25 Ocak 2013 Cuma

Benefit Total Moisture

Herkese güzel bir Cuma dileyerek başlıyorum. :)

Bugün, geçtiğimiz ay Benefit çekilişinden kazandığım nemlendirici Total Moisture hakkındaki fikirlerimi paylaşmak istedim. 


Bendeki ürün deluxe boy, 8,9 gr. fakat yaklaşık 5 haftalık kullanımım için yeterli oldu. Bugün itibariyle elimdeki ürünü bitirdim. Madde madde yazacak olursam:


  • Kıvamı ne çok yoğun, ne de fazla sulu, tam kararında. Kolayca uygulanıp, dağıtılıyor ve hızla emiliyor.
  • Parfümlü bir ürün, sürdükten sonra kalıcı değil ama parfümlü ürün sevmeyenler koklamadan almamalı.
  • Güzelce nemlendiriyor, hızla emildiği için parlak/yağlı bir görünüm bırakmıyor ve iyi bir makyaj bazı...
  • Verdiği nem, normal ve karma ciltleri çok mutlu edecek cinsten. Ancak kuru ciltlere kesinlikle yetersiz kalır, yağlı ciltler için de biraz ağır gelebilir.
  • Cam ambalajda satılıyor, çok şık. Fakat kavanoz formunda olması çok hijyenik değil benim fikrimce...
  • Ürünün fiyatını bilmiyorum, Benefit'in hangi cilt tiplerine önerdiğini de normalden karmaya dönük ciltlere önerilmiş... Fiyatının yüksek olduğunu tahmin ediyorum.
Bu ürün, benim kuru/karma cildimde, beni çoğunlukla mutlu etti. Cam ambalajda olmasını çok sevdim, cildim aşırı kurumadığı zamanlarda nem vermesini, hemen emilmesini ve iyi bir makyaj bazı olmasını sevdim. Kokusunu sevdim diyebilirim ama bayılmadım da... Cildim çok kuru olduğu günlerde gece kremimden takviye yapmak zorunda kaldım cildime. Cildimde herhangi bir hassasiyet veya sivilceye sebep vermedi. Yaz aylarında cildim bu kadar kurumayacağı için beni daha çok mutlu edebilir diye düşünüyorum...

Bu ürünü kimler alsın? Öncelikle bütçesi Türkiye fiyatlarına elverişli olanlar alsın. :) Buna ek olarak, hoş kokulu, çabuk emilen bir nemlendirici arayışında olan normal ve karma cilde sahip olanlar alsın, derim. :)
Kuru ve çok kuru cildi olanlar yanından bile geçmesin veya bol kepçe sürsünler... :)

Herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum.

Sevgiler,

8 yorum:

  1. anlattıklarına göre bana da çok uygun olamayacak bir ürün gibi geldi. zaten benefit fiyatlarından ötürü de almak istemediğim bir marka.. alacaksam dior falan alırım yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey, fiyatı yüksek olmasa güzel ürün, cilt tipine uyanlar alabilir rahatlıkla... Ama işte yüksek fiyatları... :/

      Sil
  2. çok merak ediyordum ellerine sağlık güzel bi yazı olmuş sivilcelenme yapmadı değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim çok teşekkürler. Hayır, hiç bir sivilce ve siyah nokta oluşumuna sebep olmadı. Nemlendirmesi benim için biraz az kaldı, onun dışında bir şikayetim olmadı. :)

      Sil
  3. Beni spfli ürünlere alerjim var. bu ürün bende alerji yapmıştı. doktora gittim, kullandığım ürünlere bakıp alerji yapanın benefit nemlendirici olduğu söyledi. gerçekten de ürünü bırakınca cildim normale döndü. alacak olanlar buna dikkat etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcum çok üzüldüm. :(
      Yorumunu okuyunca gidip ambalajını dikkatle inceledim ama spf içerdiğine dair bir ibare göremedim. Acaba bir başka nemlendiricisi miydi seninki? İki üç tür var sanırım... :/
      İyi oldu söylediğin, senin gibi alerjisi olanlar dikkat etsinler.
      Öpüyorum.

      Sil
    2. Ben de görmemiştim. doktor kutudan çıkan kağıtta içeriğe baktı. içerikte var dedi.. :(

      Sil
    3. Allah Allaaaahhhh! Neden üstüne yazmıyorlar yahu! Hiç yoktan uğraş dur. Çok üzüldüm gerçekten. Benimki numune geldiğinden kutuda kağıdı var mıydı bilemedim şimdi... Çok ilginç!
      Şimdi sen spf içeren ürünleri kullanamıyor musun? o.O
      Bu arada fiyatı ne kadar, bizi aydınlatabilir misin? :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.