16 Aralık 2012 Pazar

FOTD/Günün Makyajı

Günaydın,

Güzel ve aydınlık bir Pazar günü diliyorum herkese... Cuma günü, biraz resmi olmam gerekiyordu ve abartılı olmayan günlük bir makyaj uyguladım. Cuma gününe yetiştiremedim ancak bugün makyajımla karşınızdayım.

Bu makyajda, MAC'in makyaj bazını kullanarak pürüzsüz bir zemin hazırladım ve iyi bir ten makyajı yapmaya çalıştım. Baz için, Başakcığım'a teşekkürlerimi sunuyorum. :) Kahve tonlarında (The Balm Bahama Mama) doğal ve mat bir gölge, kuyruğu - biraz fazla - kısa tutulmuş bir eyeliner (MAC Fluidline), yüz kontürü (The Balm Bahama Mama), şeftali pembe tonlarında allık (Essence Miami Roller Girl), aydınlatıcı (The Balm Mary Lou Manizer) ve fuşya ruju (Catherine Arley), kalem (Emily 201) ve fırça marifetiyle dikkatlice uyguladım. Detaylarda bir çok hata fark ettim ben, fotoğrafları pc ye aktarınca... Ancak genel hatları ve renkler itibariyle benim hoşuma gitti, gözüme sıcak göründü. Siz nasıl bulacaksınız merak ediyorum?


Kullandığım Ürünler:






Nasıl buldunuz?

28 yorum:

  1. Cok sade güzel bir makyaj olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Gül cok tesekkur ederim. Begenmene sevindim.

      Sil
  2. RUJ RENGİ ŞAHANE. ÇOK YAKIŞMIŞ SANA :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Burcu. Bu tonlar favorim, sari cildimi dengeliyor, kasimla gozumlr kontras olusturuyorlar.

      Sil
  3. Çok beğendim canım, maşallah maşallah!!

    YanıtlaSil
  4. Makyaj yine her zamanki gibi çok güzel. Sadece göz pınarının alt tarafındaki koyuluk biraz çarptı gözüme. O olmasaymis çok daha iyi olurmuş ama belki de fotoğraftan öyle görünüyordur bilmiyorum =) Konturu bu kadar belli belirsiz yapabilmeyi çok isterdim. Renkler bence de çok hoş. Yumuşak bir görüntü sağlamış yüzünde. Eyelineri zaten her zaman çok güzel sürüyorsun. Ellerine saglık =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu kirmizi cok tesekkur ederim. Aaaa, hakikaten yaaa; neden oyle karanlik olmus orasi? Hic fark etmemistim, sagol. Bu aralar az uyuyorum ve sanirim Garnier yetmiyor kapatmaya... Bir de bu makyaji yapmadan once uzun sure aglamistim, belki ondandir... Fotodan degil bence her iki gozum de oyle cikmis cunku.
      Eyeliner bu sefer cok iyi olmadi bence acelem vardi.
      Kontur icin cok silik yapiyorum ben biraz daha belirgin yapsam diye dusunmustum, bu fotolari gorunce. :) boyle kalsin mi yani?
      Cok tesekkurler opuyorum.

      Sil
  5. Ben çok beğendim bunu; belki, yukarıdaki yorumda da dendiği gibi, concealer kısmı bir miktar düzeltilebilir, o kadar. Doğal ton far-siyah likit eyeliner ikilisini çok sevdim. Denemek istiyorum! Fakat önce eyeliner almam lazım :D

    Bazını da güle güle, mutlu günlerde kullan Tannesi'cim; ona hak ettiği değeri verecek birinde olduğu için ben de mutluyum :)

    Konturu belki bir miktar arttırabilirsin. Doğal makyajlar kaldırıyor bence :)

    Öperim!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bir boi-ing'im olaydı, hiç böyle olmaz idi! :D
      Bu far, Bahama Mama! :D Sen de deneyebilirsin. Eyeliner yerine de kalemle dene istersen... Ya da kesik uçlu fırçan varsa ıslat, far ile sür eyelineri? :)

      Gerçekten çok sevdim bazı. :) Baş köşeye koydum onu...

      Konturu mutlaka arttırıyorum; bir sonraki makyajımda sizinle de paylaşacağım. :) Yüzüm yuvarlak ve tostoparlak, bence zaten makyaj doğal olmasa da kaldırır; haklısınız bu yorumda! :)
      Çok teşekkür ederim, öperim. xxx

      Sil
  6. Rujun rengi inanilmaz yakismis. Yine cok hos bir makyaj olmus. Bahama Mama'yi far olarak kullanma fikrine bayildim bu arada. Bende en kisa zamanda alip denemek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asli Han çok teşekkür ederim. :)Beğenmene sevindim.
      The Balm, bütün allıklarına yazıyor, hem far hem allık diye... Bir deneyeyim bakayım dedim ve en mantıklısı Bahama Mama gibi geldi... Fena da olmadı sanki... :)

      Sil
  7. Ah Tannesicim rujun o kadar güzel ki!mükemmel, zaten ben sende böyle mürdümler,morlar ve bordoları çok güzel ve şık buluyorum,yukarıdaki yorumlara baktım da ruja bayılan tek ben değilim:)) canım bir de Mac'in gel eyelıner ı kolay kuruyan bir eyelıner mı? bende inglot vardı, bir kaç ayda kurudu,Mac de öylemidir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok teşekkür ederim. :)
      Ahh şu mor/mürdüm/bordo arasında bir ruj arayışım var; bir alamadım gitti... :( Alsam ne güzel makyajlar yapacağım. Ama ddiğin gibi bu da güzel, ben de seviyorum. Beğenmene çok sevindim.

      Mac'in eyeliner'ı epeydir bende, kolay kurumuyor canım, hala misler gibi. Inglot'a has o çabuk kuruma sorunu... Rahatlıkla alabilirsin.
      Öpüyorum.

      Sil
  8. doağl göz makyajı ve belirgin ruj çok güzel uyum sağlıyor,çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu ikiliyi, teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. :)

      Sil
  9. Rujun rengine bayıldım ya, valla başka bir şeyi görmedi gözüm, ruj da takılıp kaldım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ruj Catherine Arley ama numarası düşmüş. :( Serideki tek fuşyaydı diye hatırlıyorum. :)
      Teşekkürler Sevdacım.

      Sil
  10. o rujun rengi nasıl tatlı öyle gözlerin çok güzel canım maşallah tam makyajlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden Bişeyler, çok teşekkür ederim. Utandırdın beni... :)

      Sil
  11. ben bu tarzı sevdim, tam benlik! sana da çok yakışmış *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, sen de genel olarak bu tarz şeyler yapmayı seviyorsun. Son aldığın rujlar da bu görünümü destekliyor değil mi Lazanya'm? :)
      Teşekkürler, sana da yakışıyor. :)

      Sil
  12. evett aynen öylee! ama sabah makyaj yapmak çok zor, zaten zor uyanıyorum :D

    bb kremi sürüp yollara düşüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB kremler de bilirmiş!!! :D
      Ama o hemen aydınlatıp, toparlıyordur yüzünü. Ahh ben orada olsam, daha neler neler gösteririm de sana, neyse; bloga bakarak idare et işte! :/

      Sil
  13. bb krem kazanırsan, ayır benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayırırım ya da bendekilerden biri sana transfer olur. Yılbaşı indirimleri var şimdi, bu elindeki parlama yapıyorsa yüzünde, onun karma ciltler için olanı var, indirimle 14,90'a; ona da bakabilirsin. O parlama yapmayan, karma ciltler için olanı bende yok.
      Şu Stila likit aydınlatıcı var ya, kullanmıyorsan bir geldiğinde getir onu bana e mi? Kullanıyorsan kalsın. :)

      Sil
  14. stilayı vermem! kullanıyorum onu :D o işime yarıyor bir onu kullanmayı biliyorum zaten ahahha

    bb nin karma ciltlisine de bir bakayım, tenk yu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanıyorsan harika! Yüz kere falan tembihlemişimdir kullan diye herhalde... :)
      Garnier karma cilt olan da olabilir, maybelline de!
      Bir de bu beğendiğin makyaj için ruj olarak maybelline var bir tane, senin makyaj çantandaki değil ama öteki... ;) Maybelline 215 rich plum. Deneyince beğeneceksin! :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.