16 Ocak 2013 Çarşamba

EOTD / Günün Göz Makyajı

Herkese merhaba,

Bugün farklı bir göz makyajı ile size merhaba demek istedim. Aşağıdaki fotoğraflarda makyajın bir kaç farklı halini göreceksiniz. Önce klasik bir gri gölge ve siyah göz kalemi uyguladım. Sonra gölgeyi biraz genişlettim. Ardından kalemin kuyruğunu uzatarak çok daha farklı bir efekt verdim. Makyajın son hali, en çok hoşuma giden versiyonu oldu. Bakalım siz sevecek misiniz?

Bu arada biri beni bu grilerden ve morlardan kurtarsın! :) Başkasına yaparken elim türlü türlü renge gidiyor, kendime uygularken hep bu renkler...

Makyajın ilk hali:

Makyaj üzerinde değişiklikler yaptıktan sonra: 


Bunlar da kullandığım ürünler:

Sağdaki Rival de Loop farın en açık ve en koyu rengini, Soldaki Catherine Arley farın da en alt soldaki rengini (pembe bej) kullandım. Göz altlarıma Kryolan Supra Color uyguladım. 


Siz bu tarz makyajlar tercih ediyor musunuz?

Ben monolids gözlerim için benzer makyajları sık sık uyguluyorum. :)

Sevgiler,

16 yorum:

  1. Sanki ilki gündüz ikincisi gece için olmuş :) Bu makyajı yapıp ofise gidelim, yanımızdaki kalemle kuyruğu uzatıp yemeğe çıkalım :))

    Çok hoş geçişler, eline sağlık! Ve Supra Color çok güzel durmuş göz altında!

    Yalnız gerçekten... biraz başka renkler görsek, onların da nasıl kullanılabileceğini okusak... mesela hakileri, kahverengi/turunucu tonları, mor-yeşil karışımı dramatik makyajlar... böyle şeyler görmeyi talep ediyorum :)

    Öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah, evet aynen öyle oldu. :) Hoop bir kalemle al sana gece makyajı!

      Supra zaten tek başına olay bence, çok fotojenik bir ürün. Bayılıyorum ben.

      Gerçekten makyaja başlarken hiç böyle planlamıyorum, birden bir bakıyorum elim bu renklere gitmiş. Bundan sonra daha farklı renklerle uygulama yapacağım. Renk önermen iyi oldu. Tamamdır, isteğini yerine getirmeye çalışacağım. :)

      Teşekkür ediyorum ve öpüyorum. :)

      Sil
  2. Makyaj super olmus:) takipteyim bende bekliyorum omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömür İnandı teşekkür ederim.
      Hoşgeldiniz. Hangi isimle takibe aldınız acaba?
      Ben de bakarım tabii blogunuza...

      Sil
  3. supra color'ı çok merak ediyodum ben ayrıca makyaj yine bomba olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve teşekkür ederim. :)
      Suğra Color cidden başarılı bir ürün. Ama eğer göz altı için değil de, sivilcelerini kapatmak için merak ettiysen TV Stick'e bakmanı öneriyorum. Bu ürün, yüzde kullanmak için biraz fazla yağlı...

      Sil
  4. Ben gri hiç kullanamıyorum, tenime hiç gitmiyor. Kahveler ve yeşil tonlarını çok seviyorum ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de biraz başka tonlara bakmaya başlasam iyi olacak. :)

      Sil
  5. Woow diyorum bayıldım bu makyajına,değişiklik yaptıktan sonra yani kuyruk eklendikten sonra daha zarif vurgulu gözler olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pericim, çok teşekkür ederim. Kuyruklu olan hali bana da değişik ve güzel geldi. Ama daha çok gece makyajlarında tercih ederim.
      Beğenmene sevindim canım.

      Sil
  6. Yine çok beğendim canım süpersin:*

    YanıtlaSil
  7. kuyruklu halini çok beğendim. Ben de genelde kuyruklu makyaj kullanıyorum, göz şeklini daha güzel gösteriyor sanki..Kryolan'ın bazı ürünleri gerçekten muhteşem.suprayla ilgili bi yazı yazmıştım ben de onu paylaşayım istedim. http://trendyandfriendly.blogspot.com/2010/01/kryolan.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı kuyruk modelleri de denemek lazım. Bu tür fantastik makyajları çok fazla denemiyorum kendimde. :)
      Suprayla ve diğer Kryolan ürünleri ile ilgili yazını okudum. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Paylaştığın için teşekkürler.
      Öpüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.