesinlikle :))))

      Sil
  3. Aaa, hatta şimdi siteye bakınca hatırladım; annemin takıntılı bir biçimde kullandığı bir fondöteni vardı CA'dan. Hay allah, numarasını hatırlasam alacağım hemen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, hakikaten yaa! Çok fazla tonu olmasa gerek, tahmin edebilirsin belki doğru rengi... Flormar 92 no'lu oje acısını dindirir belki! :D

      Sil
    2. :))))) valla mail attım kendisine, hatırlarsa alacağım :P Flormar 92 ayrı ama, yine de, dediğin gibi belki bir teselli olur :P

      Sil
  4. Gerçekten çok doğal durmuş :) tam benlik bir renkmiş :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pekbilmiş, çok teşekkür ederim, doğal duruşu beni de mutlu ediyor. Ama fırça ile uyguluyor olmam da doğal duruşunu destekliyor; belirtmeliyim! :)
      Daha güzelleri senin olsun.

      Sil
  5. Rengi çok güzelmiş . Bu tonları çok sürmesem de bu fazla koyu değil gibi beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Tutkusu, teşekkür ederim. Denemeni tavsiye ediyorum. Kesinlikle koyu bir renk değil... Kırmızı gibi iddialı değil, pembe gibi ten rengine uydurması sorunlu değil, bordolar gibi hiç değil, turuncu gibi esktrem görünüşlü değil... Kesinlikle iddiasız ama canlı bir renk. Korkarım denersen seveceksin. :)

      Sil
  6. Sana bu tarz renkler çok yakışıyor ve artık beni de etkilediğini söylemem gerek:) hep soft pembemsi, şeftalimsi renklere gidiyor artık gözlerim, çok yakışmış! öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sana da yakışacağındna hiç şüphem yok. Belirli bir tarzı/takıntısı olan blogları düzenli okuyunca, bir süre sonra etkileniyor insan. Ben de boş yere bordo/mor ruj sevdasına tutulmuyorum! :D

      Sende de hoş değişimler var şu sıra... Güzel değişik tarzlar geliştiriyorsun. Du bakalım, daha neler yapacaksın. :)

      Sil
    2. Senden dersler alıyorum canım benim! :)

      Sil
    3. Estağfurullah, fikir verebiliyorsam ne mutlu bana! :D
      xxx

      Sil
  7. rengi pek yakışmış sana iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  8. Bu renkler bana da hic gitmiyor, bugday tenli olunca makyajima uydurmakta zorlaniyorum bu tonlari :( Ama size yine ve yine cok yakismis. Beyaz tenli olunca sanki hersey yakisiyor gibi gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asli Han, çok teşekkür ederim. Ben de öyle çook beyaz tenli sayılmam, NC 25'im işte! :) Açık buğday diyelim... ama ne demek istediğini anladım, bunun biraz daha koyu tonları daha iyi olur sana sanırım... :)

      Sil
  9. bu renge bayıldım! öldüm bittim hatta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Lydia'cım, ben de bayılarak kullanıyorum. :)

      Sil
  10. Renk güzel.Kırmızı sevip de fazla göze batmadan "kırmızı" olmak için süper. Sizin dudak yapınızda hepsi güzel duruyor:) Ayşenur Yazıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenur Hanım, hoşgeldiniz, onur verdiniz! :)
      Renk ile ilgili yorumunuza tamamen katılıyorum. Güzel sözleriniz için de çok teşekkür ederim. :)
      Sevgiler,

      Sil
  11. Kırmızı renkte pek ruj sevmem tanesi ama ben bu ruja bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim teşekkürler. Kırmızı ruj sevmeyenlerin ve kırmızı rujdan çekinenlerin rahatlıkla kullanabilecekleri, bir çok göz makyajı ile uyum sağlayabilecek bir ruj bu! Denemeni tavsiye ediyorum. Seviyorum ben Catherine Arley'i... :)

      Sil
  12. Renk çok güzel çok yakışmış sana CA yı talan edicem yılbaşından sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Et et vallahi, daha neler var neler!
      Çok teşekkür ederim, sana da yakışır bu renk! :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.