19 Aralık 2012 Çarşamba

Lip Gloss: Urban Decay Wallflower

Günaydın,

Bu aralar lip glosslardan gideceğimizi söylemiştim. :) Bugün de yine çok eski bir çekiliş ganimeti olan Urban Decay Wallflower glossu tanıtmak istiyorum size... Bu glossu yeni açıp kullanmaya başladım ve çok beğendim. Burada bahsettiğim NARS lip gloss gibi, hafif yapılı, rengini iyi veren, yapış yapış olmayan ve çok doğal duran bir gloss bu. Eğer getirtme şansınız varsa veya ülkemize gelirse kaçırmayın derim.
Bendeki seyahat boyu, tam boyu sitesinde 19 $'dan satılıyor.


Sitesinden aldığım tam boy fotoğrafı:





Ben rengine ve yapısına bayıldım.

Beğendiniz mi?

Sevgiler,

4 yorum:

  1. Ben böyle ışıltısız, net, ve gül kurusuna yakın renkler görünce dayanamıyorum, kurtlanıyorum :))

    Dudakta kimbilir ne harika duruyordur! Beğendim, evet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah, süper tanımlama, sitesinde de nude creamy pink olarak tanımlamış rengi... Hatta ben yazıyı güncelleyeyim, bunu eklemeyi unutmuşum. :/
      Tam senin sevebileceğin gibi bir renk kabında. Ama dudakta rengi biraz değişebiliyor. Hafif şeftaliye kaçası var, soğuk duruşu her dudak üzerinde koruyamayabilir. Sıcak durursa da o istediğin havadan uzaklaşır. Görüşürsek inşallah, denersin istersen... (Ben bu tür glossları -tüptekileri- elimle alıp sürüyorum dudağıma...)
      Benim dudağım koyu pembe ama böyle kiraz gibi denenden değil; soluk koyu pembe... :( Bende de kolumdakinden biraz daha farklı duruyor ama ne yalan söyleyeyim güzel duruyor. Yapabilirsem, dudaktaki duruşunu da eklerim. :)
      Teşekkürler. :)

      Sil
  2. ben lip glossları bir türlü sevemedim ya, yapış yapış hissine sinir oluyorum.gerçi sen bunda öyle bir durum olmadığını söylemişsin ama yine de onun yerine nemlendirici etkisi yüksek rujlar daha alternatif geliyor bana. ama rengi çok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycelce Hayat, hoşgeldin! :)
      Bu yapış yapış olanlardan değil. Dudağına lip balmı biraz fazla sürmüşsün gibi kremsi olanlardan... :)
      Bunu denesen seversin, ben çok lipgloss insanı değilim (her ne kadar bugünlerde lipglosslarımı yazıyor olsam da...) ben de sevdim. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.