7 Aralık 2012 Cuma

Uygun Fiyatlı Güzel Makyaj Malzemeleri

Merhaba!
Bugün bir mim yazısı ile karşınızdayım. Bu mimi Dofa başlatmış ve beni de L'arc-en-ciel blogunun yazarı sevgili Bveç mimledi. 

Bu mimde, fiyatı uygun ancak kalitesi yüksek makyaj ürünlerimizi paylaşıyoruz. Haydi başlayalım!


L'oreal Infallible Fondöten: 44 TL civarı bir fiyata, hemen her yerden edinebileceğiniz, kalıcılığı ve kapatıcılığı ortanın üzerinde bir fondöten. 
Flormar Loose Powder: 15 TL'ye edinebileceğiniz en kaliteli ve en hesaplı pudralardan biri. İşini gerçekten çok iyi yapıyor, hiç bir sorun yaşamadım. Sadece renk skalası biraz daha geniş olabilirdi.
Garnier Roll-on Kapatıcı: 8-16 TL aralığında, Migroslar dahil tüm Watsons ve Gratis'lerden bulunabilir. Göz altında yoğun siyahlık olmayan herkesin memnun kalabileceği günlük bir kapatıcı.
Pastel Kapatıcı/Aydınlatıcı: Normal satış fiyatı 20 TL civarı olan ama indirimlerle 12-15 TL civarına satın alabileceğiniz bir ürün. Hemen her yerde bulmanız olası. Kapatıcı kısmı fazla kapatmıyor. Az kapatıcılık, çok aydınlatma şeklinde... Altındaki simli pudra şeklindeki kısım ise, göz çevresini özellikle gece makyajlarında aydınlatmak için birebir.
The Balm Frat Boy Allık: İndirimsiz 33 TL, indirimle 17 TL'ye sahip olabileceğiniz, tozutmayan, kalıcı ve içerik olarak tatmin edici; hemen her cilde yakışacak bir allık. Gratis'lerden alınabilir. Şiddetle tavsiye edilir.
Maybelline Color Tatoo Krem Far: Bu farların 15 TL gibi bir fiyatı var. İndirim dönemlerinde 9-10 TL ye alabilirsiniz. Sürümü rahat, kolay renk veren ve süper kalıcı farlar.
Color Me Likit Eyeliner: BİM'lerde 3-5 TL ye satılan, fırçası, kıvamı, rengi ve kalıcılığı süper bir likit eyeliner.  Bittikçe alacağım bir ürün.
Rival de Loop Young Rujlar: Ben aldığımda fiyatı 3-4 TL arası olan (sanırım biraz yükselmiş fiyatları), Rossmann'larda satılan, sheer yapıda, nemlendiriciliği yüksek çok güzel rujlar olduğunu düşünüyorum.
Emily Dudak Kalemleri: Fiyatı 1,5 TL olan, bir çok markette bulabileceğiniz, güzel renk veren, sürümü yumuşak, kalıcılığı orta olan dudak kalemleri.
Pastel Oje: 2,5 TL'ye alabileceğiniz, tek katta bile çok güzel renk veren, kıvamı ideal, çabucak kuruyan ve uçlardan soyulma yapmayan harika ojeleri var Pastel'in. Renklerini de çok başarılı buluyorum.

Pastel Oje No:13


Başakcığım, seninle aynı renk ojeyi tanıtıyoruz ama ellerimde hazır bu muhteşem renk varken, paylaşmadan edemedim ben de. :)

Umarım beğenmişsinizdir.

Ben de bu mimi, Kozmetik Perisi, Trendy and Friendly, Şebnem'in Dünyası, Dark Blue Kitty, 7-24 Makyaj, Bir Anlam Arayışı Sorunsalı, Güzellik Gerçekleri ve Makyajlı Anne'ye paslıyorum. Sizlerin önereceği ürünleri de çok merak ediyorum. 


21 yorum:

  1. Harika bir mim yazısı olmuş uygun fiyatlı olmakla beraber alternatif olarak bir çok markadan örnek vermişsin, ayrıca mimlenmişim çok teşekkür ederimm <3 Ben de seve seve yapacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. :)
      Senin önereceklerini de çok merak ediyorum. :)
      Bu mimleme işi zevkliymiş yahuu! :)

      Sil
    2. Mim güzel evet, sevdiysen bundan sonraki mim yazılarında seni de mimlerim artıkk:)

      Sil
    3. Sevdim evet! :) Yapabileceğim şeylerse, elimden geliyorsa mimle tabii! :)

      Sil
  2. O oje ne kadar tanıtılsa az :))

    Bence de bu başlık çok iyi oldu! Çok güzel şeyler öğreniyorum/hatırlıyorum :) Eline sağlık Tannesi'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zamandır sürmüyormuşum, sürünce bayıldım; sürekli ellerime bakıyorum. Hatta stoklama iç güdülerim harekete geçti, bu ojeden en 2 şişe stoğum olmalı gibi hissediyorum! :))))))

      Sil
    2. Ayrıca teşekkür ederim ve öperim. :) Oje heyecan yapmış bende, unutmuşum! :D

      Sil
  3. Kendime inanamıyorum,bu ojeyi çok beğendim aldım fakat henüz sürmedim,hemen sürmem lazım,tabii önce maniküre gitmeli,hayat ne zor biz bakımlılar için, ben öyle dar zamanda yetiştiriyorum ki sabah güne hazırlanmayı,saçlarımı düzleştirdiysem makyaja zaman kalmıyor,makyaj yaptıysam saçımı anca tarayıp tepeden bir at kuyruğu yapıyorum,böylece de aslında hiç bir zaman tam olamadan ofise geliyorum, senin bu yazıları gördükçe çok özeniyorum, yarın söz herşeyi bir arada yapıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, hemen sür ojeyi, çok muhteşem bir renk! Ve mevsime de çok yakışıyor.
      her şeyi bir arada yapamama konusunda haklısın. Bir önceki akşamdan fönümü çekmediysem benim de bazen her şeyim yetişmiyor! :(
      Ehh o kadar hazırlanmışken, blogunda bir post da yaparsın artık... :)
      Öpüyorum!

      Sil
    2. Piki mon cherie,şimdi sürücem,kadın olmak ne zor pöff.

      Sil
  4. Ben de aynı konu için mimlenmiştim. Garnier kapatıcı ve frat boy allık ortak:) http://yeldaninevi.blogspot.com/2012/12/mimlendim-ben-uygun-fiyatl-guzel-makyaj.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline far da ortak, aynı renk mi emin olamadım ama aynı bronz renk sanırım...
      Senin yazın da çok güzel olmuş. teşekkürler bilgilendirme ve yorum için. :)

      Sil
  5. Resmi olarak ilk defa mimlenmişim :) Benim de aklıma bir mim oluşturmak vardı ama bugün fotoğraf çekmedim ikisini birden yazmış olurum artık :)
    Fratboya ben de hastayım ama henüz kıyamıyorum kullanmaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap, hemen yap; seninkileri de görmek istiyorum. :)
      FratBoy bence muhteşem bir allık, 3-5 tane stoklayasım var; kıtlık çıkacak sanki... :)

      Sil
  6. oje ben burdayım diyor çok çok beğendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak, ojeciye baaakkkk; hemen de seçti ojeyi, çaktı yorumu! :)
      Ben de çok seviyorum canım bu rengi, eğer denemediysen şiddetle tavsiye ediyorum. :)
      Teşekkürler,

      Sil
  7. Flormar pudra ile Pastal kapatıcıyı merak ettim. Oje de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazilarini yakinda yazmaya calisirim canim. Pastel, daha cok aydinlatici tarzinda...
      Ojeyi de mutlaka al. :)
      Tesekkurler.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.