26 Ocak 2013 Cumartesi

Blogum Çalınmış A Dostlar!

Blogun biri, benim ve başka blogger arkadaşlarımın fotoğrafları ve yazıları ile blog yapmış kendine!

Aşağıda birebir linkleri paylaşıyorum. Siz de dikkatli olun derim.

Eğer kendisi iznim olmadan kullandığı yazı ve fotoğraflarımı derhal kaldırmazsa, yasal işlem başlatacağım!

http://kozmetikkedisii.blogspot.com/2012/12/the-balm-balm-jovi-palette.html

http://tannetanne.blogspot.com/2012/11/the-balm-balm-jovi-palette.html

------------------------------------------------------------------------------

http://kozmetikkedisii.blogspot.com/2012/12/2012-makyaj-favorileri-mim.html

http://tannetanne.blogspot.com/2012/12/2012-makyaj-favorileri-mim.html

-------------------------------------------------------------------------------

http://kozmetikkedisii.blogspot.com/2012/12/benefit-coralista.html

http://tannetanne.blogspot.com/2012/12/benefit-coralista.html


Bu kadarına pes demek istiyorum artık. Bir de çekiliş düzenlemiş ve ben bilmeyerek katılıp, blogumda da duyurmuşum! Sanırım hediyelerinizi benim göndermem gerekecek!!! :DDDD


104 yorum:

  1. Bari yazılar aynı olmasaymış! Ben de katılmışım çekilişine.. siliyorum hemen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazı ne de fotoğraf için tahammülüm yok çünkü ben o fotoğrafları çekip hazırlamak için saatlerce uğraşıp emek veriyorum. Ve bu saygısızlığa göz yummayacağım. Ben merakla bekliyorum, çekiliş sonucunu ne yapacak diye!

      Sil
  2. emek hırsızları ya yok böyle bir şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, bir çalınma mevzu bahis olduğunda çalınanın emek ya da madde olması hiç fark etmiyor ne yazık ki...

      Sil
  3. OHA! Yazıları da çalmış! Yuh ya ayıp ayıp!
    İnsanlar hiç mi düşünmüyor birinin fark edeceğini. Nasıl acizler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çekilişine katılmak için girdiğimde farketmemiştim. Bugün tesadüfen gördüm!

      Sil
  4. pes doğrusu yazıları bile kopyala yapıştır yapmış! iki bloga birden yazıyomuşsun canımcım, bravo valla :)

    YanıtlaSil
  5. Yok artık,çok ayıplıyor ve kınıyorum bu durumu,lütfen bir an önce silsin ve senden ivedilikle özür dilesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bloglardan da çalmış... Kaldırsa da artık fark etmez, bildirdim.

      Sil
  6. Yuh linkler bile aynı :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oynamayı bir tek fotoğraflardaki watermarkları silerken yapmış!

      Sil
  7. Şaşırmıyorum ben her yerde çıkarcı bedavacı saygısız insanlar çok en güzeli yasal olarak süründürmek ki akılları başlarına gelsin ki diğerlerine örnek olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, o uğraşsın! Çok ayıp gerçekten...

      Sil
  8. Başkasının Inglot alışverişini koymuş :D
    O değil de bizim yazdıklarımızı sallamayıp, cevap verme zahmeti göstermeyen bloggerlar ona yorum yazmış ben en çok ona ayar oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkalarından da yazılar almış. :/
      Yorumlara dikkat etmemiştim...

      Sil
  9. Bir de yorumlara cevap vermis hasbam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah, yorumlara şimdi baktım, evet bir de cevap vermiş! Hiç utanması yokmuş!

      Sil
  10. Anaaa şu işe bak ya ne sinir bozucu bir durum. Tannesi yazan yerlerde photoshop ile silinmiş. Bu düpedüz hırsızlık hiçbir açıklaması yok. Tannesi bu kişiyi mahkemeye ver bence. Emeğe biraz saygı ya bu ne? Bu kişi bence deşifre edilmeli hemen!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, koca koca watermark vardı fotoğraflarımda, hepsini silmiş, kırpmış! Ben Google'a şikayette bulundum, yasal inceleme başladı. Olmadı kendim de suç duyurusunda bulunurum. Ben yazıp uğraşayım, o da benim yazılarım ve bir çekiliş marifetiyle hooop izleyicileri toplasın! Komikkk!

      Sil
    2. http://limonsuzdietcolaa.blogspot.com/2011/09/mac-rujlarmndan-swatch.html?showComment=1359221423027#c7463422909390094407

      http://kozmetikkedisii.blogspot.com/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=4

      internette bir araştırma yaptım başka bloglardanda almış görüyor musun


      http://alisverisdellysi.blogspot.com/2010/11/body-ylbas-ozel-serisi-lip-balmlar.html

      http://kozmetikkedisii.blogspot.com/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00-08:00&max-results=19

      Sil
    3. http://kozmetikkedisii.blogspot.com/2012/12/sephora-far-baz.html

      http://alisverisdellysi.blogspot.com/2011/01/sephora-far-baz.html

      şunlara bakın nolurrr blogger arkadaşlar bir ses çıkarın bi şeyler yapalım

      Sil
    4. http://kozmetikkedisii.blogspot.com/2012/12/urun-incelemesi_29.html

      http://alisverisdellysi.blogspot.com/2012/10/lush-dus-jelleri.html

      Alışveriş delisi'nden bol bol copy paste yapılmış

      Sil
    5. Blog sahipleri de görerek şikayetlerini gerçekleştirirler buradan... Teşekkürler canım. :)

      Sil
    6. Rica ederim bir şey yapmadım ki alışveriş delisine mail attım umarım bakar bir an önce. Sen söylemesen kimsenin haberi olmayacaktı, neler neler var

      Sil
    7. Aaaa, iyi yapmışsın! Tüm hak sahipleri birleşsin. :)

      Sil
  11. O bloğa üye olup çekilişe ilk katılan ben olmuştum. Zaten benim yorumumu silmiş falan. Aslında anlamıştım bir terslik olduğunu. Çekiliş şu tarihte bitecek demiş önce ardından 26 ocak tarihi. Ardından da katılım yeterli sayıda yarın yapıyorum çekilişi yazmış, facebook sayfasında başka bir tarih ilan etmiş. Kafam karışmıştı bir yorum daha yazdım silinmiş.. Aslında balm jovi palette'yi görünce bir yerlerden hatırlıyorum demiştim, mimi görüncede aynısı o duyguyu hissettim ama o kadar çok blog takip ediyor ve makyaj malzemesi yorumu okuyorum ki aynı sayfalar diye hiç dikkat etmemiştim :S

    Takipçiside 5 ti şimdi 80 küsürlere çıkmış.. Herkes yorumlar falan yapmış şaşırdım. Ben de yeni bloggerım zaten kimse beni sallamıyor :D Neyse ne diyim geçmiş olsun.. emeğinin çalınması hiç hoş bir şey değil..

    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, ben bilmiyordum bu çekiliş saçmalıklarını. Son anda görüp, Essence kolesksiyon allığı görünce dayanamayıp katılmıştım. İlk baştaki silinen yorum da dikkatimi çekmişti; demek seninmiş... :/

      Ben bile palet yazısını görünce, aaa ona da hediye gelmiş dedim. Ondan sonra paletin aynasında yanasıyan perdeyi gördüüm, aa bizim perdeden dedim. Swatch yapmamış Temptalia'ya bakın demiş. Ondan sonra aaa benim fotolar benim yazılar dedim! Ben bile görür görmez tanıyamadım. Bir da aklıma gelmiyor tabii! :D

      Çekiliş düzenlemedikçe yeni blogken fark edilmek gerçekten zor oluyor biliyorum. heme bakmaya geliyorum bloguna... :)

      Yorum ve bilgiler için teşekkürler,
      Sevgiler,

      Sil
    2. aa bizim perdeden mi? :):) gerçekten çok iyi niyetliymişsin Tannesi :)

      Sil
    3. Didem sorma yaa! İyilikten maraz doğar derler ya; benim ki o derece yani! :)
      Sen yine gayet kibar bir yorum bırakmışsın bana ama anlıyorum ne demek istediğini... :D

      Sil
    4. eklediği özür yazısı da açılmıyor okuyabildiğim kadarıyla, ne kadar da kolay üzgün bir surat resmi ekleyip sonra da "ya arkadaşlar ben eğlence olsun diye öyle yapmıştım yeaa" türünden bir açıklamaya girişmek ve sıvamaya çalışmak. cezasız kalacağını sanmıyorum.

      hangi blogda okuduğumu hatırlayamıyorum bir blogger başka bir sayfada sadece izleyici sayısını arttırmak için sahte çekiliş yapıldığını düşündüğünü yazıp bunu da kanıtlarıyla ortaya koymuştu, yorumların bir kısmı "sanane" tarzındaydı. bu konuda bloggerların birbirini desteklemesi çok önemli. geçmiş olsun diyelim :) ehehe kırmak istemedim tabi yorumumla :)

      Sil
    5. Sildi tüm yazılarını... Ben google'a bildirerek üstüme düşeni yaptım, geri dönüşü bekliyorum...
      Evet çok haklısın bu konularda destek çok önemli!
      Yok yok kırılmadım zaten, bu kadar iyi niyet fazla! :))
      Teşekkür ederim desteğine...

      Sil
  12. Rica ederim ne demek :) Eğer fark edebilseydim daha önceden haber verebilirdim :( Bir de ben yurt dışında olduğum için çekiliş yapmak zor oluyor ama yapıcam işte karar verdim :D En azından Türkiye'de olmayan bazı ürünlerden gönderip başkalarını memnun ederim :)

    Sevgiler uzaklardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo çok heyecanlı! Ben de katılırım çekilişine. :D Gerçi senin için zor olacak ama Avrupa'da isen belki Catrice, Revlon gibi markalardan ulaştırırsın bize. Burada drugstorelar bile pahalı olduğu için, hasretiz... :)
      Bundan sonra takipteyim. :)

      Buradan da sevgiler sana... :)

      Sil
  13. ya yuh artık bu kadar da olmaz ne cesaret??yanlız tam bir profesyonel kimliğine ait hiç bir şey yok blogda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet... Ama bu onu şikayet etmeme engel olamadı. :)

      Sil
    2. En güzeli...Ellerine sağlık tannesi...sessiz kalmak zaten mümkün değil...nasıl farkettin peki?

      Sil
    3. Twilight allığı görünce çekilişine katılmıştım. Sonra, aa nasıl bir blog bakayım diğer yazılarına dedim. Bir baktım peşpeşe benim yazılarım ve fotolarım! o.O

      Sil
    4. blog çekilişlerinin faydaları ;) çok geçmiş olsun ^.^

      Sil
    5. Ya yaa, değil mi ama! :) Bakalım bana çıkacak mı? :P

      Sil
    6. :P şikayetini geri alman şartıyla şike yapmayı teklif ederse hiç şaşırmam :D yüzsüz bikere ;)

      Sil
    7. Ahahahahahah! O allığı çok istiyordum ve çekilişlerin hiç biri bana çıkmadı. O nedenle katıldım zaten o çekilişe...
      Ama üzgünüm, şike teklifini bile değerlendirmeye alamiciiiimmm! :D

      Sil
    8. :D ehehehe canım benim yaa...ne kadar da temiz duygularla katılmış çekilişe başına gelene bak kıyamam ^.^

      Sil
    9. Bu son yorumuna kahkahalarla güldüm. :) Vallahi yaaa, çok temiz duygularla ve büyük bir umutla katılmıştım. Hah, sonunda o allık benim olacak diye! :) Ama işte gördüğün gibi başıma gelenler böyle oldu. :/

      Sil
    10. ^.^ :P tekrar çok ama çooook geçmiş olsun...cezasını en yakın zamanda alır da o zaman daha çok güleriz inş.. ;)

      Sil
    11. İnşallah canım teşekkürler. :)

      Sil
  14. Pes vallahi, bana da geçen bloguma beklerim diye yorum bırakmıştı. Komedi ya cümleler bile birebir aynı. Resmi çaldın yorumu kendin yapaydın bir emeğin var diyecektim.
    Bence de yasal işlem başlatmakta çok haklısın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi resim ve yazı diye ayırmıyorum, hırsızlık hırsızlıktır! Watermarklı fotoyu oturup photoshopta uğraşıp silmiş! Google görsellerde karşısına çıkmış sahipsiz bir foto değil yani!
      Bu bildiğin Tannesicilik oynamış! :DDD

      Sil
  15. Cok tesekkurler kizlar bloga yorum biraktim hemen yazilari silmezse once blogda bir yazi yazip sonra bilisim suclari birimine sikayet edecegim, fark edip paylasmaniz cok iyi oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorum ama bıraktım ama ses yok.
      ben blogun hemen sol üst köşesindeki Diğer seçeneğinden, Kötüye Kullanım Bildir'den yasal şikayetlerimi yaptım, çaldığı her yazım için ayrı ayrı yaptım. Metin şikayetine odaklan, foto değil! Daha hızlı sonuç alacaksın. Makeupwithstyle da aynısını yapacak canım. Geçmiş olsun hepimize.

      Sil
  16. resmen emek hırsızlığı bu!! o fotoğrafları çekmek için herbirimiz ayrı ayrı ne emekler harcıyoruz.Böyleleri de çıkıp sinirimizi bozuyor işte.Ben de ne yazıkki takip ediyormuşum Ama çıktım şimdi takipten.Herkes yavaş yavaş gitsinde görsün gününü!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekbilmiş, gerçekten öyle! Biz yazalım, birileri çalsın, 3-5 yazı, ardından da bir çekiliş; ohhh al sana bol izleyicili harika blog! Hırsızlık tabii canım, başka bir açıklaması yok.

      Sil
  17. Aaaa, benim bloga da yorum yapmış bu, ben de saf saf yanıt vermiştim! Ne güzel iş ya!!! Dur takip edeyim ben bunu ara ara, çalıntı yazılara rastlarsam canına okuyayım!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, sanırım farklı kediler olduğu için karışıklık oldu... Sana yorum bırakan o kişi değil.
      Ama Kozmetik Kedisi'nin yaptığı gerçekten kabul edilebilir gibi değil!

      Sil
  18. Pes doğrusu. Hem yazıları kopyalamış hem resimleri çalmış. Benim de okuma listemde var ama hiç fark etmemiştim. Umarım şikayetin en kısa zamanda cevap bulur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh valla ne zor işler bunlar. Diyecek söz bulamıyorum. İnşallah sonuçlanır, bekliyorum gelecek cevabı.

      Sil
  19. Buna verilecek en iyi ders direkt şikayet etmek olacak Tannesi, hiiiç vakit kaybetme bence! Ha evinden eşyanı çalmış, ha emeğini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ettim bile, çaldığı her yazım için ayrı şikayet açtım, Google da inceliyoruz diye cevap verdi. :)
      Bence de çalınanın ne olduğunun hiç önemi yok!

      Sil
  20. ben de hiç habersiz çekilişine katılmıştım bunun. hemen takip listemden çıkarıyorum ve çekilişten de çıkıyorum.
    utanmadan çekiliş düzenlemiş bir de ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, benim hikayem de çekilişine katılmamla başladı... :/
      Hediyeleri kimden "alıp" verecekti, merak ettim...
      Çekilişten yorumumu silemedim ne yazık ki; sadece takipten çıkabildim. :(

      Sil
  21. Allahım yareppim ya duyan da açık kalp ameliyatı üzerine dünyada çığır acacak doktora teziniz çalındı zanneder... Kocanızın/babanızın parasıyla aldığınız makyaj malzemesinin fotografını çekip koymak "emek" kavramının hangi anlamını tasiyor acaba?? en fazla ansan gerizekali kimse anlamayacak mı sanıyor de geç yani şikayetler yasal incelemeler vs. çok komiksiniz cidden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi piyyy, güldürdünüz beni!
      Kanunlardan falan da haberiniz yok sizin!
      Bu ürünleri kimin parasıyla aldığımdan size ne! Haddinizi bilin her şeyden önce. Bir hırsızlığı mı mazur göstermeye çalışıyorsunuz burada? Amacınızı anlayamadım. Bu ülkede bu gibi şeyler için kanun var, haberiniz var mıydı?
      Emek kavramını anlayamadığınız, yorumunuzdan açıkça anlaşılıyor zaten, hiç üzmeyin kendinizi anlamak için!
      Google gibi bir şirketin de bu işler için yasal inceleme yapan bir birimi var. Bu kadar insan anlamış bu konunun ciddiyetini ama siz anlayamamışsınız... Komiksiniz demiştim, değil mi? :D

      Sil
    2. Piyy mıdır Iyy mıdır, yorumuna kayıtsız ve sakin kalmak mümkün değil. Babamızın, kocamızın parasıyla alınan ya da kendi maaşımızla, bursumuzla alınan makyaj malzemelerini emek harcayarak fotoğraflıyoruz evet. İnşallah bir gün senin baban ya da kocan da alır da seni de blogger dünyasında görürüz. :) Keşke böyle taşlamak yerine direkt sayfayı kapatsaydın. Heves kırmanın dışında hırsızı haklı görerek sen de aynı duruma düşüyorsun.

      Sil
    3. O zaman sende bir blog aç, birşeyler yaz, senin yazında çalınsın ne dersin? Ya da mesela çok cesaretin varsa gerçek adını yaz "pıyy". İsteyen kocasının isteyen babasının parasıyla alır. Pardon ama sana ne oluyor parasını sen mi ödüyorsun da içine dert oldu? Bu yapılan fikir ve sanat kanununa göre suç sayılıyor ama anlaşılan senin bundan da haberin yok. Bu küçücük cümlede sayısız hata var, okumakta zorlandım. Komik olan sensin, şu Türkçe'nin bozukluğuna bakar mısın :) Bir blog aç derdim ama bu Türkçe ile olmaz.

      Sil
  22. Piyyy, bence de siz komiksiniz. Kadınların çalışmadığı bir ülkede, armut ağaçlarının alrına yatıp düşen armıutları yiyerek yaşıyorusnuz sanırım. "Çalışmak", "para kazanmak", "emek vermek" kavramlarınızdan hiç haberiniz olmadığından bunları çıkardım. İlginç bir ülke olmalı, hım...

    Tabii daha da ilginç olan, bu önyargılarınıza karşın, bu blogu izliyor olmanız.

    Ülkeyi gerçekten merak ettim...

    YanıtlaSil
  23. Ben baya güldüm piyyy'in yorumuna :)) akşam akşam hey allahım yaa

    YanıtlaSil
  24. ben de sadece resimleri aldı sandım ama yazıları da kopyalamış. bari kendi yorumunu yapsaydı diyeceğim ama sanırım o ürünlere sahip bile değil. amacı ne, çok garip...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç anlam veremedim. İnsan bu şekilde izleyici toplayarak, nasıl bir tatmin duyabilir? :/

      Sil
    2. Yani deli cesareti mi desem, çocukluk mu desem... Yahu bari birebir kopyalama yazıları. Şaka gibi. Resmen dalga geçmiş insanlarla. Ne zevk alıyorsa... Elindeki ürünlerle yap bir blog işte... Boşver uğraşmaya değmez daha da sinirlenirsin diyeceğim ama, sen de haklısın

      Sil
  25. Öncelikle çalınan yazıların için geçmiş olsun canım. Bizim şikayet edemediğimize gerçekten şaşırdım ve üzüldüm.
    Yukarıdaki yorum da(Piyy'in yorumu) son zamanlarda duyup en saçma bulduğum yorumlardan. Bir kere diyelim ki baba/koca parası ile alınmış olsun o ürünler bana ne, ona ne! Çok saçma bunun yazılabilir olması bile. Bir de twitterda da dedim, burada da yazayım, ben özenerek kurup facebook veya twittera yazdığım 5 kelimelik cümleyi biri izinsiz kullansa sinirleniyorum, ne demek doktora tezimi. Ama işte blog yazmayan, üretmeyen insan ne bilsin bunun da bir emek olduğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevdacım. Ben hak sahibi olarak gerekli başvuruları yaptım nasılsa, boşver!
      Herkes, her şey hakkında konuşma hakkı görüyor kendinde; hem de ulu orta! Ve ben/biz kibarlık edip alttan aldıkça karşılaştığım saygısız muamele sayısı artıyor. Ben artık çizgimden kaymak üzereyim, az kaldı! :)

      Sil
  26. yuhh artık diyorum yaa. emeğin var sonuçta gerekli bildirimleri yapmana sevindim. heyy allahım yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de şaşkınım ve sonucu bekliyorum. Ne kadar ayıp!

      Sil
  27. Pes!! Bu kadar saçmalık olur yani. Pıyy denen arkadaş, o fotoğrafları çekmeyi kolay mı zannediyorsun? O yazıları yazmak kolay mı zannediyorsun? Kendin bir dene bakalım, kenara 3-5 satır birşey yaz ve donrasında başkası bunları çalsın. Sonra hissettiklerini de bize bildir lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, böyle düşünenler evde bir deneyip görse keşke... :/ Ben de diyecek söz bulamıyorum!

      Sil
  28. Şaka gibi resmen ! sinir oluyorum bu pervasızlığa bunun mutlaka yasal bi yaptırımı olmalı artık ! Blogger yetkilileri önlem almalı bu durumlar için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önlem almak mümkün mü bilmiyorum dnz ama, yaptırım için bir şeyler yapmışlar... Dur bakalım, inceleyip ne cevap verecekler?

      Sil
  29. cok sok oldum tatlim :( saka gibi.

    demek ki taninan ve saygin bloglarin basina bunlar geliyo :) ilk kez benim kucucuk minicik bir blogum olmasi beni rahatlatti :p eheheh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Denizkızı, teşekkür ederim güzel sözlerin için... :)
      Bloglar, hakkıyla, emek verilerek yazılırsa mutlaka büyüyorlar zamanla ama bu tür yapılan davranışlar gerçekten ürkütücü!

      Sil
  30. öeh:D manyak mı ya :D sinir oolmak bir yana çok güldüm gerçejkten. nası bi ruh hastasıysa bire bir kopyalamış gşkjgnlierhnjgen :D duyurduğun iyi oldu burdan gerçekten.
    bir de bi gün geleyim bana da makyaj yap da yayınla :P merak ediyorum çok nasıl duracağını bende <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garip garip işler, Tannesi'ymiş gibi davranarak nereye kadar yol aldı, eline ne geçti acaba? Bu kadar yakınlarımda dolanırken, hiç fark etmeyeceğimi, diğer yazısı çalınan arkadaşlarımın fark etmeyeceğini mi sandı acaba? Çok ilginç...

      Sil
  31. Dışarıdan engellemek mümkün değil, ama "sağ tık"ı deaktive ederek en azından copy-paste'i engelleyebilirsiniz. Nasıl yapıldığını ben de bilmiyorum, ama Google'dan arayınca bulunur.

    Fakat, nete konulan herşeyin kopyalanması mümkün bir şekilde... ona bizim yapacağımız bir şey yok, ama site sahiplerinin takip ve yaptırım sistemlerinin sıkı olmasıyla en azından cezalandırmak mümkün olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, doğru söylüyorsun ama hırsıza kilit dayanmaz derler ya... Karşıdaki niyeti bozduysa, hele de net ortamında engel olmak gerçekten zor. Önce kişi kendini bilmeli diyorum ben.
      Yaptırım sistemlerini de bu olay vesilesiyle görmüş olacağız çünkü yazı ve fotoğraflar birebir aynı!
      Bir de myfreecopyright d,ye bir sistem var, ona üye oldum. Yayınladığın yazılarını senin için arşivliyor ve bir anlaşmazlık halinde, orijinallerin sana ait olduğunu kanıtlamanı sağlıyor... Bu tip durumlarda işe yarar diye düşünüyorum.

      Sil
  32. Gecmis olsun. Hastalıklı bir beyinin icraatı resmen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Makyajlı Anne, şaşırtıcı oldu benim için...

      Sil
  33. aa inanmıyorummm ! benim 3-4 ay önce yaptığım çekiliş fotoğraflarım, ve blog ismim..inanamıyorum ya nasıl bir zihniyet gercekten en kısa zamanda şikayet edicem, umarım gerekeni yaparlar hangi cürretle çaldığını hala anlamış değilim yani emek hırsızlığı çok merak ediyorum çekiliş sonucunda ne yollıycagını :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen blogu kapatıp, blog adını tekrar alınabilir şekilde mi bırakmıştın?
      Ama bu koleksiyon allığı var fotolarda? Bu koleksiyon yeni çıktı bitti, 4 ay önce çekilişteki allık piyasada yoktu? Aklım karıştı iyice...

      Sil
    2. Kedi kızz sen hangi ülkede yaşıyorsun.
      Malum bizler koleksiyon ürünlerine biraz geç ulaşıyoruzda.
      Bu arada blog ismi çalınamaz çünkü blogger aynı isimle ikinci bir blog açılmasına izin vermez...

      Sil
    3. ay demişim çok özür dilerim 3-4 hafta önce bitmişti çekilişim kazanan kişi Ezgi Melek olmuştu gönderdim hediyelerini sonra da kapattım blogumu yani. zaten onun kozmetikkedisii benim ismim kozmetikedisi ydi neyse ben isme fazla takılmadım sonucta kapattım da yani sizin yazılarınız, resimleriniz filan da calınmıs gercekten üzüldüm acıkcası

      Sil
    4. Hmm, şimdi anladım... Yoksa sen "3-4 ay" dediğinde kafalar feci şekilde karıştı.
      Yaptığı şey çok ayıp gerçekten, olmayan bir blogu okumuş herkes ve olmayan bir çekilişe katılmışız... Umarım bedelini ağır öder, dolandırıcılık bu yaptığı!

      Sil
  34. Yazıların hepsi buharlaşıvermiş.:)
    Allah akıl fikir versin bunu yapana sadece acıyorum.
    Demek ki pasif, yetersiz, dengesiz, akıl ve ruh sağlığında sorun olan birisi ki kendi yazdığı okunmaz diye başkalarından araklıyor.
    Bence böylelerinin tedaviye ihtiyacı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılar silinse de farketmez, ben hepsinin ekran görüntülerini almıştım. Zaten Google'a bidirimi de yazılar silinmeden önce yaptım ve yazıların tüm kopyalarını paylaştım.

      Sil
    2. Ohh iyi yapmışsın inşallah herşey bir sonuca ulaşır.
      Hayır bi de silerek hatta blogu kapatarak bu işten yırtacağını sanması baya komik olmuş.
      Silince bişey yapmamış havalarına girmiş.:)

      Sil
  35. bütün yazıları kaldırmış.. ama çekiliş devam ediyor tam gaz sanırım.. .-)) katılımcı bulurmu bilmem bundan sonra tabi.. bu kız daha önce de böyle birşeyler yapmamışmıydı sanki öyle hatırlıyorum gibi.. yine böyle milletin instagram resimlerini falan kullanan biri vardı bumuydu başka birimiydi hatırlamadım tam.. ama böyle durumlarda hemen uyarmak en iyisi kimsenin anlamayacağını falan mı sanıyorlar nedir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazı çalanı, sahte çekiliş yapanı duymuştum... Ama tüm yazıları ve çekilişi sahte/çalıntı olanına ilk kez denk geliyorum. Allah'tan yine de çabuk fark ettik.

      Sil
  36. haa yok pardon kapatmış çekilişi :-)))

    YanıtlaSil
  37. bu hırsızların birisi geliyor birisi gidiyor maalesef..hırsızlığa harcayacak zamanı kendilerine harcasalar da "insan" olabilseler keşke..Tannesiciğim o Piyy denen adsız kişiliğin yorumunu sakın silme ibretlik kalsın..Hem yorumlarına kadar takip ediyor blogları, hem de kendince küçümsüyor..Türkçe ile pek ilgisi olmadığı belli onun için "emek" ne demek bilmemesi normal..Dikkat etsin bu derece "kıskançlık" tehlikeli olabilir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Nilgüncüğüm, biz de epey eğlendik arkadaşlarla, madem öyle neden gidip açık kalp ameliyatlarını izlemiyor da, küçümsediği blogumu pür dikkat takip ediyor diye... :D Takip etmeden denk gelmesi çok zor, çünkü yazıyı yazdığım gece hemen koştu geldi yorum yaptı. Daha Google bile indeksine almamışken yazımı! :D
      Bence de bu kıskançlık biraz tehlikeli ve "hastalıklı"...

      Sil
  38. Yanıtlar
    1. Blogundaki çekiliş yazısı da çalıntı! O çekiliş yazısına insanlar kimlik bilgileriyle yorum bırakmışlar. Bence derhal önce birer birer o yorumları geri döndürülemez şekilde sil, sonra da çekiliş yazısını kaldır.
      Yarın bir gün blogu öylece bırakıp gideceksin, bilgilerimiz orada öyle asılı kalacak. Hemen bekliyoruz bunu yapmanı...

      Sil
  39. Ben de blogu kapatmadan bir kapanış çekilişi yapsam mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur, o da olur! :))))
      Ama ne bileyim henüz piyasaya çıkmamış bir ürünü falan ver mesela... :D

      Sil
  40. Vala bravo ne diyim. Ben yeni bir blogger'ım ve güzel şeyler olması için emek veriyorum;ama bazıları her işte olduğu gibi bunda da kolay yolu bulmuş.Böylelerine diyecek bir şey yok kızlar. Zekalarına saygı duymak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama işte fazla sürmedi yaptığı plan! Artık bir blogu yok...
      Yine ne varsa hakkıyla yapılan işte var. Yazmaya devam! :)
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.