14 Aralık 2012 Cuma

Nude Ruj: Flormar Longwearing L01 & Pastel 72

Merhaba,

Nude ruj serimizin şimdilik son durağına gelmiş bulunuyoruz bu yazı ile birlikte... Daha önce size şurada, şurada ve şurada nude rujlarımı tanıttım. Umarım ideal nude rujunuzu bulmanızda faydalı olabilirim...

Bahsedeceğim rujların ilki, Flormar Longwearing serisinden L01. Çok pigmentli, kalıcı, sağlam ambalajlı ve dudağı lip balmsız kullanıldığında birazcık kurutabiliyor.

Diğeri Pastel'in 72 no'lu ruju. Ben Pastel rujları he bakımdan çok seviyorum, hemen kırılan kapakları dışında...


Soldan sağa: Flormar Longwearing L01 & Pastel 72


Soldan sağa: Flormar Longwearing L01 & Pastel 72


Bu seriden hoşlandınız mı? Diğer renkler için de yapmamı ister misiniz?

Sevgiler,





16 yorum:

  1. Pastel'in rengin pek beğendim :)

    Alternatifli serileri seviyorum ben TANNESİ, ne yazarsan okurum açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favori rujlarımdandır Başakcığım. Ama bak Yekbun ne diyor, hiçbir yerde yok diyor... :(
      Ayrıca çok teşekkür ederim. Beğeninize layık olmaya çalışıyoruz efenim. :)

      Sil
  2. Bu ikiliden bende de var, hatta almadan önce sana sormuştum diye hatırlıyorum? :) Pastel biraz kokulu geldi bana ama Flormar'dan ziyadesiyle memnunum :)

    bengamoli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet hatırlıyorum, bir gün Twitter'da nude ruj muhabbeti yapmış, bayağı bir aramıştık. Sen benim şu header'da da olan nude rujumdan istemiştin... :) Pastel biraz kokulu ama ben seviyorum, geri kalan iyi çünkü... Memnun kalmana çok sevindim.

      Öpüyorum.

      Sil
  3. Bunlar da çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Yelda. Ben de sana geleceğim ama bilgisayarımda sorun vardı, kaç gündür blog okuyamıyorum; yorumları da telefondan yayınlıyorum. Allah'tan yazıları otomatik ayarlamıştım, yazısız kalmadı blog. :)

      Sil
  4. nude rujlara bayılıyorum,bu tonlarda harikaymış:)

    YanıtlaSil
  5. evet isterizzz :)
    daha önce de pastel 72yi önermiştin ama bulamıyorum ya.. pastel bu rengi hiç bir yerde yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahi mii? Diğer renkler için de yapayım mı? :) Tamam, yaparım. :)
      Aaaaaa! Pastel 72'yi üretimden mi kaldırmışlar yoksa? Sitesinde de yok muuu?

      Sil
  6. Kirmizilar icin olsa, cok sevinirim. Belki bana yakisacak bir tane bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızıları, fotoğrafta yansıtmak zor oluyor ama becerebilirsem, kırmızıları da yazayım öyleyse...
      Teşekkürler!

      Sil
  7. Flormarın rengini beğendim ve evet diğer renk grupları için de benzer yazılar süper olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır, ne kısa sürede diğer rujlarımdan da yazmadığım neler varsa toparlayıp, gruplar halinde (yazdıklarımla da beraber olabilir) paylaşacağım sizinle. :)
      Teşekkürler.

      Sil
  8. Daha öncekiler pek bana yakışan sevdiğim tonlar değildi ama Flormarın tonunu sevdim, zaten elimde bir kaç tane de aynı tondan rujum var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar'ı rengi benim kriterlerime göre nude değil aslında ama birçok kişi bu tonları nude yerine kullandığı için, bu kategoride tanıttım. Sen nude ruj sevmiyorsun aslında; anlaşıldı... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.