24 Aralık 2012 Pazartesi

NOTD/Günün Manikürü: Flormar Long Lasting 13

Merhaba,

Bugün sizlere en sevdiğim ojelerden birini göstermek istiyorum tırnaklarımda... Bu oje ne yazık ki artık üretimde değil. Buradan Flormar'a sesleniyor ve bu Long Lasting serisini yeniden üretmesini istiyorum. Çok güzel renklere, dokuya ve çabuk kuruma hızına sahip bir seriydi. Bende birkaç renk daha var bu seriden...

Bu oje, kırmızı değil, pembe değil, bordo değil, kiremit rengi değil. Şişede göründüğü gibi metalik ya da simli de değil! Tüm bu renklerin karışımı, kendi kendine parlak bitişli kuruyan, oldukça dayanıklı bir oje. Bayılıyorum kendisine, Flormar; duy sesimi!





Sizin de böyle üretimden kalkıp giden ama unutamadığınız ojeleriniz var mı?

*Tırnaklarımı manikür illetinden kurtarmaya çalışıyorum. O nedenle biraz kötü görünüyor olabilirler. Ancak son bir aydır, bolca nemlendirerek, etleri geri ittirerek idare etmeye çalışıyorum. Umarım hayatıma manikürsüz devam edebilecek duruma gelebilirim.) 

Sevgiler,

10 yorum:

  1. Ne güzel renkmiş cidden! Ellerinde pek hoş durmuş :)

    Benim öyle üretimden kalkan bir ojem yok... annemin var; yana yakıla Flormar 92 numara arıyor :D

    Bu arada, ben ellerimi manikür illetinden kurtardım! Çok kolay olmadı ama 1 senedir "temizim" :P Oluyor yani, ha gayret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Başakcım, çok seviyordum ama gettiii, gettiiii! :(
      Ben de temize çıkacağım inşallah. Annenin 92 numarasını da merak ettim. Bakacağım bu akşam bende olan bir renk mi diye... :)

      Sil
    2. Annem yalnızca French manikür kullanır Tannesi'cim, bu 92 numara da sedefli bir beyaz :) Ama illa o olacakmış, bütün haftasonu baktık, bulamadık :))

      Sil
    3. Eyvaaah, görevi kritikmiş sizin ojenin! :)
      Umarım bir muadili tez zamanda bulunur. :)

      Sil
    4. Hahaha, evet, çok kritikmiş. Elli tane sedefli beyaz gösterdim, hiçbirini beğenmedi... du bakalım :)))

      Sil
    5. Ama yoook, sen anlamıyorsundur; vardır onun özel bir yanı... :)
      Öpüyorum.

      Sil
  2. Rengi cok hosmus. Tirnaklarin manikurlu gibi gorunuyor zaten :)) Begendim cok eline saglik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrucum teşekkürler.
      Yaa şu manikür olayı ne pis yaa, bir kere kanına işledi mi, kurtulamıyorsun! :(

      Sil
  3. Ojenin rengi çok güzelmiş canım. Tırnaklarında iyi gözüküyor aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım sağol.
      Tırnaklarım bu öğlen kırıldılar, hepsini kökünden kestim! :((((

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.