13 Aralık 2012 Perşembe

Nude Ruj: Flormar Selection 08 &10

Merhabalar!

Nude rujlarımı tanıtmaya devam ediyorum. Böylelikle belki nude ruj arayışında olanlara fikir verebilirim. Daha önceki önerilerime bakmak için buraya ve buraya bakabilirsiniz. 

Bugün bahsedeceğim rujlar, Flormar'ın Selection serisinden... 08 ve 10 numara! Çok kuvvetli rnek veren, oldukça opak, kalıcılığı iyi olan ve dudağı kurutmayan rujlar. Ambalajlarını sevmiyorum, her an kırılıverecek gibiler... Alt tonlarından dolayı favorim değiller ama bazı makyajlara çok yakıştıkları için severek kullanıyorum.

Bakalım siz beğenecek misiniz?


Soldan sağa: 08 & 10


Soldan sağa: 08 & 10


Soldan sağa: 08 & 10


Sevgiler,

8 yorum:

  1. Ben renklerini çok beğendim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Yelda. Dudagimda bu kadar iyi durmuyorlar, sanirim dudak rengimden... :)

      Sil
  2. Sağdakini yani 10 numara olan sanırım çok beğendim. Flormardan bu tonlarda bi ruj aldım çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 10 numarayi daha cok seviyorum. :) Gule gule kullan rujunu, istedigin gibi cikmistir umarim. Sen ne aldin?

      Sil
  3. en beğendiğim nude'lar bunlar oldu..diğerleri beni soluk gösteriyor ama özellikle 08'i kullanabilirim gibi ...hemen denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, bunlari yazarken seni dusundum zaten... Dene bence de! :)

      Sil
  4. Ben daha çok 8 numarayı beğendim gidip bir deneme yapayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğenirsin de, seni güzel bir nude ile tanıştırmış olurum. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.