13 Ocak 2013 Pazar

Blogger Buluşması: Görkem Karman & Beautiful and Sweets & Tannesi

Güzel bir Pazar günü olmasını diliyor ve günaydınlar diyorum! 

Dün bir blogger buluşması gerçekleştirdik. gorkemkarman.blogspot.com blogunun yazarı sevgili Görkem ve beautifulandsweets.blogspot.com blogunun yazarı sevgili İnci ile buluştuk. Çok ama çok güzel bir gün oldu. Bütün bir günü kozmetiklerden bahsederek, birbirimizin makyaj çantalarını kurcalayarak ve bloglarımızdan bahsederek geçirdik. İnanılmaz güzel vakit geçirdiğimi söylemeliyim. Görkem ve İnci çok teşekkür ediyorum kızlar! <3


Hem İnci hem de Görkem çok güzellerdi... :)


Haftaya güzel bir sürprize imza atmak üzere sözleşerek ayrıldık. 


Bunlar da arkadaşlarımın getirdiği güzel hediyelerim. <3 Sağdaki gloss Görkem'in hediyesi, favori glossuymuş ve cidden ben de çok beğendim. Yakında yazısı gelecek...
 Diğerleri de İnci'nin hediyeleri. Ortadaki Mac'ler bu buluşmanın bahaneleri... :) Benim denemek istediğim ürünlerdi ve çok yakın oturduğumuz için kargoyla uğraşmak yerine elden yapalım dedik bu işi. Böylelikle bu buluşmayı hızlıca organize ettik. Bu güzel hediyeler için de teşekkür ederim kızlar. :)


Buluşmaya giderken, Görkem'in isteği üzerine koyu bir göz makyajı yaptım. Yaparken de makyaj masam bu hale geldi. Makyajım bittiğinde, masamın son halini sizler için fotoğrafladım. :) Bu tablo, sadece bir makyaj sırasında ortaya çıktı! :D

Konuşmaktan fotoğraf çekmeye fazla zaman bulamadık ve gün ışığını kaçırdık. :) Bu nedenle yapay ışıkta çekilen fotoğrafların çok azı kullanılabilir durumdaydı. Bunlar da oldukça sarı ancak yine de paylaşmak istedim.

İlk fotoğraf Görkem'in şahane makinasından... En sağdaki kare, yüzüme fazla gölge düşmeden makyajımın görülebilmesi içindi güya ama pek işe yaramamış. :)


Buluşmaya gitmeden önce ve eve döndükten hemen sonra, benim çektiğim yakın planlara bakmak isterseniz, işte onlar da buradalar. :)
Fotoğrafların bir kısmını eve dönünce çektiğim ve dönüş yolunda sağanak yağış altında geldiğim için, makyajım bir parça silindi... Ancak gitmeden önce çektiklerimde taze halini de görebiliyorsunuz...


Aslında mor, gri ve siyah tonlarında olan makyajım, bu renkleri fotoğraflamanın zorluğu nedeniyle, mavi gibi görünmüş. Ne kadar uğraştıysam da doğru tonu aktaramadım karelere...

İşte böyle güzel bir gündü...

Gökten üç elma düşmüş. Biri Görkem ve İnci'nin başına, ikincisi bu buluşmada yanımızda olamayan ama  yüreğimizden ve dilimizden hiç düşmeyen Başak'a, üçüncüsü de okuyanların başınaaaa! :)

Sevgiler,

32 yorum:

  1. Dostluğunuz daim olsun,hepiniz cok tatlısınız :)Hediyelerini de güle güle kulln canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca çok teşekkür ediyorum. Sana da arkadaşların ve hediyelerin en güzellerini diliyorum. :)

      Sil
  2. Siyah goz makyaji gayet hos olmus! Koyu renkler sana daha mi iyi gidiyor? (Evet user name bir garip oldu degisecek:) Sevgiler XO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. April chıcscıence, teşekkür ederim. Koyu renk, saç, ten ve göz rengimden dolayı kontrası arttırdığı için bana daha iyi oluyor sanıyorum... Teşekkürler...

      Sil
  3. Ooooh, pazar gününe bayıldığım üç güzel bayanı görerek başladım, daha ne isterim :)

    Hepiniz ışıldıyorsunuz, harikasınız!!!

    Tannesi'ciğim, hediyelerini güle güle kullan. İnci'ciğim ve Görkem'ciğim bizi mest etmeye devam ediyorlar ;)

    Uzaktan da olsa size bir "merhaba" diyebildiğime de çok sevindim. Bir sonraki sefer telefondan değil de, kanlı canlı buluşabilsem keşke sizinle...

    Kocaman kocaman kocaman öpüyorum hepinizi!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, güzel sözlerin için çok ama çok teşekkür ederim.
      Arkadaşlarımız çok tatlı oldukları gibi, hediye seçme konusunda da çok becerikliler! :)
      İnşallah en kısa zamanda, dördümüzün bir arada olabildiği bir görüşme organize edebiliriz.
      Ben de çok öpüyorum seni. xxx

      Sil
  4. Şimdi de sıra makyajda :)

    Mavi çıkmamış fotolar, ben gayet füme-siyah gördüm. Renk geçişleri de, göz pınarının aydınlığı da çok hoş olmuş! Eyeliner'ı çok güzel çekiyorsun zaten! Allık yok galiba değil mi, yalnızca kontur mu var?

    Eline sağlık, bence fotolar da gayet güzel görünüyor :) Sevgiler!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, mavi çıkmamış olduğuna sevindim. Gri zaten tehlikeliydi fotolar açısından, ben bir de mor ekledim buna tastamam oldu, diyordum... :)
      Çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim. Göz pınarında zarif bir aydınlığı ben de seviyorum ve elimden geldiğince o şekilde yapmaya çalışıyorum. Dün yaptığım makyaja da biraz zaman ayırdım açıkçası. ;)
      Allık var, Benefit Coralista. :) Ama biliyorsun çok belli belirsiz bir rengi var. Sol alttaki karede pembeliği hafifçe belli oluyor.
      Güzel sözlerin beni yüreklendiriyor. Dün de kızlarla konuşurken, projelerime start vermek üzere son desteğimi de almış bulunuyorum. İyi ki varsınız.
      Benden de sevgiler... :)

      Sil
  5. Hepniz çok tatlısınız çok güzelsiniz keşke aynı şehirde olsaydık da görüşebilseydik!! Makyajını da bu arada çok beğendim canım. Sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım, evet keşke hepimiz kolayca istediğimizde görüşüp, bir araya gelebilsek...
      Çok teşekkür ederim, güzel sözlerin için.
      Sevgiler benden de... :)

      Sil
  6. 3 güzel blogger buluşmuş :)) Görkem'in sirinliğine bitiyorum fotoğraflardaki =) Hepiniz çok güzelsiniz, dostluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlke çok teşekkürler, hem kendi adıma hem de arkadaşlarım adına... :)
      Görkem aynen söylediğin gibi çok şirin. İnci de Görkem de bloglarında oldukları gibiler, çok güzeller, çok tatlı dilliler...
      Bu dostlukların darısı sana olsun. :)

      Sil
  7. Tannesi :)) Ne kadar sevimlisin oyuncak bebeklere benziyorsun :) Ayrıca saçların ne kadar gür ve canlı, kendi rengi mi boya mı :) Boya ise hangi renk, bende boyamak istiyorum bu renge :))) Makyajın da on numara olmuş ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Gerçekleri, çok tatlısın, teşekkür ederim. İtiraf ediyorum yorumunu okuyunca, yukarıdaki fotoğraflarda kendime bir daha baktım, öyle miyim sahiden diye... :)Bahsettiğin bebek Chucky değil, değil mi? :D :D :D
      Saçlarım boya ama kendi rengime boyadığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Koleston tüp boya 3/0 rengi. Galiba Garnier'di (Yeşil ince uzun küçük kutuda olanlar), Koleston'dan önce onu alıyordum. Onun da 3/0 rengi aynen böyleydi... Siyahtan hemen bir önce koyu kakao gibi bir ismi var. Güneş ışığı altında çok koyu kahve gibi ama gölgede ya da kapalı ortamda güzel parlak bir siyah duruyor. Garnier olan biraz akıyordu, Koleston (mor kutu) tüp boya (ben parfümeri deposundan aldım. Sadece tüpte boya ve ayrıca şişede açıcı, düşük yüzdeli olandan...) hiç ama hiçççç akmadı, mest etti beni. Şiddetle tavsiye ediyorum. Aslında fotoğraflarım hazırdı, ben bir saç boyası yazısı yazayım en kısa zamanda. :)
      Makyaj için de teşekkürler. :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. Evet evet en kısa zamanda bir saç boyası yazısı bekliyorummm :) Benim saçlarımda çok yoğun beyaz var. Nasıl kapatabilirim :)) Birde sana bir mail attım :))

      Sil
    3. Benim saçlarımda da epey beyaz var, çok büyük oranda kapatıyor. Kapatamadığı ufak kısımları da seviyorum, boyanmamış gibi doğal bir hava veriyor, paçoz görünmüyor bu boyada. (Ama gerçekten tatmin edici bir kapatıcılığı var.)
      Mailini aldım ve mest oldum! :) Çok teşekkür ederim. Twitter avatarım oldu kendisi. :))

      Sil
  8. Sabah cep telefonundan okudum hemen yorum yaptım ama sanırım becerememişim telefondan:)
    3 tane ayrı ayrı sevdiğim blog yazarı yan yana! hepiniz birbirinizden güzel görünüyorsunuz,blog yazmanın en güzel yanı, aynı dili konuştuğun dostlar edinebilmek sanırım, arkadaşlığınız daim olsun:)

    Görkem gerçekten çok şirin, İnci ne kadar da güzel ve sen de aynı şekilde sen de... çok konuştum değil mi? :)

    Son olarak ise ben sana hem açık tonlardaki makyajları hem de koyu makyajları yakıştırıyorum ama koyu saç tonunla bu tonlardaki makyajda pek yakışmış söylemeden geçemeyeceğim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselcim sabahki yorumun gelmedi canım.
      Çok teşekkürler, tüm güzel sözlerin için. :)
      Biz de aynı şeyi konuştuk dün... Bir başkası olsa, bizim burada saatlerde kozmetik ve makyaj hakkında konuşmamızı anlayamaz, sıkılır ama biz saatlerce konuşabiliyoruz, diye. :)
      Ayrıca ben kendim de uzun yorumlar yazdığım için seviyorum uzun yorumları. Lütfen endişe etme. :)
      Makyajımla ilgili yorumun için de teşekkür ederim. Genelde elim koyu tonlara gidiyor ama açık renk makyajlarımdan favorilerim de var.
      Bir şey merak ettim, hani sen hep canlı renklerde makyaj yapıyorsun ya... Kırmızı, bordo rujlar, yeşil farlar, mercan allıklar falan... Benim o şekilde sık sık kullandığım bir renk ya da tarz var mı sence? Ben fark etmiyorum galiba ama dışarıdan bir göz olarak ne diyeceksin merak ettim. :)
      Sevgiler Ayselcim...

      Sil
    2. Sanki sen de hep mürdüm,morumsu, koyu tonlar var gibi geliyor bana da:) ya da diyorum ya sırf aklımda o renklerle makyajların kaldığı içinde öyle geliyor olabilir:)

      Sil
    3. Doğru doğru, mor ve türevlerini daha sık tercih ediyorum galiba... :)
      Bir de o renklerle daha vurgulu makyajlar yaptığım için, daha akılda kalıcı oluyorlar.
      Teşekkürler cevabın için. :)

      Sil
  9. Ne kadar güzelsiniz hepiniz de^^ Keşke İstanbul'da olsaydım bende :D

    Makyajın da çok güzel olmuş canım her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. j.d. çok tatlısın, teşekkürler. Evet keşke hepimiz birbirimize erişebilsek... :/
      Makyajımı beğendiğin için de sevindim, çok teşekkürler. <3

      Sil
  10. Kızlar çok güzelsiniz hepiniz,eminim sohbet de sizler kadar güzel olmuştur,Tannesicim makyajın çok güzel olmuş,evet ben de sende vurgulu makyajları çok beğeniyorum,yeni videolarını 4 gözle bekleyen birisi varsa itiraf ediyorum o benim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen nasıl tatlı bir insansın böyle! :) Çok teşekkür ederim canım benim. En kısa zamanda yeni ve güzel videolar gelecek, lütfen beklemeye devam et.
      Ben de senden yeni parfüm postları ve videoları bekliyorum.
      Çok çok öpüyorum. :)

      Sil
  11. Kızlar bu keyifli buluşma ve sohbet için tekrar sizlere teşekkür ediyorum. Dostluğumuz devam etsin, süprizlerimiz bol olsun diyorum. Yorum yapan herkese de iltifatları için çok teşekkür ediyorum. İleride daha çok blogger ile bol makyaj partileri yapmayı umut ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnciciğim, ben de aynı şekilde seni tanıdığıma çok mutluyum. Muhteşem bir gün geçirdim, tadı damağımda...
      Güzel dileklerine katılıyorum, umarım bu güzel dostluğumuz daim olsun. Başak başta olmak üzere, ileride diğer blogger arkadaşlarımızla da bir araya gelmeyi umut ediyorum ben de. :)
      Güzelliğinden hepimiz etkilendik, keşke herkesin seni yakından görebilme şansı olsa... :)
      Cumartesi günümüzün muhteşem geçmesine olan katkından dolayı teşekkürler. <3
      Sevgiler,

      Sil
  12. çok tatlı çıkmışsınızz.. harika bir buluşma olmuş.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey çok teşekkürler. :)
      Sevgiler bizden sana...

      Sil
  13. ne güzel bir buluşma olmuş:) bu arada makyajın harika cnm makyaj masanın dağılmasına değmiş hemde fazlasıyla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok güzeldi gerçekten...
      Çok teşekkür ederim, makyajımı beğenmene sevindim. :)
      Sevgiler,

      Sil
  14. canım bu bulusma da cok keyıflı olmus! ne mutlu sana! makyajını da begendım cok guzel ve net.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Serapcım. :)
      Çok teşekkür ederim ayrıca. <3
      Sevgiler benden de...

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.