28 Ocak 2013 Pazartesi

Favori Oje Kurutucularım: DeMert ve Sally Hansen

Günaydın ve iyi bir hafta olsun diyerek başlıyorum!

Bugün sizlere favori oje kurutucularımdan bahsetmek istiyorum... Birisi DeMert Nail Enamel Dryer, diğeri Sally Hansen Insta-Dri Top Coat.

DeMert, sprey şeklinde bir ürün, bu nedenle bana dar zamanlarda çok pratik geliyor. Ojenin son katını sürdükten 2-3 dakika kadar sonra yoğun şekilde sıkıyorum tırnaklarıma, buz gibi oluyor ellerim. Sıkarken kötü olmayan kimyasal bir koku çıkarsa da, tırnakların üzerindeki zerrecikler kurudukça koku kayboluyor. Tırnakları 2-3 dakika içinde dokunulabilir, 10-15 dakika sonra da hemen her türlü işte kullanılabilir hale getiriyor.




Sally Hansen ise bir top coat, bitiş cilası yani... Ojenin son katını sürdükten bir kaç dakika sonra (hemen değil, çünkü oje yumuşak oluyor ve cilaya bulaşabiliyor.) tırnaklarıma birer kat uyguluyorum. Ve beş dakika sonra, daracık pantolonlar bile giyilebilir o ellerle! :D Tamam biraz abartmış olabilirim, daracık pantolon giymeye çalışmıyorum hemen ama bir çok işimi yapabiliyorum. Zaten en geç 10 dakika sonra hakikaten daracık jeanler bile giyilebilir diye düşünüyorum. Gece geç saatlerde oje sürdüğünüzde, sabah yastık izi olmayacağını garanti edebilirim! :)


Kısaca kıyaslarsam:

  • DeMert, sprey şeklinde bir ürün ve bir fısla uygulanabiliyor. 212 gr'lık şişesi 9 TL gibi bir fiyata satılıyor ve çok bereketli bir ürün. Ben 6 aydır kullanıyorum daha yarılamadım bile! Ojeyi kurutma performansı 5 üzerinden 4! Gabrini ojelerle anlaşamıyor ve kurumaya yakın bir Gabrini'yi bile hamur gibi yumuşatabiliyor. Ojenin bitişini bozmuyor. Yani matsa mat, parlaksa parlak kuruyor ojeniz. Her yerde bulmak zor, ben Eminönün'deki bir toptancıdan almıştım.
  • Sally Hansen ise, tek tek her tırnağa uygulama gerektiriyor, bu açıdan birazcık zahmetli geliyor acelem varken. 13.3 ml'si 25-30 TL arası fiyatlara satılıyor. (Ben bir alışveriş sitesindeki hediye kuponum yanmasın diye almış ve hiç para vermemiştim ama para verecek olsam pahalı bulup almazdım sanırım) Bu da bereketli bir ürün, uzun süre gidiyor. Baz bloglarda ürünün bir süre sonra ağdalanıp, kıvamının bozulduğunu okudum ama bende böyle bir sorun olmadı. Ojeyi çok hızlı kurutuyor ve çok iyi bir son kat cilası. Ojenin tırnaktaki ömrünü kesinlikle uzatıyor. Siz çıkartana kadar ojeniz taptaze duruyor ve soyulmuyor. China Glaze ojelerin bazıları ile anlaşamıyor. China Glaze'lerin bazılarının üzerine sürdüğünüzde ojeniz pat diye tırnaktan soyulup düşüveriyor! o.O Ojenizin bitişi mat ise, ne yazık ki bu cila ile artık nur topu gibi parlak bitişli ojeleriniz oluyor! :D Ojeyi kurutma hızı 5 üzerinden 4,5! (daha iyisi vardır diyerek 5 vermiyorum) Ürünü hemen her yerde bulmak mümkün.
Umarım oje kurutucusu arayışınızda yol gösterici olmuştur.
Kolay kuruyan tırnaklar ve güzel bir hafta diliyorum!
Sevgiler,

8 yorum:

  1. Ya ben de almak istiyorum aslında bi tane. Gece yatmadan önce sürünce bildiğin yastık izi oluyor zabalan ojelerim. :(

    Ne alam Tannesim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sally Hansen daha garanti ama sürmeye üşenmem, 25-30 Tl de veririm dersen onu al ama diğeri de hiç kötü değil. Sadece yatmadan en az 1 saat önce oje işini bitirmiş olmalısın DeMert kullanırken. Hemen yatmamanı öneriyorum. :) Bir de DeMert için Eminönü'ne gitmek gerek! :/

      Sil
  2. bu demert'i nereden aldın hiç görmedim ben bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zazahan'ın karşısındaki Filiz Kozmetik'ten aldım Audreycim... Küçük boyu da var. :)

      Sil
  3. Günaydın Tannesicim,ben de Flormar'ınkini aldım,ilk defa denedim ve gayet güzel,Sally Hansen'ınkini de almak isterim açıkçası,zaten son kararım daha çok oje sürmek,bu sebeple kurutucu almak iyi bir fikirdi benim için,neyse canım görüşmek üzere,Başak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım merhaba,

      Bugün iş görüşmem vardı o nedenle ancak şimdi yanıt verebiliyorum. Sally Hansen'ı tavsiye ediyorum canım, ojeleri çok güzel kurutuyor ve parlaklık veriyorum.
      Öpüyorum... :)

      Sil
  4. Kurutucunun firma ismine ayar oldum, hayatta almam! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aksine, ne güzel ürün ithal etmişler; acaba başka neler getirmişlerdir diye düşünüyordum. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.