5 Aralık 2012 Çarşamba

Urban Decay Far Bazları

Merhaba,

Bugün Urban Decay'in far bazlarından bahsetmek istiyorum. Urban Decay Primer Potion far bazı oldukça meşhur. Genellikle original versiyonu bilinse de aslında daha farklı çeşitleri de mevcut. Bugün bendeki dört çeşidini inceleyeceğiz. Bende bulunanlar: Original, Eden, Grid ve Sin. Seyahat boyu bir set...

Siren'in çekilişinden kazanmıştım iki yıl önce bu bazları, şimdi kutusunu atmış olduğum için, eski bir fotoğraftan kutulu halini göstermek istedim. Tekrar teşekkür ederim kendisine, benim kendi imkanlarımla kolay kolay sahip olamayacağım bir hediye verdi bana. Kaç yıldır da gözüm gibi bakıyor ve bitmesin diye gıdım gıdım kullanıyorum. :)


Bendeki ambalajları eski versiyon, bildiğiniz üzere artık daha kullanışlı tüplerde satılıyor.


Soldan sağa: Original, Eden, Greed, Sin

Boyutlarını aşağıdaki fotoğrafta daha iyi anlayabilirsiniz.


Sitesinden aldığım fotoğrafı da eklemek istiyorum. Bunlar yeni ambalajları...




Soldan sağa: OriginalEdenGreedSin

Original: Ten rengine yakın, yarı şeffaf diyebileceğimiz yapıda. Üzerine her renk far kullanılabilir. Tek başına kullanmak için biraz fazla çıplak bence... Çok kolay kuruyup, sabitleniyor.
Eden: Mat ten rengi. Çok opak bir yapısı ve koyu bir kıvamı var. Sabitlenmek için biraz zamana ihtiyaç duyuyor. Mat ve açık renk farlarla kullanmak için ideal. Ancak en çok tek başına kullanıldığında seviyorum. Göz kapağını çok güzel nötrlüyor ve koyu renk ruj makyajlarında göze makyaj uygulanmadığında, nude makyajlarda ve sadece eyeliner kullanıldığı durumlarda çok güzel duruyor. Bu bazı kullandığım bir makyajımı şurada görebilirsiniz. Simli/ışıltılı farlarla kullanmak için çok uygun değil.
Greed: Işıltılı altın rengi bir baz. Sabitlenme süresi Eden'a göre daha kısa... Tek başına kullanmak için de uygun, ışıltılı ve çok koyu olmayan farlarla kullanmak için de... Koyu renk farlarla ve mat olanlarla kullanıldığında çok başarılı olduğunu düşünmüyorum.
Sin: Sitesinde ışıltılı şampanya rengi denmiş olsa da, ben biraz daha bronz tonlu olduğunu düşünüyorum. Fotoğrafta biraz açık renk ve evet şampanya rengi gibi görünmüş olsa da, sitesindeki swatchlara bakarsanız, daha koyu olduğunu görebileceksiniz... Hem tek başına kullanım için, hem de benzer renk ve kendinden koyu renk farlarla kullanmak için uygun. Diğerlerinin aksine, hem mat hem de ışıltılı farlarla birlikte kullanıma uygun. Sabitlenme süresi, Original'e oldukça yakın.

Hepsi süper ötesi kalıcı, çok kullanışlı, çok bereketli ürünler. Bu set umarım ülkemizde de satılmaya başlanır. Yurtdışı satış fiyatı 20 $. Biz de keşke 40 TL civarı bir fiyatla bu seti alabiliyor olsaydık... Eğer getirtme imkanınız varsa, tek bir çeşit ve büyük boy bir bazdan ziyade, böyle bir set edinmenizi şiddetle tavsiye ederim.
Urban Decay, ne yaparsan çok güzel yapıyorsun, seni seviyorum! Umarım L'oreal Grubuna geçişinle beraber aynı çizgide kalmaya devam edersin.

*Bugüne dek, bir çok sitede bazlar üzerine far uygulamasını gördüğünüz için tekrar etmek istemedim. Zaten Original dışındakileri genellikle tek başına kullanmayı seviyorum.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur...
Sevgiler,




25 yorum:

  1. Eveeet, ABD listeme yeni bir madde daha ekletmiş olduğun için seni tebrik ederim. Bilhassa Greed ve Sin için edinmem lazım. Ve dediğin doğru, 4'lü olarak almak çok daha mantıklı...

    Öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basakcim, ne demek; zevkle!!! :)
      Eden'a da sans vermeyi ihmal etme, pisman olmazsin. Amerika'dan bir set kapmalisin. :)
      Opuyorum.

      Sil
  2. Urban Decay Primer Potion artık Sephora'larda 49TL'ye satılıyor. L'oreal Urban Decay'i satın aldığı için tüm UD ürünlerinin parç parça ülkemize gelmesi yakındır:) Ancak fiyat yurtdışına göre pahalı. Ben normalde 10 Euro'ya alıyorum İtalya'dan ama olsun 49TL de verilir. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gorkemcim, hosgeldin. :)
      Originalin geldigini biliyorum, bu set de gelir umarim... Sen gercekten cok uyguna aliyormussun. Daha bol alip, blog satisi bile yapabilirsin. :) Original'dan sonra favorim Eden!
      Sevgiler,

      Sil
  3. yeni ambalajları daha güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Orjinalindan istiyorum,canım seninkileri de güzel günlerde kullan,yine çok güzel bir yazı yazmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm, teşekkür ederim. Daha güzelleri sana olsun. Artık Sephora'da satıldığına göre alabilirsin Original'dan. :)

      Sil
  5. Ben Original'i e-bay'dan 11 dolar gibi çok ucuz bir fiyata kapatmıştım. Bitmesin diye milimetrik kullandım.Sin'i denemek istiyorum ama nedense alamadım bir türlü..TR'de bu kadar farklı fiyata satılınca elim gitmiyor almaya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo baya iyiymiş geçekten! Çok haklısın, bile bile de lades olmuyor!!! :(

      Sil
  6. Loreal ülkemizi biraz çöp kutusu olarak kullanıyor, meşhur online sitelerde eski üretim ürünleri satılıyor. Ve kendi markasının tüm ürünleri bile satılmıyor. Umarım kalitesini düşürmezler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bozuluyorum tüm ürün skalalarının ülkemizde bulunmamasına... :(
      Umarım Urban Decay hiç bozulmaz.

      Sil
  7. Daha tanışamayanlardanım ben de. Amerika'dan gelenimiz gidenimiz olsa da aldırsak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda tanışabilmeni diliyorum Sevdacım. :)

      Sil
  8. bende de original olandan var iki tane, daha hakkını verip kullanamadım ama too faced shadow insurancem bitince kullanıp ikisini karşılaştırmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzel bir karsilastirma yazisi cikar bundan! :)

      Sil
  9. Hee haftaya bakayim o zaman sephora usa dan:) bu seti bilmiyordum normal boy almayi dusunuyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bence de, bulursan hiç kaçırma. Yani ayrıca Original'ın tam boyundan alabilirsin hazır ucuz bulmuşken ama bu seti de atlama diyorum. Hele o Eden var ya Eden, çok süper bir şey! :)

      Sil
  10. Tannesi, kudurttun bizi burda kudurttun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama iyi tarafından bak, ya sizler Amerika'ya gidip döndükten sonra yazsaydım bu yazıyı? :DDDD

      Sil
    2. Doğru, neyi kaçırdım diye oturup ağlardım o vakit :P

      Sil
    3. Turkiye de ne kadar fiyati? Sephoraya bakmadim daha

      Sil
    4. Originalin tam boyu 49 tl imis. Baska bir cesidi henuz burada yok zaten. :(

      Sil
  11. Kullandığım tek far bazı UDPP, en çok origin ve sin sevdiklerim:)
    Sephora'ya geldi de rahatladık :D
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah set olarak da gelir ve birazcık daha uygun fiyatla gelirse tadından yenmez. :)
      Sevgiler benden de... :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.