24 Aralık 2012 Pazartesi

Nuxe Aroma-Perfection Arındırıcı Temizleme Jeli ve Losyonu

Güzel bir hafta olması ve bize güzellikler getirmesi dileğiyle, merhaba! :)

Bugün cilt bakımında bir süredir kullandığım ve ilk günden beri çok sevdiğim bir marka hakkında yazmak istiyorum size; Nuxe! 

Nuxe Aroma Perfection serisinden, karma ve yağlı ciltler için temizleme jeli ve temizleme losyonunu kullanıyorum. 


Temizleme jeli, çok köpürmeyen, sabun içermeyen, kurutmayan, koyu kıvamlı, beyaza yakın şeffaf renkli, sanki iyi temizlemeyecekmiş gibi görünen ama çok güzel temizleyerek cildi arındıran ve aydınlatan bir yapıya sahip. Şu anda kuru/karma cilde sahip olmama rağmen, ürün kesinlikle kurumaya sebep olmadı.


Temizleme losyonu ise, tamamen şeffaf, oldukça sulu hatta su gibi ama çok güzel temizleyen, temizleme jelinden hiç artık kalmasa da (diğer jellerle yıkadıktan sonra cildimden çıkarttığı kire inanamıyorum) cildime tam bir arınmışlık hissi veren bir tonik.

Hatta jel ile yüzümü yıkadıktan sonra, losyonla ile sildiğim pamuğu da göstermek istiyorum. Pamukta hafifçe koyu renk olan yerler, ıslaklığın verdiği koyuluk, kesinlikle bir kir kalmıyor ciltte. Ama losyon gereksiz mi derseniz, kesinlikle çok gerekli. Kullandığımdan beri gözeneklerim tertemiz, siyah nokta sorunum yok. Yıkandıktan sonra genellikle kızaran cildim yatışıp, ışıl ışıl ve aydınlık bir hal alıyor.


Çok memnun olduğum bu ürünleri sizinle de paylaşmak istedim. Nuxe ile deneyimleriniz varsa lütfen yorumlarda bizimle paylaşın. Tabii, cilt bakımı ürünlerinin her ciltte farklı sonuçlar doğurabileceğini unutmayalım. (Ben kuru/karma akne tedavisinden yeni çıkmış ve akneye meyilli bir cilde sahibim)

Umarım faydalı olmuştur.
Sevgiler,

8 yorum:

  1. Hmmm... çok fena aklıma soktun bu ikiliyi :)) Fakat, önce toniğini denemem lazım; bakalım benim sevgili Caudalie'mden de kir çıkartacak mı? Duruma göre takım olarak alırım :)

    Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten, cildimde temizlenmişlik hissi duyduğum bir ikili oldu bu; hem de cildim kuru/karma olmasına rağmen!
      Yalnız Loreal'in pedli temizleme jeli de çok iyi. Onda da siyah nokta problemi yaşamıyorum. Jel olarak onu da deneyebilirsin belki, daha uygun fiyatlı hem. Ama bu biraz daha nazik bir temizleyici tabii...
      Keşke yakın olsak ve bendekilerden deneme şansın olsa... :(
      Ben de öpüyorum.

      Sil
  2. Ben Nuxe'un birkaç ürününü denedim ama hiçbirinden öyle memnun kalmadım :( Bu seri güzel bir seriye benziyor güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur, ben hassas ve akneye meyilli bir cilde sahibim. Kolay kolay bir üründen memnun kalamıyorum. Ama bu seriyi cidden çok sevdim. Fırsatın olursa dene derim.
      Bu güzellikte bir de nemlendirici ve göz kremi bulursam tamamdır. Aslında Benefit'in nemlendiricisi çok güzel şu an deniyorum ama benim bütçem için bira pahalı... :/
      Teşekkürler! :)

      Sil
  3. Ben sadece 1 maskesini kullandım ama gerçekten hiç mi hiç memnun kalmadım. O yüzden de uzak durduğum bir marka. Belki ürünleri müthiş ama ben 2. bir dr. murad hezimeti yaşarım diye korkuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir Dr.Murad mağduruyum ama bundan gerçekten çok memnun kaldım. Bu ürünlere şans verebilirsin belki...

      Sil
  4. çok beğendim :) benimde akneli bir cildim var. ama yavas yavas kuRtulmaya başladım :) nereden bulabilirim acaba bu ürünü canım? bir de fiyatını Öğrenebilirmiyim?
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana arkadaşım hediye ettiği için nerede satıldığını ve fiyatını bilmiyorum ama 40-50 TL civarıydı diye hatırlıyorum...
      Bir çok internet sitesinde satışı var. Kampanyalı falan den gelirsen hiç kaçırma derim. :)
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.