3 Aralık 2012 Pazartesi

İdeal Nude Rujumu Buldum: Deborah Milano Red No:2

Herkese kolay geçecek bir Pazartesi dileyerek, günaydın diyorum! :)

Ben de herkes gibi, tenime, yüzüme, dudak rengime uyum sağlayacak, ideal nude ruju aramaktaydım. aslında yıllar önce bulmuştum onu, Charme diye bir markada... Hafif pembe alt tonlu bir nude rujdu. Dudağıma kapatıcı sürmüşüm ya da tahin yalamışım gibi durmuyordu. Kısacası şahaneydi! Fakat aradan geçen yıllarda rujum bitince, (aslında hala acil durumlar için 3-5 kullanımlık kadar var) bir daha başka yerde markayı bulamadım. 
Geçtiğimiz haftalarda, arkadaşım Öznur kullanmadığı için bugün tanıtacağım Deborah rujunu bana verdi. Ruju denediğimde, yüzümde çok güzel durdu. Eve gelip baktığımda, diğer rujumla tamamen aynı diyeceğim kadar benzediklerini gördüm. Ve böylelikle ben de ideal nude rujumu -yeniden- bulmuş oldum. Öznurcuğum, benimle paylaştığın malzemelerinin hepsine çok sevindim ama bu nude rujun yeri çok ayrı; çok çok teşekkür ederim. :)


*Bu fotoğraf, firmanın resmi web sayfasından alınmıştır.

Daha önce, şurada yaptığım makyajımda bu ruju kullanmıştım. Aşağıdaki iki fotoğraf o yazıdan...

Deborah Milano Rossetto 
Milano Red Serisinden No:2

İdeal Nude Rujum

İdeal Nude Rujum








Siz de hala ideal nude rujunuzu arıyor fakat bulamıyorsanız şiddetle tavsiye ederim. Ben Mac'te NC 25 ten rengindeyim. Açık ila buğday ten arasında bir yerde... aslında bu rengin benden daha koyu ten rengine sahip kişilerde de çok hoş duracağını düşünüyorum. NC 20'nin altında kalan çok beyaz tenliler için güzel bir alternatif olabilir fakat muhtemelen nude ruj gibi durmayacaktır. :) Rujun renk vermesi, kalıcılığı, nem vermesi tam kararında, Formülasyon açısından bir kusurunu göremedim.
Siz nasıl buldunuz? Bu seriden ruj kullanan var mı aranızda?

12 yorum:

  1. renk tam benlik ama tahin yalamis yorumu on numara :) gule gule kullan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler. :)
      Valla çok sıkılmıştım bu tuhaf bej rengi duran nude'lardan... Sanki makyajsız halimizde öyle grimsi bej rengi dudaklarımız varmış gibi... :)
      Benden de sevgiler...

      Sil
  2. Eveet, gerçekten çok nefis bir nude! Aklımda ;) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım tşekkürler. Gerçekten bakılmalı, uyum sağlıyorsa, kaçırmayıp alınmalı. Ben de şöyle 3-5 stoklamayı düşünüyorum. :)

      Sil
  3. Çok güzel bir renkmiş hiç görmemiştim tanıtım için teşekkürler :)) Sana da çok yakışmış ayrıca :) Ben bir türlü nude süremiyorum aynaya bakınca senin dediğin gibi tahin yalamış gibi bir görümüm veriyor. Rimmel Kate Moss 03 numarayı buldum rengi güzeldi, aç gözlülük edip 3 tane birden aldım sanki dünyadaki kozmetik stokları tükenmiş gibi ama sonra deneyince beğenmedim artık nude aramaktan vazgeçtim hep pembeler, fuşyalar sürüyorum. Ama bu ruju yazdım bir kenara deneyecem inşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, ben teşekkür ederim. Ben de keşke daha önce başka bir blog da görmüş olsaydım dedim...
      Rimmel'in o serideki rujlarından yok bende, çok övülmüştü ama... Ben ne zaman gittiysem bu renkten kalmamış oluyordu. İdeal nude olur mu olmaz mı bilmiyorum ama güzel bir renkti diye hatırlıyorum. Denemeden stoklaman, biraz talihsizlik olmuş. Bu ruju mutlaka dene, bence beğenirsin.
      Ben pembe ve fuşyalardan sonra, mor rujlara da diktim gözümü. :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. Çok övülmüştü ama bence ahım şahım bir özellikleri yok :)) Mor bir rujum vardı sende arayışta olduğunu söyleyince yayınlayayım dedim blogda :) Umarım beğenirsin :) Resimleri eskiden çekmiştim o yüzden swatcları yok. Ama birkaç mor rujum daha var istersen onları da eklerim.

      http://guzellikgercekleri.blogspot.com/2012/12/maybelline-mauve-glam-230-ruj.html

      Sil
    3. Çok teşekkürler! Hemen ışınlandım yazına... Diğer morları da görmek istiyorum mümkünseeee! :D

      Sil
  4. ben de tam ters hep bej ruj ararım, dudaklarımın renginden sanırım ne sürsem pembeye dönüyor bende. cart kırmızı rujlar bile sürdüğüm an çingene pembesi gibi oluyor, bu güne kadar hiç pembeleşmeyen bir nude bulamadım ah bir bulsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, gerçekten mi? İşte ten renkleri ne kadar da farklılık gösterebiliyor. Bunu başka söyleyenler de oldu bana. Bir ara, bej alt tonlu nude rujlarımla da ilgili bir post yapmalıyım sanırım. :)

      Sil
  5. bende nude ruj kullanmak istiyorum ama, arkadaş arasında konuşurken, nude rujlar hakkında yağlı tavuk yemişsin de ağzını silmemişsin gibi duruyolar ayy! dedi birisi nude ruj hevesimi kursağımda bıraktı :( duramadım bir tane aldım da kullanmaya cesaret edemedim :( senin rujun çok güzelmiş güle güle kullan :)

    http://goncatakipte.blogspot.com/

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bence o tabir, nude ruju yanlış anlayıp, yanlış kullananların tanımı! :D
      Nude ruju, adı gibi dudakta çıplaklık hissi uyandırmalı, ruj dikkati çekmemeli ve makyajın diğer öğelerine yoğunlaşmayı sağlamalı. Kişinin doğal dudak rengine yakın olan tüm rujlar nude ruj bence. :)
      Sen de eğer bu bağlamda başarılı bir renk seçimi yaptıysan, hiç durma sür derim. :)
      Ayrıca teşekkür ederim sen de güle güle kullan.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.