12 Aralık 2012 Çarşamba

FOTD: NARS Modern Love Palet ile Dramatik Sonbahar Makyajı

Merhabalar!

Geçtiğimiz hafta, çok sevdiğim arkadaşım Başak'ın blogu L'Arc-en-Ciel'e konuk olmuştum. Hatta o da aynı gün burada bana konuk olmuştu. Onun blogunda yazdığım yazımı, okuyamayanlar için kendi blogumda da yayınlamak istedim. Kendisine beni misafir ettiği için, tekrar teşekkür ederim...

Ben koyu ve dramatik makyajları seviyorum. Özellikle sonbahar ve kış aylarına da çok yakıştıklarını düşünüyorum. Bugün NARS'ın Modern Love paletini kullanarak bir makyaj uygulaması hazırladım sizler için. Umarım, beğeninizi kazanarak, makyajlarınız için size fikir verebilirim...

Makyajımı, bu ürünleri kullanarak yaptım...



Fotoğraflarda ağırlıklı olarak göreceğiniz sağ gözüme, paletteki mor renk dışındaki tüm renkleri uygulayarak; daha koyu bir makyaj yaptım. Sağ gözdeki makyaj, bakır, kahve ve siyah renk ağırlıklı oldu. özellikle gözün dış v kısmında siyah rengi kullanarak daha dramatik bir etki yaratması adına gölgeleme yaptım. Diğer gözümde ise sadece açık renkleri ve alt sırada yer alan mor/gri rengi kullanarak daha hafif bir gölgeleme uyguladım. Artık makyaja bakalım mı?


Yanaklarıma şeftali tonlarında, biri mat (baz olarak) diğeri ışıltılı iki ayrı allık uyguladım. Dudaklarımda NARS'ın nude glossunu tercih ettim. Makyajda çoğunlukla gözlere vurgu yapmayı seviyorum. Yüzün bütünü de aşağıdaki gibi oldu...


Sağ göze uyguladığım makyaj, alışık olmayanlar için iyi bir gece makyajı, sol göz ise daha rahat kullanılacak bir gündüz makyajı olabilir. ben dramatik ve koyu göz makyajlarını sevdiğim için ve monolids yapıdaki gözlerimin kaldırdığını düşündüğüm için, gündüzleri de severek kullanıyorum.

Hepinize, hüzünlü renkleri mutlulukla kullanacağınız bir sonbahar dilerim...

Sevgiler,

8 yorum:

  1. Nars paletin renkleri ne güzelmiş. Makyajın da çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevdacım. :)
      Bu paleti çok seviyorum gerçekten...

      Sil
  2. bu konuda gerçekten çok yeteneklisin.keşke video olarak uygulasan bizim gibi monolidlere hayra geçmiş olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fluses, çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim. Video çekmem konusunda son zamanlarda istek alıyorum aslında... Ben de yavaş yavaş düşünmeye başladım. Ekipmanım yeterli mi, emin değilim. Bir deneme çekimi yaptıktan sonra, (görüntü ve sesi kaliteli sağlayabiliyor muyum diye bakıp) video konusundaki kararımı netleştireceğim. Umarım, başarılı bir deneme çekimi olur... :)

      Sil
  3. ellerine sağlık cnm, oradaki nyx kaş paletimi sadece pudra mı wax var mı içinde ve memnunmusun gibi bir soru demeti hazırladım sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Buketçim.
      NYX kaş paletindekilerin ikisi de pudra canım. Keşke açık renk olan wax olsaymış, di mi? :/ Ve evet, çok memnunum kendisinden! Hala satılan bir ürün mü acaba? Hiç Douglas'a gitmedim ben, NYX standından devamı var mı, merak ediyorum...

      Sil
    2. Ben görmüştüm hemde 22 lira filandı
      ama ben wax sanmıştım, wax olan bir kit arıyorum keşke elf alabilsek :(

      Sil
    3. Ben blog satışından 10 TL ye almıştım ve sıfırdı. :/
      Waxlı bir şey bulursan bana da haber ver. Benefit'in şu kaş maskarası gibi olan sabitleme ürününü mü denesek? :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.