18 Aralık 2012 Salı

Dupe/Ucuz Muadil Önerisi: Benefit Coralista & Flormar 41

Herkese merhaba,

Dün burada, Benefit Coralista'yı tanıtmıştım sizlere.. Şimdi de, bu ürünün dupe'ü (ucuz muadili olabilecek) bir ürün önermek istiyorum; Flormar Terracota Allık 41! Renkleri ve ışıltıları birebir değil fakat, aynı makyajlarda, aynı amaçla kullanılabilecek benzer allıklar olduğunu düşünüyorum.

Coralista'nın rengi, biraz daha şeftali... Flormar 41, biraz daha pembe...
Coralista rengini daha zor veriyor... Flormar 41, ona göre daha pigmentli...
Coralista daha mat... Flormar 41, biraz daha metalik yansımalı...
Coralista daha az kalıcı... Flormar 41, kalıcılık bakımından biraz daha önde...
Coralista'nın rengi, evet daha süper... Flormar 41 de, hiç fena değil! :)

İkisini de seviyorum, ikisini de öneriyorum. 





Benefit Coralista:


Flormar 41:


Sizce benziyorlar mı?

Sevgiler,

6 yorum:

  1. Ben iki rengin "swatch" olarak farkını son fotoğrafta anlayabildim ancak. Kutusunda bu kadar farklı görünen iki renk nasıl olur da çok benzer sonuç verir anlayabilmiş değilim :) Bence kesinlikle aynı amaç için kullanılabilir. Bu durumda, epey bir ekonomi de yapılmış olur :))))

    Amaaa, Coralista'nın şeftaliye dönük, Flormar'ın daha pembemsi olması tercihleri değiştirebilir diye düşünüyorum.

    Eline sağlık, güzel bir karşılaştırma olmuş :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler benzer ve açık renk olunca, fotoğrafa yansıtmak öyle zor oldu ki... O nedenle birden fazla swatch eklemeyi tercih ettim. Sanırım iyi yapmışım... :)
      Gerçekten aynı amaca hizmet ederler gibi geliyor bana da... Bu yazıyı yazana kadar ben de bu kadar benzediklerini bilmiyordum; senin de dediğin gibi kaplarında dururken hiç de bu kadar benzer görünmüyorlar... :)
      Flormar da yanakta öyle buzzz gibi bir pembe durmadığından çok sorun olmaz belki ama yine de söylediğin gibi direkt belirgin bir şeftali ise tercih, Coralista daha memnun edici olacaktır... :)
      Beğenmene sevindim.
      Sevgiler,

      Sil
  2. Aynen katılıyorum size canım, kutuda pek benzemiyorlar ama sürülünce baya benzemişler ama coralista'nın rengi dediğin gibidaha güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayret yani, bu kadar farklılarken nasıl bu kadar benzer olabiliyorlar... :)
      Bence de Benefit daha hoş... :)

      Sil
  3. Bu senin önerdiğin allık değil mi Tannesi, bence ikisi de çok güzel. Çok yakın tonlar olmalarına rağmen bende olsam bir seçim yapmakta zorlanırdım ama Flormar biraz daha pembe :)) Sonunda alacam bu allığı artık :) Majyajında çok güzel olmuş göz altındaki mor renge de bayıldım. Hangi ürünü kullandığını sorabilir miyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, benim önerdiğim allık bu! :)
      İkisine de bayılıyorum, zaman zaman aynı amaçla; zaman zaman yerleri çok ayrı... :)
      Teşekkür ederim. Bu makyajım 2 yıl önceki doğum günü makyajım. O günlerde kullanmaya kıyamadığım çekiliş ganimetlerimi kullanmıştım makyajımda... :) Zira göz altımda ki mor renk Urban Decay 7/24 kalemlerden mor olanı... O kalemleri yazayım bir ara; getirtme şansın olursa hiç kaçırma derim... Buna muadil kalem bulmuştum galiba... Notlarıma bakayım, bulursam post hazırlarım. :)
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.