22 Aralık 2012 Cumartesi

Neden Makyaj Yapıyorum? - Mim

Yeniden merhaba,

Bu gece bütün mimleri aradan çıkarmaya kararlıyım. :) Geçirdiğim kötü geceyi bu şekilde hafifletmeye çalışıyorum. Kozmetik Aynası mimlemişti beni, teşekkür ederek soruları yanıtlamaya başlıyorum.

1) Ne zaman kozmetiğe / makyaja ilgi duymaya başladın?

Çocukluğumdan beri meraklıydım aslında... Okul öncesi dönemde çok sevdiğim bir aile dostumuz bana kırmızı kapaklı bir kutu almıştı. Çanta şeklinde omuza asılıyordu. Kaldırdığın her kapağın altından far, allık, ruj, oje ve tırnak stickeri çıkıyordu. Yanlardaki düğmelere basınca, açılan çekmeceleri de vardı. Bir daha hiç öyle bir set görmedim... :) O günlerden başlayan merakım, annemin malzemelerini kurcalamam ve o evde yokken yaptığım denemelerle, kirpik kıvırıcısına "gözyaşı çıkarma makinesi" ismini takmamla devam etti. Son olarak da 1986-1989 yılları arasında tuttuğum günlükteki fotolardan bazılarını sizinle paylaşmak istiyorum. Makyaja olan ilgim o zamanlardan başlamamış mı sizce de? :)



2) Makyajsız nasıl hissediyorsun?

Akne tedavisi görmeden önce çok kötü hissederdim, makyajsız cama çıkmazdım desem yeridir. Ama hem yaş ilerleyince, hem de aknelerimden kurtulunca, makyajsız da kendimi gayet iyi hissetmeye başladım. :)

3) Makyaj hakkında neyi seviyorsun?

Yüzümde, benim gördüğüm ama başkalarının her zaman göremeyeceği güzellikleri ortaya çıkarmayı, başka bakışlardan gizlemek istediğim kusurlarımı örtmeyi, hastayken sağlıklıymış, mutsuzken mutluymuş gibi yapabilmeyi seviyorum. :)

4) Üç vazgeçilmez ürünün?

Fondöten / BB Krem: Pürüzsüz bir cilt makyajın vazgeçilmez adımı benim için...
Eyeliner: Küçük ve çekik olan gözlerimi likit eyeliner ile belirginleştirmeyi çok seviyorum.
Kaş farı: Kaşlarımı belirginleştirdiğimde yüzümdeki ifadenin de belirginleştiğini düşünüyorum. Bu nedenle kaş doldurma aşaması da benim için önemli adımlardan...

Umarım sevmişsinizdir...

İyi geceler,

14 yorum:

  1. Çok çok teşekkür ederim canım :) Mükemmel bir yazı olmuş ve çizdiğin resimleri yesinler senin hepside ne kadar kokoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Çocukluk anılarımı paylaşmak istedim bu gece sizlerle... :)

      Sil
  2. Bayıldım çizimlerine bayıldıımmm!!!!!!

    Sen mutlaka bu işi yapmalısın Tannesi'ciğim!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım çok teşekkür ederim. Umarım bir gün, bu işi yapacağım... :)

      Sil
  3. ay resimleri yerim ya yalnız o zamandan belliymiş güzel makyaj yapıcağın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim, teşekkürler. Beğenmene sevindim. :)

      Sil
    2. Vallaa tam seksenler:)

      Sil
  4. resimlerini yerim ben senin, çok tatlısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım teşekkür ederim. 80'ler modasını özleyenlere gelsin... :)

      Sil
    2. Vallaa tam seksenler:)

      Sil
  5. çok güzel çizimler canım renkli renkli :)
    mimledim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cfusun. :)
      Mimi gördüm, biraz moralim yerine gelsin diye bekliyorum; onu dün akşam yazmak içimden gelmedi. Kusura bakma lütfen. En kısa zamanda yazarım... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.