23 Aralık 2012 Pazar

Lip Gloss: Flormar Supershine 103

Herkese merhaba,

Bugün çok sevdiğim bir lip gloss hakkında yazmak istiyorum. Orta seviyede kalıcı ve fazla yapışkan olmayan, sünger değil fırça şeklinde aplikatörü olmasına rağmen kolay uygulanan, rahatsız edici bir koku ya da tada sahip olmayan bir gloss bu. Ama muhteşem bir renge sahip bana göre. Çok güzel bir mercan rengi! Üstelik ambalajında renkli gözüküp, dudağa sürüldüğünde şeffaf olan glosslardan da değil. :) Mercan rengi sevenlerin beğeneceği, uygun fiyatlı bir gloss olduğunu düşünüyorum.




 

Herkese keyifli Pazar'lar...

10 yorum:

  1. rengi harikaymış simlerini dudaklarını birbirine değdirdiğinde hissediyor musun canım :) keşke simsizlerini de yapsalar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gösde, simleri hissedilmiyor, öyle kıtır kıtır olanlardan değil yani... Tamamen pürüzsüz de değil belki (mat ve kremsi olanlar gibi) ama yine de hissedilip rahatsız eden bir yapısı yok. ve evet rengi, fotoğraftakinden bile güzel. :)

      Sil
  2. Rengi gerçekten çok güzelmiş canım listeye ekleyelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş bir renk gerçekten Yeldacım, ekle ekle! :D

      Sil
  3. Geçen yaz Essence'ten aldığım rengi asla belli olamayan mercan yerine keşke bunu alsaymışım! 2013 İlkbahar-Yaz listemdedir artık kendisi, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. :) Essence'in glosslarının yapısını hiç bilmiyorum ama koleksiyonlardan önce normal seride gördüklerim bana çok cazip görünmemişlerdi. Bunu şiddetle tavsiye ediyor ve Essence'in yazısı eğer yoksa, bloga yazsana diyorum. :)

      Sil
    2. Var efendim, olmaz mı? :) http://surdarcenciel.blogspot.com/2012/07/essence-marblemania-lipgloss-02-peach.html

      Sil
    3. Aaaa, eveeeet! baktım hemen. Bunu alırsan hayal kırıklığı yaşamazsın bence... :)

      Sil
  4. çok güzel bir renk, ben de simsizi olsa alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitten, bakarım glosslarım arasına, simsiz bu ren k bulursam paylaşırım. :) Teşekkürler.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.