20 Aralık 2012 Perşembe

FOTD/Günün Makyajı: Yüz Gölgelendirme Makyajı ve Biraz Renk...

Merhaba yeniden,

Bu sabah sizinle paylaştığım, Yüzümü Nasıl Gölgelendiriyorum? başlıklı yazımda hazırladığım zemin üzerine bir makyaj uygulaması yaptım. Eğer önceki yazımı okumadıysanız sizi hemen buraya alalım.

Bu sefer makyajı akşam üzeri yaptığım için, fotoğraflar gün ışığında olamadı... Ama ışık ayarları ile mümkün olduğunca gündüz netliğinde sunmaya çalıştım fotoğrafları... 


Sağ gözüme daha kuyruklu ve hem alta, hem de üste eyeliner uyguladım. Sol gözüme ise, sadece üste, daha sade bir eyeliner uygulaması yaptım. 
Sağ gözümde Maybelline Color Tatoo On and On Bronze rengini kullandım. Daha ışıltılı bir makyaj oldu.
Sol gözümde ise sadece kontür ve mat krem rengi far ile aydınlatma yaparak, eyeliner ve maskara uyguladım.


Makyajla ve kullandığım ürünlerle ilgili soru ve eleştirileriniz için yorum bırakmaktan çekinmeyin. 

Sevgiler,

40 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Ben sol gözünü (mat renkler olanı ve kısa eyeliner olanı)daha çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aslında fotoları gün batmadan çekebilseydim o da fena değildi ama ışık altında çekince çok parladı... Ama eyeliner olayını sevmediysen tabii bir şey diyemeyeceğim. :) Ben böyle yüzümün iki tarafına farklı makyaj yapma olayını seviyorum. (Tabii blog için yaptığım zaman...) :)

      Sil
  2. Kontur yapınca, günlük makyajı sade tutmak gerçekten çok daha iyi oluyor. Fakat yine de, ben mat renkler yerine sedefli görünümü daha çok seviyorum ve neden hala bir Maybelline Tattoo on and on bronze almıyorum diye soruyorum kendime :)))

    Sade göz-konturlu yüz ve renkli dudak görünümünü çok sevdim!

    Bu arada, dün Essence eyeliner aldım. Ya elimde çok güzeldi rengi -simsiyah, hatta ovaladım ovaladım çıkmadı; hah dedim, iyi. Fakat sabah sürerken canım çıktı! MAC Paint Pot yüzünden mi öyle oldu, bilemedim. Uygularken de zorlandım. Nihai görünümü fena değil; ama bu kadar uzun sürecekse almayayım ben bu eyeliner işini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de almalısın, güzel bir ürün Color Tatoo! Hatta diğer renklerine bakmalısın.

      Teşekkür ederim Başakcığım, bu kadar belirgin (siz fotoda normal görüyorsunuz ama aynada yüzüm Ivana Sert tadındaydı kontür bakımından...) kontür olunca, yüzüme ne uygulayacağımı bilemedim. Eyeliner, doğal tonlarda far ve canlı ruj üçlüsüne yanaştım hemen. Zaten bu renk rujlar beni hemen kendime getiriveriyor, sanırım tek bir ruj seçmem gerekse bu tonlarda seçmeliyim ben. :)

      Paint potları hiçç sevemiyorum. Bana uygulandı ve 2 saat içinde aktı makyajım göz altlarıma kadar. Eyeliner'ı ise hiç tutmuyor bende. Paint potsuz dene, memnun kalırsın bence. Alta da mutlaka açık renk mat far uygula ondan sonra çek eyelinerı... Baz ve mat far önemli, hem daha güzel görünüyor o zaman liner! :D

      İlk seferlerde zaman alır, evde yerli yersiz deneme yap, elin ürüne alışınca şipşak yapıverirsin, kalemden hiç bir farkı yok, hatta kuyruk yapması daha kolay. :) Ama şu parmağınla yukarı doğru silerek kuyruk düzeltme hareketini eyelinerda deneme!!! :D

      Sil
    2. Çok iyi yapmışsın (yanaştığın renkler bakımından).

      Ben paint potu çook seviyorum; bende çok iyi gidiyor, o farlar mıhlanıyor resmen gözüme. Fakat, kalem ve eyeliner çekerken sorun yaşıyorum. Sırf bu yüzden, bitince sanırım NARS ya da UD baz deneyeceğim...

      Hmm, o zaman bir de paint potsuz deneyeyim. Ok, altına mat far süreyim. Kuyruk güzel oldu cidden (elimle düzeltmeme de gerek kalmadı :P). Evet, ben biraz deneme yapayım bari :) Teşekkürler öneriler için!!! Öptüm!

      Sil
    3. Rica ederim canım, denemelerini görmek için sabırsızlanıyorum! :D

      Sil
  3. Çok canlı ve sağlıklı olmuş bayıldımmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nazlıcım, beğenmene sevindim. :)

      Sil
  4. ikisini de çok beğendim..hatta biri gündüz daha ışıltılı olan diğeri gece makyajı gibi düşündüm..Güzel bir ten makyajı üstüne, eyeliner-maskara-canlı ruj üçlüsünü çok seviyorum..ayrıca bu makyaj fotoları konusunda usta oldun sen..ders almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm teşekkür ederim. Ben de bayılıyorum bu üçlüye, ben deee! :D
      Profesyonel makinam olmadığı için, telefonumla çekiyorum ve çok sayıda poz çekiyorum. Bir önceki kontür yazım için, 99 poz çekmişim! :) Sonra içlerinden seçip, editliyorum, kolajlıyorum. O kadar çok poz çekince de, içlerinden yayınlanabilir bir kaç poz kalıyor işte... Ustalık falan değil yani... Biraz fazla uğraşıyorum sadece. Ama keşke yakın olsaydık, ben sana kolay çekim açılarını gösterirdim. :)

      Sil
    2. inşallah Ankara'ya geldiğinde görüşürüz.. alırım tüyoları :))

      Sil
  5. eline sağlık tannesi,on and on bronze çok güzel görünüyor gerçekten :)
    bence video da yapmalısııın postlarına :)) bir de türkan şoray makyajı denemen var mı hiç, sana çok yakışır tahmin ediyorum.yukarıdaki halini bir türkan şoray fotoğrafına benzettim hani saçlarını ortadan ayırmış büyük küpeli hali vardır sultanın,onun gibi.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim, teşekkürler. On and on bronze gerçekte hoş bir renk. Kendisine ayrı bir post yapacağım ama geçen gün istek geldi diye, bu makyajımda kullanayım dedim... :)
      Video konusunda çok istek alıyorum şu sıra, hata bir deneme çekimi yaptım, sanki telefonumun kamerası ile iyi bir sonuç alabiliyorum gibi geldi. Yeterince iyi olduğuna inandığım bir videomu paylaşacağım sizinle. :)
      Türkan Şoray makyajı denemem yok. Açıkçası takma kirpiğim olmadığı için de denemek aklıma gelmedi. Küçük çekik gözlerim, zayıf kirpiklerim ve ince dudaklarımla makyajla da olsa ona benzeyebilmeyi, kendim onun gibi görebilmeyi çok ama çok isterim. Çok beğendiğim bir kadındır. Ama haklısın, o da bu tür, bu renklerde makyaj yapıyor genellikle. Aklımda olsun, takma kirpik alınca deneyeyim... Bir kareden bile olsa benzettin ya, çok sevindim kendi kendime burada. :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. tannesiciğim türkan şoray makyajı denemeni kesinlikle bekliyorum o zaman..
      yüz hatlarının benzemesi önemli değil bak michelle phan'a neler yapmış: http://youtu.be/rNQ2oDEyVNw
      şu tarz videolardan beni en çok şaşırtan ama bir o kadar da irrite eden de şu olmuştu:
      http://youtu.be/4uYV5fLq9T8 şaka gibi :/
      sevgiler

      Sil
    3. Evet evet, biliyorum o videoları! :D
      Epey uğraşmam ve lens, çekik gözleri kaldıran, göz kapağına takılan aparattan (göz kapağı askısı mı diyorlar, ondan işte) ve takma kirpik almam lazım. :)
      Ben yine de eyeliner ve takma kirpikle de bir şeyler yapabilirim belki diye düşünüyorum. Benzemezse de gözler nasıl irileştirilir konulu güzel bir yazı çıkar ortaya! :P

      Sil
  6. Ben de sol gözü daha çok beğendim:) malesef ben de eyeliner işini beceremiyorum. Eyelinerı nasıl çekmemiz lazım bi yazı mı istesem senden acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelda, çok teşekkür ederim. :)
      Eyeliner işi, biraz izleyip bir kaç püf noktayı kapınca, pratikle olmayacak iş değil.
      Eyeliner2ı nasıl çektiğimle ilgili bir yazı hazırlamam için çok istek aldım. Bu kontür yazısı da onlardan biriydi... Neyse ki bunu hazırlayabildim; sıra eyelinerda! :D Ama onu, ben uygularken birisi çeksin ve mümkünse iyi bir makineyle olsun istiyorum. İçinizden bir gönüllü bana, güzel fotoğraf makinesiyle misafirliğe gelip, ben uygularken fotoğrafları çekerse şahane olur! :) Şaka bir yana, bir yöntem bulmaya çalışırsam, becerebilirsem bir tutorial hazırlamak istiyorum. :)

      Sil
  7. blogunu yeni izlemeye aldım, makyajına ba-yıl-dım. bu arada gözlerin maşallah çok güzel, böyle bir sanki asyalık var, çok tatlı duruyo ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem, hoşgeldin bloguma! :D
      Teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim. Ben Tatar'ım, bu nedenle gözlerim ve yüz şeklim Asya'lılara benziyor. :) Makyaj yapması biraz zor bir göz tipi ama idare etmeye çalışıyorum. :) Güzel sözlerin için de çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  8. göz yapın çok güzel, tam makyajlık. keşke benimkiler de öyle olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycelce Hayat, çok teşekkür ederim. Ama aslında ben de o kadar zorlanıyorum ki göz makyajı yaparken.. Kemikli bir göz kapağımın olmaması nedeniyle ışıltılı farları gönlümce kullanamıyorum. Eyeliner dışında, üst göz kapağıma kalem çekemiyorum (hemen üst tarafa bulaşıyor)gölge oyunlarında hep göz yapıma bağlı kalmak zorunda kalıyorum. Bilsen ben de ne dertliyim! :D
      Eminim senin göz yapına da uygun çok güzel makyajlar vardır. Gözlerinin bir fotosunu görseydim, sana fikir verebilirdim belki... :)

      Sil
  9. çok canlı çok hoş olmuş makyajın.. rujun rengine de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca gp, bu yorumunu nasıl olup da yanıtsız bırakmışım anlamadım... Kusura bakma lütfen. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  10. Gonca teşekkür ederim. :)
    Bu ruju ayrıca yazacağım favori rujlarımdan... Golden Rose 2000 serisinden 129! Muhteşem bir ruj! :)

    YanıtlaSil
  11. Uzun kuyruklu göz süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. Ben yine gözaltında bi şey olmayan tarafa takıldım :) Çoğu kişi tercih etmiyor ama ben çıplak bırakmayı sevmiyorum en azından içine kalem çekiyorum :)
    On and on bronze'lu tarafa sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da çıplak kalmış gibi geliyor. :)
      Ben de opsiyonlu yapıyorum makyajları, gördüğün gibi... ;)
      Ve bir de ben göz içime çekince olmuyor. Ya çıplak kalacak ya da alt kirpik dışını da boyayacağım. :)
      Teşekkürler. :)

      Sil
  13. Ben de tatarım :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, gerçekten mii? Süper, Kırım Tatarı mısın?

      Sil
  14. Babam Kırım, annem Romanya. Sanırım sen Kırım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Kırım Tatarı'yım. Fakat bizimkiler de Romanya'dan göçmüşler... Kırım Tatarı konusu karışık biraz, ben çok iyi bilemiyorum. Sen bu farkı biliyor musun? Romanya Tatarları, Kırım Tatarı olanlar ve olmayanlar diye ayrılıyor mu? :/

      Sil
  15. Gemilerle Kostence limanından gelmis olabilir diye dusunuyorum Kırım tatarları da. Baba tarafımın geliş hikayesini tam bilemiyorum ancak annemler oyle degil. Anneannem ve esi gercekten Romanya'da dogup buyumusler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Yarın Annem'den öğrenirsem ben de yazarım buraya. :)

      Sil
  16. Benim de tatar oldugum belli olur aslında. Pekcok insan hemen anlayabiliyor. Ama sizinki cok belirgin sanırım bana gore ;) İnstagram da takibe almıstım Basak'ın begenilerinde rastlayınca. -diaren- olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen talep yolladım IG'dan... :)
      Evet benim Tatar tipim çok belirgin, herkes anlıyor hemen. Sana da bakacağım merak ettim! :)
      Çok sevindim, ne iyi etmişsin takibe almakla, ben de seni takibe aldım. :)

      Sil
  17. Guzel oldu bence de..
    Gorusmek uzere, iyi geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geceler... :)
      Ig'dan kabul etmeyi unutma! ;)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Lazanya'm, sana da yaparız aynısından... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.