6 Aralık 2012 Perşembe

EOTD/Günün Göz Makyajı: The Balm Nude Tude Palet

Günaydın!

Bugün pratik bir göz makyajı örneği paylaşacağım sizinle. Göz kalemi ve eyeliner kullanmadan tek veya iki renk far ve hatta tek renk bir fırça ve maskara ile sonlandırabileceğiniz bir makyaj bu. Eskiden sık sık yapardım ancak nicedir aklıma gelmiyordu. Geçtiğimiz günlerde Deepbeauty blogta görünce çok beğendim. Ona çok yakışmıştı. Ben de hemen aynı farı kendi göz yapımda denemek istedim. Ondaki kadar güzel durmadı sanırım bende. Ancak, bu tek tip farla yapılan makyajları daha sık kullanmayı ve göz yapıma daha uygun versiyonlarını geliştirmeyi planlıyorum... :) 

Bakalım size beğenecek misiniz? Mürdüm, bordo ve hatta kahverengi diyebileceğimiz bir makyaj çıktı ortaya...


Kullandığım ürünler: The Balm Nude Tude Palet ve Benefit BAD gal maskara.


* Mevsimsel bir sorun olarak fotoğrafları çekerken yeterli gün ışığı bulmakta zorlandım. Bu nedenler fotoğraflar çok istediğim gibi olamadı. Ancak yapay ışık da kullanmak istemedim. Umarım yine de zevkle izleyeceğiniz kareler çıkartabilmişimdir.

Sevgiler,

27 yorum:

  1. Ben sende kalkık gölgeyi ve kaşa doğru far geçişlerini daha çok seviyorum (sana daha çok yakıştırıyorum). Bu makyaj da, teknik olarak çok hoş olmakla birlikte, diğer makyajlarından daha az sevdiğim bir tür oldu :)

    Fakat, rimel kirpiklerinde çok güzel durmuş!

    KocamaN sevgiler!

    NOT: Bence ışıkla ilgili bir sorun yok, gayet temiz fotolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler. :) Evet diğer türlü makyaj benim göz yapımda daha hoş duruyor. Bu da sadece yap-çık makyajı olarak örnek olsun istedim. Tek bir farla, şipşak yap ve çok da yalın olmayan bir makyaja imza at şeklinde... :)
      Bu maskara bende hiç güzel durmuyordu esasen ama bu makyajda 4-5 kat uyguladım. Sanırım ondan güzel durdu. Eski bir maskara bu ama ilk geldiğinde de performansı aynıydı... :/ They're Real varken, yüzüne bakmam. :)
      *Fotoğraflarla ilgili feedback için teşekkürler. :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. Rica ederim!

      Bu arada, They're Real'ı iki kat uyguluyorum senin önerinden sonra, valla yazımı edit edeceğim! 10 numara rimelmiş :)

      Sil
    3. Yaaaa yaaa, ben demiştim! :P
      Bildiğin takma kirpik etkisi ama They're Real! :D

      Sil
  2. En sevdiğim tonlar bunlar ve en sevdiğim blending şekli! Çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Görkemcim. Ben bu tonlara yeni yeni şans veriyorum aslında, önceden korkardım. Ben bu kopkoyu renklerden, ara tonlarla yukarı çıkma işini çok sevdim bugünlerde.
      Sen ne diyorsun, farklı bir göz olarak; benim diğer makyajlarım mı göz yapıma daha iyi oturuyor, bu mu? Ben bu makyajı, gözümü daha kemikli gösterdiği için ve pratik olduğu için sevdim. Ancak diğer makyajlarım göz yapıma daha uygun, daha alımlı bir hava veriyor gibi geliyor. Fikrini merak ediyorum. :)

      Sil
  3. Mürdüm makyajı çok severim ben de. Sana da çok yakışmış. Rimelini de sevdim aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım, teşekkür ederim. Evet, fena olmadı sanki...
      Maskara kendi çapında iyi bence de ama çok övülen, meşhur bir maskara olduğu için ben eleştiriyorum biraz. :)

      Sil
  4. Göz makyajlarına bayılıyorum sanırım önceden de dedim ama gerçekten çok beceriklisin bu konuda çok güzel blend etmişsin ( Türkçe söyleyince garip kaçıyor) senden öğrenecek çok şey var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizler beğenince ben de çok mutlu oluyorum. Beğenmediğinizde de üzülmüyorum tabii ki, daha iyi yapmak için hemen eleştirileri dikkate alıyorum. :)
      Beni utandıracak şeyler yazmışsın, çok teşekkürler. Elimden geleni paylaşarak, yardımcı olabiliyorsam ne mutlu! :)
      Sevgiler,

      Sil
  5. Gayet hoş ve pratik olmuş ayrıca benimde nude tude paletteki en sevdiğim renk sexy harika bir renk bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu palette aslında pek çok rengi seviyorum. Işıltılı farların yeri ayrı olsa da mat farlar da göze bambaşka bir hava veriyor yahuu!
      Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim. :)

      Sil
  6. Nude palete bayılıyorum zaten ama seçtiğin renkler o kadar güzel olmuşki bayıldım desem az kalır farı dağıtma şeklin,göz şekline çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm, çok teşekkürler. Ama gerçekten pratik bir makyaj, sen de denemelisin, o iri renkli gözlerine nasıl da yakışır.

      Sil
  7. renkler süper, blending süper..ama eyeliner'lı, kuyruklu makyajları sana daha çok yakıştırıyorum..resimler gayet güzel ayrıca ben bu kadar güzel makyaj fotografı çekebilsem hemen yayınlayacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüğüm, çok teşekkürler tüm güzel sözlerin için. Evet ben de eyeliner olmayınca kendimi biraz "çıplak" biraz "eksik" hissediyorum. :)
      Fotoğraflar için epey uğraşıyorum aslına bakarsan ama sık sık çekince, doğru açıları ezberliyor ve daha rahat çekiyorsun. Bir de evde pro.makinem ve ışığım olaydı, iyiydi! :D

      Sil
  8. çok güzel görünüyor, eline sağlık!
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem, teşekkürler. Beğenmene sevindim.
      Sevgiler,
      *Blogunun yavaş açılma sorunundan çok kişi muzdaripmiş gördüğüm kadarıyla... :) İstatistiklerine baktın mı kontrol panelinden? Tıklanma sayın ve yorum sayın ciddi oranda artmış olmalı... :) Çok seviniyorum gelen yorumları gördükçe.

      Sil
    2. tannesi merhaba,
      evet çok kişi yeni görünümü daha çok beğendi :) istatistiksel açıdansa kötü,günlük tıklanma sayım ciddi oranda düşmüş görünüyor bu haliyle (600 civarına düşmüş) ama olsun blog üyelerinin yorumları çok daha önemli benim için, daha önce de yazmıştım kimse girmese de beni anlayan birkaç okuyucum da olsa insanlarla diyalog çok daha önemli benim için :)
      *benden de sana not:) ya çok istiyordum ama eminönüne hava muhalefeti nedeniyle gidemeyeceğiz sanırım,yarın istiyordum ama bir süre daha ertelenecek.. fırçalar için inglottaki indirimi mi değerlendirsem yoksa beklesem de biraz daha farklı seçenekleri görsem bilemiyorum şimdilik..
      öperim,sevgiler :)

      Sil
    3. Şebnem, alıma ne geldi biliyor musun; ben senin blogunu açabilmek için, sayfayı onlarca kez yeniliyordum, dönüp yenide yeniden deniyordum. Tıklanma sayın, önceden bu nedenle yüksek olabilir... Bu sayılar daha gerçekçi olabilir yani... Ama merak etme, blogun açılabilir olduğu için, bir süre sonra sayılar artacaktır. ;)

      Yarın hava 10 derece ve güneşli, Eminönü'ne gidebilirsin bence... Inglottaki indirim de bulunmaz fırsat tabii, bitmeden yararlanmak lazım. ben Inglot'nun fırçalarını gereksiz büyük bulsam da (pek çoğunu...) sen yine de bak. Eminönü orada duruyor nasılsa, bütçeni, indirim zamanı Inglot'ya akıtabilirsin... :)
      Ben de öpüyorum, sevgiler...

      Sil
    4. haklısın ondan da olabilir ama çok büyük ihtimalle müzik dinleyenler daha uzun süre kalıyordu ya,tıklanma ondan da düşmüş olabilir çünkü kaynak siteden böyle görünüyor.. dediğim gibi, bloğu açarken de yazmıştım bir kişi olsun samimi paylaşımlar-yorumları olsun da varsın kimse girmesin,benim için istatistikten çok daha değerli..biraz blog mantığına ters ama fikrim de bu :)
      fırça konusuna karar vereceğim ay sonuna kadar, belki yeni indirimler girer ;)
      sevgiler

      Sil
  9. Ton sana çok yakışmış ama bveç'in yorumuna katılıyorum, o şekilde sürdüğünde sana daha çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. j.d.cim çok teşekkürler. Haklısın, diğer türlü daha bir hoş oluyor sanki... Öpüyorum. :)

      Sil
  10. Çok güzel olmuş ben bu tonlardan çok korkuyorum beni ağlamış gibi gösterecek diye, sana çok yakışmış ...
    Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiin, sefalar getirdin. :)
      Teşekkürler, ben de korkarım esasen ama içinde pembelik kırmızılık az, morluk ve kahvelik daha fazla olduğu için ağlamış da gözler şişip kızarmış havası vermiyor pek. Bir dene istersen...
      Aslında aynada bana koyu görünmüştü ama yine de kirpik dibine bir eyeliner iyi olurmuş...

      Sil
  11. Tarz güzel olmuş ama accuk daha dağıtılabilirmiş ten rengine geçişi :) Kuyruksuz ince bir eyeliner ya da kalem görmek istiyorum niyeyse senin tüm makyajlarında :)
    Mürdüm pek denemedim ama kahve gibi yoğun renklerde üst kirpik dibinde siyah kalem ya da mat siyah farı dağıtmak çok güzel oluyor bence :)
    Bu arada bu yorumu yazmayı bırakıp, mim postundaki eyelinerı denemeye gittiğimi de itiraf ederim :D Bir geldim yorum yarıda duruyor :D
    İndirimde bu paletle bakıştım yok yaa o kadar güzel renkler değil dedim ve almadım :s Tam da bu rengi için nasıl kullanılır ki bu yaa diyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, haklısın ama biraz daha dağıtırsam, göz kapağımın içinde saklı kalmaz, yukarı taşar diye düşündüm. Gözüm karşıya bakarken çok görünsün istemediğim bir makyajdı çünkü... :)
      Ben eyeliner insanıyım hep söylüyorum ama kendimi tekrar olmasın diye ve başkalarına fikir versin diye başka teknikler deniyorum sık sık...
      Ahahah, çok komiksin. Ben de yaparım öyle... Var mı ondan sende de? :)
      Keşke daha önce yapsaymışım bu postu... Üzülme, şimdi de %30 indirim var. Annen evden kovmayacaksa alabilirsin. Ya da biraz daha bekle istersen... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.