23 Aralık 2012 Pazar

NOTD/Günün Manikürü: Mavala 205 Charm

Günün ikinci yazısından merhaba,

Bu minik Mavala oje, Luxy Box'tan çıkmıştı. İlk geldiğinde bu kadar beğenmemiştim ama zaman içerisinde kullandıkça daha çok sevdim. Küçücük olmasına rağmen rahat sürülen bir fırçası var. İnce katlar uygulamaya elverişli bir yapısı ve iki katta şişedeki rengi alan bir pigmentasyonu var. Kalıcılığı orta seviyede ve kesinlikle çok çabuk kuruyor. Oje, bir yıldır benimle fakat kıvamında hiç bir koyulaşma olmadı. Tam boyunun fiyatı biraz pahalı... Bu fiyata değer mi derseniz; aynı fiyat skalasındaki benzerlerinden pek bir eksiği olduğunu düşünmüyorum. Karar sizin...

Hiç bir top coat uygulamamış olmama rağmen süper parlak bir bitişe sahip ve siz ojeyi çıkarıncaya kadar bu parlaklığını koruyor. Renginin güzelliği ise, bir mor hastası olarak benim için en güzel yanı!




Aranızda Mavala oje kullananlar var mı? Fikirlerinizi paylaşır mısınız?

Sevgiler,

4 yorum:

  1. Mavala oje kullanmadım ama bu ton çok sevdiğim bir tondur ojede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor ve tonlarının hemen hepsine bayılıyorum ben de! :) Ve mor ojenin elleri daha beyaz gösterdiğinize inanıyorum... (Yüzüme göre, ellerimin biraz koyu renk olması sorunum var da...) :)

      Sil
  2. Ben de hiç Mavala kullanmadım; ama bu renk ve yapıya bayıldım! Güle güle kullan :) Eller harika görünüyor bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, çok teşekkür ederim. Bu ojeyi bugün sürmedim aslında, geçen haftanın manikürlerinden biriydi... Şimdi biraz daha uzun tırnaklarım. Sanırım yakında kısalacaklar. :)
      Ojeye denk gelirsen dene derim, güzel bir yapısı var ama dediğim gibi biraz tuzlu. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.