10 Aralık 2012 Pazartesi

Nude Ruj: Rival de Loop Young Choc Mousse & Nude Breeze

Günaydın!

Geçtiğimiz günlerde size, ideal nude rujumu bulduğumdan bahsetmiştim... O yazıda da bahsettiğim gibi ben pembe alt tonlu nude rujlardan hoşlanıyorum. Bej alt tonlu olanlar, bende "tahin yalamış" gibi görünüyor. İşte o yazımdan sonra, benden "tahin yalamış" gibi duran rujlarımı paylaşmamı isteyen arkadaşlarım oldu. Herkes pembe alt tonlu sevmiyor tabii, bej alt tonlu olanlara da değinmek gerek. :)

Bugünkü misafirlerimiz, Rossmann'dan Rival de Loop Young marka...

Nemlendirme ve renk verme özellikleri iyi, kalıcılıkları orta olan rujlar. Biraz şeffaf yapıdalar ama çok da silik değiller. Hafif hoş bir kokuları var ve fiyatları oldukça makul. Renklerine bakalım mı? 

Biri yine pembe/şeftali alt tonlu -ki ben kendisini seviyorum- diğeri bej alt tonlu... Belki de sizin ideal nude rujunuz bunlardır! :)


Soldan sağa: 25 Choc Mousse, 15 Nude Breeze


Soldan sağa: 25 Choc Mousse, 15 Nude Breeze


Bej alt tonlu olan Nude Breeze'in, kolumda kahve/şeftali duruşuna aldanmayın; dudakta oldukça bej alt tolu bir bitişi var.

Sizin ideal nude rujunuz hangisi?

Sevgiler, 

*BeTwin Us'ın çekilişine katılmak için Tık Tık. Çok güzel bir ArmaniJeans çanta hediyeleri var!

8 yorum:

  1. ben fotodan yapılarını sevdim acaba şöyle tatlı bir pembeleri de var mı?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lydia'cım, yapıları cidden güzel. Diğer tonlarını pek bilemiyorum, bende 4 renk var bu seriden... Ama öyle karaborsa bir seri ki, daha hepsini aynı anda birarada görmek nasip olmadı. Pembeleri olsa, ne hoş durur değil mi? Denk gelirsem bakayım ben de... Tavsiye ediyorum. :)

      Sil
  2. günaydın tannesi :)
    nude rujlarım arasından sevdiklerim:flormar L16,ultra extrem 109,ultra extrem 153,rival de loop 25,pembesi baskın rival de loop 24,bir de balm jovideki balm-mai billsbepaid muadili milly,hatta çok hafif renk verdiğinden belki rival de loop young 30 tres chic.. lancome koyu bej nude rujumu anneme verdim sevemedim mesela ben de.. benim sana minicik tavsiyem eğer yoksa ve denemediysen lütfen rival de loop 24'ü dene.ultra extrem 153 de nefis ama o zor bulunuyor biraz.rival de loop 24 benim şu aralar en gözde rujum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydııın! :)
      Bahsettiğin rujlara denk geldikçe bakacağım, teşekkür ederim.
      Milly morumsu duruyor bende, sevemiyorum.
      Rdl Young 30 favorilerimden biri zaten... :)
      Teşekkürler,

      Sil
  3. Renkleri çok hoş duruyor. Döner dönmez ilk işim Rossmann'ı talan etmek olacak :)

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet bence de, ilk firsatta ugra. :)
      Tesekkurler.

      Sil
  4. nude breeze çok hoş duruyor, bir ara bakacağım mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, tahin yalamış gibi duruyor o! :D
      Beğenirsin umarım... :)
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.