26 Aralık 2012 Çarşamba

Flormar Loose Powder

Günaydın!

Bugün, Flormar'ın toz pudrasını tanıtmak istiyorum size. Bu pudradan çok memnunum. Makyajı çok güzel sabitliyor, kaliteli ve kolay uygulamaya izin veren bir ambalajı var. Kalıcılığı son derece tatmin edici ve cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı.


Bendeki 03 numaralı rengi. Ivory, açık buğday ve Mac'te NC 25 olan ten rengime tam uyuyor. Transparana yakın bir duruşu var, rengi cilde uygulandıktan kısa bir sonra tamamen eşitleniyor. 18 gr lık bir ürün ve oldukça uygun bir fiyata satılıyor. Renkli nemlendirici, BB krem ve fondöten üzerine kalıp gibi durmayan bir sabitleme pudrası arayanlara öneriyorum.







Sevgiler,

12 yorum:

  1. Günaydın :) Bu pudrayı merak ediyordum bir süredir. Şu anda bende Essence in transparan pudrası var ama gün ortasında parlama başlıyor onu pek engellemiyor sanırım o da benden kaynaklı :) Sizin cilt tipiniz nedir bu ürünle parlama sorunu oluyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın,
      Benim cildim kuru karma şu aralar... Karma olan kısımlar, burun ve çenem, terlediğimde veya gün içince parlama yapabiliyor. Ama bu pudra ile öyle bir sorun yaşamadım. Yağlı ciltlerde performansı nasıl olur bilemiyorum ama bence çok başarılı bir pudra...
      Ben hiç tazelemeden gün boyu kullanabiliyorum, zerre kadar parlama yaşamıyorum.
      Sevgiler,

      Sil
    2. Teşekkür ederim ben de elimdekini bitirince deneyebilirim o halde. Size de Sevgiler :)

      Sil
    3. Rica ederim. :)
      Standa uğradığında tüm yüzüne uygulayarak, gün içinde test ederek alabilirsin. Ben Essence ve Yves Rocher'nin toz pudralarının benzer performansta olduğunu okumuştum. Ama tabii parlamayı önleme açısından ne kadar farklılar, üçünü birden kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum.

      Sil
  2. toz pudraları ben hiç kullanamıyorum ; yüzümden başka üstüm başım yerler pudralanıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uygulamaları biraz daha zor ama bu pudra çok uçuşmuyor. Kullandığım diğer toz pudralara göre, bunu daha rahat uygulayabiliyorum. Bir de kabuki fırça ile alınca ürünü, kılları sık ve tok olduğu için ürünü iyi kavrıyor ve pek dökülme olmuyor. :)

      Sil
  3. Tannesicim öyle ayrıntılı anlatmışsın ki sorcağım herşey yukarıda yazıyor, maalesef bişi soramıyorum:) ama postlarını her zaman takipteyim,görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. :)
      Ne güzel sözler bunlar öyle...
      Bu arada şu Thierry Mugler Alien'i çok fena düşürdün aklıma. Henüz gidip koklayamadım ama ilk fırsatta bakacağım! Chanel Coco Madamoiselle de aklımda...
      Aslında hepsini hepsini istiyorum! Yanına bir de her zamanki favorim Burberry Classic eklesem Allaaaaahhh! :D
      Keşke daha çok parfüm yazsan, ben de takipteyim canım. Daha bu sabah arşivinde fink atıyordum! :D

      Sil
  4. Flor Mar ne kadar güzel makyaj malzemeleri üretmeye başladı. Bu pudra ve ponponunu çok sevdim :) Kullanabilir miyim bilmiyorum ama sırf makyaj masamda dursun diye alabilirim:) Güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kybele Renkleri, gerçekten de güzel ürünleri var. Ponponu bence de oldukça şık. Ancak uygulamada işe yaradığını düşünmüyorum. Bu ürün ancak fırça ile dağıtılarak kullanılabilir diye düşünüyorum.
      Çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun. :)

      Sil
  5. Pudralarım bitsin de denerim bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki hafta bir toz pudra daha yazacağım. Ona da bak, sonra karar ver derim. Artık bütçene göre... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.