2 Aralık 2012 Pazar

FOTD/Günün Makyajı: Eyeliner & Kırmızı Ruj

Herkese merhaba,

Dün, çok istememe rağmen yazı yayınlayamadım. Bugün, geç de olsa yaptığım makyajı sizinle paylaşmak istedim. Basit bir, siyah eyeliner + hafif ışıltı, kırmızı ruj + açık renk allık kombinasyonu... Bakın bakalım, beğenecek misiniz? :)

Eyelinerı, biraz kalın kullanmak istedim bu makyajda... Mac Fluidline Blactrack'i kesik uçlu eyeliner fırçası ile sürdüm.


Dore ışıltılı Flormar farı, göz kapağıma uygulayıp, Şampanya rengi ışıltılı Stila farı da, kaş altıma uyguladım. maskara olarak Max Factor 2000 Calorie'yi tercih ettim.


Flormar'ın açık şeftali tonlu allığını ve The Balm'ın Mary-Lou aydınlatıcısını yanaklarıma uyguladım.



Emily 207 no'lu dudak kalemi ile dudaklarımı çerçeveleyip, Rival de Loop 61 numaralı mat kırmızı ruju sürdüm. Bu rujun kalıcılığını ve dudaklarımı nemlendirmesini çok beğeniyorum.
*Benim dudaklarımdaki kuruluktan ötürü, fotoğrafta pul pul görünen bölgeleri görmezden gelin lütfen.



Bunlar da kullandığım ürünlerin tamamı:


Sormak ya da eklemek istediğiniz bir şey olursa lütfen yorum bırakın.
Sevgiler,

17 yorum:

  1. MÜ-KEM-MEL!!!!

    Bayıldım makyaja Tannesi... ve eyeliner'ı rüya gibi çekmişsin, nefis nefis!!!!

    Hasta hasta gidip makyaj yapasım geldi :))) Muck!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, çok tatlısın, teşekkür ederim. :) Beğenmene çok ama çok sevindim. Gözler biraz çıplak kaldı yine... Alt kirpik diplerimi böyle ıssız adada yalnız bırakmasaydım iyiydi! :D
      Sen nasıl oldun, iyice hastalandın mı? :(
      *Esas başka bir makyaj yaptım bugün, ilerleyen günlerde yayında olacak; ben onu çok beğendim. Bakalım onun için ne diyeceksin? O tam benim göz yapıma göre... ;)
      Öpüyorum canım.

      Sil
    2. Yani evet, alt göz kapağına da hafif bir siyah liner çeksen daha iyi olabilirmiş; ama bence üst taraftaki liner çok iddialı olunca çok da batmamış :)

      Wohooo... yeni makyajı dört gözle bekliyorum o zaman!

      Ya ben fena nezle oldum sanırım. Ateş falan çıkmaz umarım :/ Ben de kontur videosu yapacaktım güya, yalan oldu :(

      Sil
    3. Tabii bir de fotoğrafların açısı iyi olmamış bu makyajda... Gözüm aşağı bakarken makyaj var, değilken çıplak gibi görünmüş. aslında ben, eyelinerın karşıdan görünüyor olmasına güvenerek (aynen dediğin gibi, üstte iddialı, kalın ve kuyruklu eyeliner var diye) alt tarafı boş bırakmıştım. Fotoğraflarda hiç yansıtamamışım, üzüldüm.
      hay Allah çok üzüldüm, geçmiş olsun. Umarım kötüleşmezsin. Civciv'e bulaşmaz inşallah... :/
      Yüzünün görünümü kötü değil, sadece sesin kötüyse, videoyu çekip; alt yazılı olarak yayınlayabilirsin. :) Çekmeye halin varsa tabii... :)
      Acil şifalar!

      Sil
    4. Asıl halini görmek isterdim; yansıtamadığın hali buysa :))

      Ya çok sağol, umarım kötüleşmem... Civciv şimdilik iyi gibi; o okuldan bize taşıyor bile olabilir :) Sürekli burnumu çekmesem video çekeceğim de, çok hoş olmaz sanırım o halde :))) Yoksa benim sesim zaten sürekli nezle gibi (burnumda deviasyon var da).

      Çok sağol yeniden, öptüm!!!

      Sil
  2. bayıldım eyeliner çok güzel olmuş rujda mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kum tanesi, çok teşekkürler! Uzun bir süredir çalışıyorum eyelinerı doğru çekebilmek üzerine. Hep yamuk, hep yamuk oluyordu... Bugün istediğim gibi olunca, paylaşmaya cesaret ettim ben de... Hem de ilk fotoğraf olarak, çıplak gözüme eyeliner olarak! :D
      Diğer eyeliner çekim teknikleri üzerinde de çalışıyorum. Gözüme yakışan başka modelleri de sizinle paylaşacağım inşallah.
      Rujun bu kadar güzel olduğunu unutmuşum. Sanırım daha sık kullanacağım artık... :)

      Sil
  3. En sevdiğim makyaj tarzı! kadını kadın gibi gösteriyor hem klasik hem asil:) yalnız ben uygulamada özellikle eyeliner olayında senin kadar başarılı değilim maşallah prof. gibisin Tannesi, tebrik ederim ayrıca çok yakışmış sana da bu makyaj:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7-24makyaj, ben de çok seviyorum bu tarzı.
      Çok teşekkür ederim güzel sözlerin, beğenilerin için. :) Çok mutlu oldum. Profesyonel değilim tabii, olmaya da daha çok var. Ama blogları ve vlogları izleyerek evde bol bol deneme yapıyorum. Yavaş yavaş da oluyor galiba. Ama bugün yaparak fazla zamanımı almadı, şipşak yapıerdim; işte ona çok sevindim! :)
      Öpüyorum. :)
      *Ayrıca senin de makyajların ve eyelinerın epey hoş oluyorlar. :)

      Sil
  4. bayıldım.. çok güzel olmuş.. ama merak ettiğim bir şey var;eyeliner sürerken üst kirpik içine siyah kalem çekiyor musun? ben çekmiyorum ama sanki çekmem gerekiyor gibi geliyor bazen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yekbuncum merhaba,
      Çok teşekkür ederim. :)
      Evet, ben de çekiyorum üst kirpik içine siyah kalem... Bu makyajda da var ama ben o işi, makyaja başlamadan hemen önce yaptığım için, fotoğrafa eklemeyi unutmuşum. :)
      Bence de çekmeyince bir boşluk oluyor orada ve kirpikler de seyrek görünüyor...
      Öpüyorum.

      Sil
  5. Rujun rengi çok güzelmiş. Belki çok hafif, belli belirsiz bir gölge olabilirdi crease bölgesinde. Mac wedge ya da cork gibi mat bir sütlü kahve tonuyla mesela...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Anne, teşekkürler. :)
      Benim göz kapaklarım monolids olduğu için, bilinçli olarak gölge yapmadım. Crease bölgem dışarıdan belli olmuyor ve standartlara göre oldukça yukarıda... Gözde tamamen belli belirsiz bir hava amaçlamıştım. Ama bence de biraz eksik kaldı, yine göz yapımdan ötürü... Crease bölgesi olan standart bir gözde çok şık duracağına eminim. Aslında bu makyajın üzerine, kahverengi bir gölge ekleyerek farklı bir makyaj daha yaptım. Onu da ilerleyen günlerde paylaşacağım. :)
      Yorumların için teşekkür ederim.

      Sil
  6. o nasıl güzel ruj rengi oyle
    eyeliner ve kırmızı ruj ıkılısını sevıyorum
    mary en yakın zaman gratis indiriminden alınmalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Ben de sevdim rengi, unutmuşum sürmeye sürmeye... :)
      Ben de seviyorum bu ikiliyi. Bir daha ki sefere, göz makyajımı biraz daha vurgulayacağım.
      Bence de en kısa zamanda almalısın! :)
      Sevgiler,

      Sil
  7. Çok güzel olmuş canım!! Kırmızı ruj ve eyeliner ikilisi muhteşem! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Busecim teşekkürler. :) Eyeliner'lı makyajına da yetişirim diyorsun haa? :))) Çok sevindim yorumuna. Eyelinerlı olan bir makyajımı gör istiyordum çünkü. :) Eyeliner üstadımız! :)
      Öpüyorum canım.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.