15 Aralık 2012 Cumartesi

NARS Gloss: Stolen Kisses / Pampa

Merhaba,

İstanbul'da güneşli bir Cumartesi gününden herkese selamlar.
Bugün, geçtiğimiz günlerde yaptığım dramatik sonbahar makyajında kullandığım NARS glossu tanıtma istiyorum size... Bildiğim kadarıyla halen satışta değil bu ikili gloss... Stolen Kisses, tekli olarak satılmakta... Pampa'nın satışta olmaması ise çok üzücü...

Bu ikili glossun, her iki tarafının yapısı da birbirinden çok farklı. Stolen Kisses, yapışkan olmayan, çok güzel renk veren, kalıcı ve yarı şeffaf yapılı bir parlak karamel pembe iken (sitesinde rengi bu şekilde açıklamış ve çok da doğru bence...) Pampa, ruj püresi olarak tabir edebileceğim, karamel şeftali tonlarında, belki biraz kahve tonu da içeren, içerisinde metalik yansımaları olan, son derece opak ancak opaklığına rağmen çok hafif yapılı ve kalıcı bir likit ruj

Elimde başka NARS gloss yok ancak hepsini, hepsini istiyorum! :) Bulduğunuz yerde kaçırmamanızı salık vererek, sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.






Sitesinden aldığım fotoğraf: Stolen Kisses





Bu da merak edenler için içeriği:


Beğendiniz mi?

Sevgiler,

9 yorum:

  1. Çok güzelmiş rengi gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlı Haller, hangisini beğendin, Stolen Kisses mi?

      Sil
  2. Renkler güzelmiş ama nars fiyatları tavan yaptığından beri daha uygun ürünlere yöneldim ben artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki yıl önce kazandığım bir çekiliş sayesinde sahip oldum bu glossa. Normalde para verip alır mıydım; imkanım olsa, hele de böyle ikililere denk gelsem 2-3 tane sık kullandığım renklerden (bir nude, bir pembe tonları, bir de kırmızı tonları) alırdım sanırım... Mac'in glosslarına vereceğime, 5 TL ekleyip, NARS'tan almayı tercih ederdim muhtemelen. :)

      Sil
  3. Çok beğendim cnm,rengi çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. :)
      Bir sonraki yazıma bakarsan, mimledim seni. ;)

      Sil
  4. Beğendim mi? O makyajda ilk gördüğüm andan beri bayılıyorum bu glossa!!! Nefis, nefis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda bir tane edinirsin Başakcığım. Piman olmayacağındna emin olabilirsin. Bir de Pampa'yı görmen lazım. Anlatamam yani, görmen lazım. :) O yapıda başka bir likit ruju var mı acaba NARS'ın?
      Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. İnşallah, Sephora'da bu ay %20 indirimim var ;) Pampa için de, kısmet diyorum :))

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.