24 Aralık 2012 Pazartesi

OjemRujumRimelim'den Hediyelerim Geldi!

Merhabalar,

Bu da günün 3. yazısı olsun... :)
Cuma gecesi öğrenmiştim OjemRujumRimelim'in 3. yıldönümü çekilişini kazandığımı... Hediyeler hemen yola çıkınca, bu sabah elimde oldular! :)

Ben çok beğendim hepsini, tekrar teşekkürler!
Güzel hediyeler, korunaklı paketleme, hızlı kargo ve içindeki kişisel not çok şekerdi. Hepsi için çok teşekkür ediyor ve daha nice 3 yıllara diyorum...



Ojelerle ilgili yazılar ilerleyen günlerde blogta olacak! :)
Sevgiler,

23 yorum:

  1. Tannesiii! şahane şeyler kazanmışsın canım, hayırlı olsun, hepsini mutlu günlerde kullan inşallah! :)

    Oje yazılarını merakla bekliyorum, öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, daha güzelleri senin olsun. (Gerçi son yazıları hiç okuyamadım. Sen de yazdıysan eğer hediyelerini gelip bakacağım.) :)
      Bugün, upuzun olan tırnaklarım kökünden kırılmasaydı şov yapacaktım size ama kısmet olmadı. kısa tırnaklarla olduğu kadar artık... :)
      Ben de öpüyorum.

      Sil
    2. Daha benim cicilerim gelmedi canım gelsin ekliyeceğim:)
      Olsun hemen uzarlar ki hiç takma kafanı kısa tırnaklarla da bizim için tamamdır:*

      Sil
    3. Eli kulağındadır artık! :)
      China Glaze'leri de çok merak ediyorum ayrıca... :)
      Senden de bir şov bekliyorum. :)
      xxx

      Sil
    4. Bugün yola çıktı cicilerin 7-24 makyaj :))

      Sil
  2. Güle güle kullanın ojeler süper yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gonca gp, çok teşekkür ederim, daha güzelleri sana olsun. :) Bu çekilişe katılırken bu Klean Color ojeleri çok istemiştim, değişik süslü pullu simliler diye... :) En kısa zamanda yazacağım.
      Benden de sevgiler...

      Sil
  3. güzel günlerde kullan, hepsi ayrı güzel duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycelce Hayat, çok teşekkür ederim. Daha güzelleri senin olsun! :)

      Sil
  4. Güle güle kulaln canım, şansın daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevdacım, hepimizin şansı daim olsun inşallah. :)

      Sil
  5. Uuuu, süpper ojeler!!! Güle güle kullan!

    Ya bence kısa tırnakta daha bile güzel duruyor ojeler canım benim, sğr işte, biz de görelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Başakcım. :)
      gerçekten çok güzeller, hele bir tanesi var ki, şu anda serçe parmağımda, test sürüşündeyim. :)
      Bir de utanarak söylüyorum ama bugün manikür yaptım, fazla kanırtmadım, şöyle bir toparladım ancak sonrasında biraz kemirdim. :(
      Sana da olur mu, uzun ve ojeli tırnakta hiç etlerimle oynamıyorum; ne zaman ki kesiliyor onlar, kısacık oluyor ben tıkır tıkır kenardaki etleri yolmaya başlıyorum. :(
      O kadar zaman manikürsüz dayandım, inşallah başa dönmüş olmam ve kaldığım yerden devam ederim. Ama bir ay manikürsüz idare edebilecek duruma gelmek de mühim değil mi? :P

      Sil
    2. Kemirmeeee!!!!!

      Valla ben genelde pek oynamam tırnak etlerimle de tırnaklarımla da :) Korkuyorum dokunmaya. Kesilince de kusuyor benim tırnak etlerim. 1 ay manikürsüz dayanmak gaaayet iyi. Bence uygun bir kütikül gidericiyle hiç maniküre ihtiyaç duymayacak aşamaya gelir senin eller :)

      Kolay gelsin ;)

      Sil
    3. Tamamdır, dayanmaya çalışacağım. :)
      Ama dün kemirdim bir kere... :/

      Sil
  6. Çok güzeller canım hepsini güle güle kullan:) şanslı bir insansın galiba baya çekiliş kazandın (yanlış hatırlamıyorsam). Sana piyango bileti aldırmak lazım:) öpüyorum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım teşekkürler.
      Benefit'in testerlarından sonra kazandığım ilk gerçek çekiliş aslında son zamanlarda...
      Ama son dönemde, eski çekilişlerden kazandıklarımı ve arkadaşlarımın denemem için bana verdiği ürünleri yazarak, hediyem geldi, arkadaşıma teşekkürler gibi ibarelerle yazılar yazdığım için böyle kalmış olabilir aklında. :)
      İki yıl kadar önce büyük bir çekiliş kazanmıştım, o çekilişin ganimetlerini şimdilerde yazıyorum. Son dönemde ne yazık ki ben hiç alışveriş yapamıyorum, arkadaşlarım da sağ olsunlar, hediyeleri ile beni ve blogumu boş bırakmıyorlar. :)
      Daha güzelleri senin olsun.
      *Şu ara özellikle de maddi konularda öylesine şanssızım ki, bilsen kat'iyen o bileti bana çektirtmezdin. :D

      Sil
    2. Yanlış kalmış aklımda canım:( olsun bu da bi şans tekrar güle güle kullan hepsini:)

      Sil
    3. Evet evet, haklısın! Bir sürü kişi içinden bu çekilişi kazanmış olmam da belki şansımın döneceğine işarettir. :))
      Teşekkürler tekrar. :)

      Sil
  7. yaaaaaaaaaa bütün hediyeler sana çıkıyor, çok şanslısın çok kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim senin var mı Lazanya'm? Bana çıkar, sana da düşer! :)
      Geldiğinde seç istediğini, senindir! :)
      Kıskanma, katıldığım çekilişlere katıl, şansımız katlansın! ;)
      Öperimmmm.

      Sil
  8. Ne kadar güzeller güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Audrey, daha güzelleri senin olsun! :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.