3 Aralık 2012 Pazartesi

FOTD/Günün Makyajı: Gri Dumanlı Makyaj

Merhabalar! 

Bugün sizlerle, gri ve pembe renklerini kullanarak yaptığım dumanlı bir makyajı paylaşmak istiyorum. Makyajda kullanılan ürünler ve fotoğraflar aşağıda...

İlk fotoğrafta görülen eyeliner ıslak değil, sürekli parlak durabilen bir eyeliner. Çekmecemde epeydir duran bu eyeliner (aslında ince uçlu bir dipliner kendisi) neymiş bakayım dedim, üzerindeki yazı silinmiş, belli belirsiz kalmış. Ve ne yazıyor biliyor musunuz; Catherine Arley! :) Gecenin körüne kadar da çıkmadı gözümden. (Evet, bu makyajı bugün yapmadım ben...)
















Umarım aşağıdaki slaytları izleyebiliyorsunuzdur... 


Soru ve eleştirilerinizi yorumlarda bekliyorum.

Nasıl buldunuz? 

22 yorum:

  1. Bence kendi göz yapına uygun göz makyajında aştın sen! Bu var ya bu, muhteşem olmuş!!! Eyeliner'a o kadar çok bayıldım ki, anlatamam (ve Catherine Arley yazınca 'ooof nerden bulacağız şimdi' diye üzüldüm)! Smokey efekti de sevdim -ki öyle severim, biliyorsun :) Göz makyajı on numara diyorum! Eksik vs bulmak istemiyorum, çok beğendim!!

    Sadece, pembeli ruj istiyorum bu makyaja :) Uçuk pembeyi daha çok yakıştırabilrdim :) Fakat mevcut haliyle de bayıldım!!!!

    Öpücükler! En kısa zamanda Ankara'ya gelip beni boyamanı istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, beğenmene çok sevindim; şımartıyorsun beni... :)
      Bunu ben de beğendim. Aslında ilk başta sadece gri yapmıştım ama bir eksiklik var bunda diyerek, epey zamandır elimi sürmediğim 98 renk farı olan bir uyf-duruk bir paletimi aldım elime ve ta-ta-taammm! :)
      Eminönü'ndeki Filiz Kozmetik'e yolum düşerse standına bakacağım. Bulursam alırım hem sana hem kendime! :)
      Bu nude rujum yeni olduğundan, hemen buna gitti elim, biraz da pembe alt tonlu diye... Bir de benim ten rengim sarı, dudak rengim de koyu olduğundan, açık pembe rujlarla çok anlaşamıyorum. Dudaklarım morarmış gibi duruyor çoğunlukla...
      Ayrıca Flormar allık da tam yerini buldu bence. Bu allığın hakkı burasıdır diyorum, hafif bir ukalalıkla! :D
      El becerime güvendiğin için teşekkür ederim. Ben de en kısa zamanda gelip, seni boyamak istiyorum. Umarım hayal kırıklığına uğratmam... :)
      Öpüyorum.

      Sil
    2. Hehe, bilirim o paletleri, insanı delice şaşırtır :))

      Valla süper olmuş! Olsun, morarsa da pembe diyorum buna :PP Ve evet, Flormar allık çok süper olmuş bu makyaja, nefis!

      El becerine tabii ki güveniyorum, sonuca baksana... hadi gelin artık :)

      Öptüm!

      Sil
    3. İnşallah canım, şu kar indirmeden gelebilmeyi çok istiyorum. :)
      xxx

      Sil
  2. tannesi merhaba, makyajını çok beğendim..
    sormak istediğim başka birşey var iznin olursa: googledan arattığımda bir yorumunda gosh stippling blush'ın eminönünde zazahanda bulunduğunu yazmışsın, kaçıncı katta acaba?
    bir de sen oraları iyi biliyorsun anladığım kadarıyla,ben de bilirim eminönünü ama giyimle ilgili kozahan vs hanlarını :) kozmetik açısından pek bilmiyorum sadece 6-7 yıl önce gittiğim bir dükkan vardı oraya da bakacağım,sen nereleri önerirsin?
    eminönüne gidebilirim bu aralar, gitmişken bakmak istiyorum..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem merhaba, çok teşekkür ederim. :)
      Google stippling brush'ı Eminönü Zazahan'da yanılmıyorsam ikinci kattaki bir kozmetik deposundan bulmuştuk. Yalnız sormayı deneme, bilmiyorlar! Kendin fırçaların olduğu yere dikkatli bak. Küçük, köşede bir dükkandı. Merdivenden çıkınca, sağa yürüyeceksin, solda... Sadece katında emin olamıyorum. :)
      Zazahan, Filiz Kozmetik (Zazahan'ın hemen karşısı) ve Marputçular Çarşı'sındaki Bayer Kozmetik ilk baktığım yerler... Bayer Kozmetik'te ortalıta fırça göremezsen sor, tenhadan çıkarıyorlar bir kutu içince. Parfümleri orijinal ama bazı şeyler dışarıdan bile pahalı. Mesela Maybelline'ler... Chanel ve Nars rujların da sahte olduklarını düşünüyorum ama çok emin değilim. Revlon'lar var orada ama tarihlere dikkat. Çook eski bir çoğu, fondötenler kendinden geçmiş!!! Benim ilk aklıma gelenler bunlar, B yoruma abone ol lütfen, aklıma başka gelirse, buraya yaacağım.
      Sevgiler,

      Sil
    2. çok teşekkür ederim, bir tane stippling blush brush istiyorum bu da güzel görünüyor, dediklerini kaydedip gideceğim.. marputçular hanı dediğin yer de zazahana yakın mı?
      başka yerler de aklına gelirse bekliyorum..
      eminönü makyaj malzemesi konusunda kesinlikle pek güvenilir bir yer değil ama fırçalar nasıl merak ediyorum ve bakmak istiyorum..
      not: sayende yoruma nasıl abone olunur alt sağdan görerek öğrenmiş oldum bunun için de teşekkürler, benim bloğumda çıkıyor mu bu acaba bakayım bir :) blogda teknik açıdan öğrenmem gerekenler çok..
      sevgiler

      Sil
    3. Rica ederim Şebnem. :)
      Marputçular Çarşısı, Mısır Çarşısı'nın hemen arkasında... Mısır Çarşısı'nın arka çıkışına doğru git, orada sor esnafa... Bayer Kozmetik için aşağılara in, sanırım bir kat indikten sonra, çarşının meydanından görünmeyen kuytu köşede bir yerde. Merdivenden indin, sola doğru yürü, hemen oradaki kuytuya bak. Ya bir kat, ya da 2 kat ineceksin.
      Bir de Gosh fırça satan yerin karşısında ufacık bir dükkan daha vardı. Bobbi Brown fırça seti satıyordu. Ama tezgah altından çıktı. Dediğine göre, bir arkadaşı dükkanını kapatmış, onun elinde kalan malları amış bu da satmak için. Orijinal diyor ama bilemedim, ben hiç yakından Bobbi Brown fırça görmedim. :) Elimde yeterli param olsaydı alırım. Orijinal olmasa bile çok kaliteli örünüyordu fırçalar.
      Gosh fırça sürekli kıl dökecek haberin olsun. Fiyatı ucuz ama her makyajında, kıllar yapışıyor insanın yüzüne! Ben Studio Basics duo fibre fırçamı aldıktan sonra, Gosh'a pek elim gitmiyor. Ayrıca blush brush istediğini yazmışsın ama Gosh çok büyük bir fırça. Benim yüzüme fondöten sürmek için bile büyük geliyor, saçlarım hep fondöten oluyor. Allık sürmek için uygun değil. Sadece, allığı sürdükten sonra, üzerinden fondöten ya da pudrayla geçerek, allığın duruşunu doğallaştırmak için uygun. Yani hayal kırıklığına uğrama diye söylemek istedim...
      *Bu yorumlara abone olma işi çok işine yarayacak. Yorum bıraktığın, soru sorduğun her yeri hatırlayıp dönmene imkan yok. Sana cevap geldi mi, hooop mailine gelecek. :)Sormak istediklerin olursa, her zaman buradayım.
      Sevgiler.

      Sil
    4. gosh stipple sanki küçük gibi duruyordu, koyu allıklarımı yumuşatma için düşünmüştüm belki bir de likit fondöten için.. ama kıl dökmesi olayı soğuttu şu anda..
      muhtemelen gerçek değildir bobbi brownlar ama günahını da almayalım satıcının,hep de arkadaşları dükkan kapatır ya eminönündekilerin.. :) ama görürsem mutlaka inceleyeyim,beğenirsem alırım..ben pek markacı değilim zaten , fırçayı seveyim - işini de görsün fiyatı veya markasının ne olduğu pek önemli değil benim için..misal solingen kabukilerin hassstasıyım ve üç-beş lira bişey bunlar!
      tannesi, rica etsem bu yorumlara abonelik konusunu nereden ayarladığını anlatabilir misin? bende yok çünkü,baktım şimdi..çok teşekkürler
      sevgiler

      Sil
    5. bu arada catherine arley'in 4 tane tekli allığı var, her biri ayrı ayrı harikalar,denemediysen mutlaka denemelisin,ben ba-yıl-dım özellikle 01 nosuna.. aklında olsun..
      sevgiler

      Sil
    6. Şebnem merhaba,
      Bana bu yorumu attığın saatten beri, senin blogunla alakalı uğraşıyorum. :)
      Bloguna gireyim de bakayım dedim, yorumlarda durum nedir? (ben Google reader üzerinden okuyorum blogları, genellikle sitelerin kendisini tıklamıyorum, reader'a düşen görüntüden okuyorum.) Blogun bütün yüklenmedi, sayfa gelmedi. Sürekli flash eklentisi çöktü dedi, bilgisayar kilitlendi kaldı. Bilgisayarımı bir takım programlar çalıştırarak kurtardım. Tam bilgisayar normale döndü, hadi bakayım dedim; haydiii bir daha. Diğer tüm blogları açıyor, seninkinde kilitleniyor.
      Tahminim bir sayfada fazla yazı gösteriyorsun. 7-8 tane yeterlidir. Ayarlar/yayınlar yorumlar kısmından bir sayfada kaç yazı gösterileceğini seçebilirsin.
      Ayrıca blogun ilk sayfasında çok fazla gadget yüklü, biraz eksilt. Favori yazılar, eski yazılar, facebook, o , bu derken bayağı kalabalık olmuş. Bir de müzik var. Sanırım o kasıyor sayfayı. Bloguna girmeye çalışanlar bu yavaş bağlanma sorunu nedeniyle zaten okuyamazlar ve yorum bırakamazlar. Önce biraz sadeleştirmen lazım. :)
      Yorumlarda evet, abonelik seçeneği çıkmıyor bakabildiğim kadarıyla... Bu daha çok şablonla ilgili, deneme amaçlı başka bir şablon seçip dene... Ayarlardaki yorumlar kısmından gömülü, açılır pencere olarak deneyerek bulabilirsin.
      Catherine Arley'in allıklarına bayılmıştım baktığımda ama o bir no lu rengi yoktu, yoksa alacaktım; aklım kalmıştı.
      Sen gerekli düzenlemeleri yap, sonra yine yardımcı olabilirim ama bu şartlar altına benim bilgisayarımın gücü, senin sayfanı görüntülemeye yetmiyor.
      Sevgiler,

      Sil
    7. tannesi teşekkür ediyorum teknik desteğin için :) birkaç izleyicim daha buna benzer yorumlar iletmişti , başka bir şablon yüklemeyi deneyeyim birazdan..
      tekrar teşekkür ederim.CA allıkların dördü de harika ama senin tenin açık olduğundan sana 1 numara çok güzel olur diyorum ben..
      sevgiler

      Sil
    8. Rica ederim. :)
      Umarım hallolur sorunlar...
      allıktan ben de ümitliyim ama benim için erişimi zor. Denk gelirsem, çok istiyorum, kapacağım bir tane... :)

      Sil
  3. Makyaja hiç laf yok süper olmuş..Bu C.Arley şaşırtmaya devam ediyor beni..ıslak görünümlü eyeliner'ları çok beğeniyorum ki bu tam istediğim gibi..rujuna ayrıca bayıldım..kararlıyım kendime uygun bir nude bulacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüğüm, çok çok çok teşekkürler! :)
      Catherine Arley'i eskiden çok severdim. Uzun zamandır ürünleri bulunmuyor. Bu ara sık denk gelir oldum ve hatırladım neden bunca sevdiğimi...
      Sen benden açık renksin ama bu ruju bir dene derim. Eğer uymazsa, sana başka önerilerim de olabilir... Bu deneme yolunda, tahin edeceğin üzere bayağı bir nude geçti elimden... :))))

      Sil
    2. tamamdır..tavsiyelere açığım :)

      Sil
  4. sık sık yazı girmen çok hoş oluyor :) yeni bir şeyler ögreniyorum senden.. ruja bende bayıldım.. çokta yakışmış sana.. eyelinerın aynısı bende de var.. hatta 2.deyim şimdi.. gün için hiç bulaşmıyor,dağılmıyor.. harika yani :)benim 2 sorum olacak :D rujun fiyatı nedir? bir de maybelline far,eyeliner olarak kullanılabilir mi? teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler, biraz yorucu oluyor ama ben de seviyorum güncel olunca blogumu... :)
      Eyelinerı nereden kaça alıyorsun?
      Rujun fiyatını bilmiyorum canım, arkadaşım Öznur verdi bana. Ama 20-30 aralığında Deborah rujlar...
      Maybelline far, gayet koyu kıvamlı, eyeliner olarak kullanmaya uygun bence... :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. evin yakınında bir mağaza var,yani her şeyi satan bir yer :) ama benimkinin kabı seninkinden farklı biraz..eğer sen orada bulamazsan ben alıp yollarım sana :)

      Sil
    3. Yekbun, canım çok teşekkür ederim. Çok naziksin. Bulamazsam haber ederim canım. :)
      xxx

      Sil
  5. C. Arley marka ürünleri Beşiktaş ve Osmanbey civarındaki japon pazarı, aksesuarcı tarzı yerlerde gördüm.
    Uygun fiyatli stippling firca icin Flormar'i deneyin. Tum fircalari basarili, fiyatinin cok uzerinde performans gosteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Anne, bu tarz yerlerde genelde tek tük ürünler oluyor. Catherine Arley üretimden kalkmış da, elde kalan ürünlermiş hissi veriyor. Halbuki Pastel'den, Golden Rose'dan daha büyük ve donanımlı bir standı var. O standı da ben Eminönü dışında bir yerde göremedim. Senin dediğin yerlerde stand mı var acaba?
      Flormar2ın fırçası için de, sıkı değil, sürerken yayılıyor diyorlar. Ben de standda elleyip baktığımda aynı hissi vermişti bana. Sen memnun musun? Kıyaslayacak olsan, hangi fırçandan daha iyidir?

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.