23 Ocak 2013 Çarşamba

FOTD / Günün Makyajı: Yeşil Göz Makyajı & Nude Dudaklar

Herkese merhabalar,

Bugün bir değişiklik yaparak, renkli bir göz makyajı ve nude dudaklar kullanmak istedim. Göz makyajımda çimen rengi, taupe (kahve-gri) ve siyah ışıltılı far kullandım. Beyaz far ile kaş altımı aydınlattım ve göz pınarıma  ve kaş altıma ışıltılı beyaz bir far uyguladım. Likit eyelinerı hem göz üstüne, hem de göz altına uyguladım ve maskara ile tamamladım. Şeftali tonlu bir allık, aydınlatıcı, kontür ve nude tonlarda hafif ışıltılı bir ruj kullandım. 

Kullandığım ürünleri çekmeye fırsat bulamadım, acil olarak evden çıkmam gerekti ancak soracaklarınız olursa, yorum kısmından yardımcı olabilirim.








Bu renkleri kendime çok yakıştırıyorum, siz de beğendiniz mi? 

Bu tür renkli makyajlar yapıyor musunuz siz de? 

59 yorum:

  1. Ben çok beğendim :)

    Eyeliner göz altına uygulamaktan çok çekiniyorum ama,sen çok güzel çekmişsin vallahi tebrik ederim :)
    Göz pınarının başladığı yerde hafif yeşil ışıltılar görür gibiyim,onların da detayını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pearl Fairy, teşekkür ederim. :)

      Eyeliner göz altında çok şık duruyor bence, denemelisin!
      Göz pınarıma ışıltılı beyaz far uyguladım, sanırım yanındaki yeşil farla yansıma yapıyor. öz pınarıma yakın yere ise, Inglot metalik yeşil far sürdüm.

      Sil
  2. woww çok beğendim gerçekten harika olmuş ellerine sağlık yakıştırdım ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gösde, teşekkür ederim. Renklerimi (saçımı, tenimi) vurguluyor gibi geliyor bu renklerde makyaj... :)

      Sil
  3. yeşil tonlar-nude tonlar ve eyeliner süper olmuş..:-))

    YanıtlaSil
  4. Tavus kuşu geldi aklıma renkleri görünce :)) Çok severim o renkleri. Muhteşem olmuş makyajın. Bana da yapsan keşke, yakın olsak, far sürmeyi öğretsen bana da :))
    Farın altına baz olarak ne kullanıyorsun bu arada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, evet, tavus kuşu tonlarında olmuş hakikaten. :)
      Teşekkür ederim.
      Sen neredesin? Öğretiyorum çünkü biliyorsun... İstanbul dışında mısın?
      Far altına genelde Urban Decay Primer Potion kullanıyorum ama bugün baz kullanmadım. :)

      Sil
    2. Eskişehir'de yaşıyorum Tannesi'cim. Öğrettiğini biliyorum o yüzden öyle yazdım :))
      Bazsız ne kadar canlı olmuş far renkleri..

      Sil
    3. Hmm, anladım; uzak olmamız kötü gerçekten... :/
      Evet evet çok canlı bu farların renkleri, ben de çok sevdim.

      Sil
  5. maaşallah yine :) Güzel makyaj yapabilmen dışında çektiğin fotoğraflarda süper.Ben hiç beceremiyorum şu fotoğraf çekme işini :) Varse bir püf noktası paylaşırsan sevinirim :)
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekbilmiş, teşekkür ederim.
      Fotoğrafları ya cam yanında (önünde değil-yüzüm duvara dönük oluyor) ya da balkonda çekiyorum. Telefonumu yüzüme tam karşıdan değil de (tam karşıdan olunca balık gibi çıkıyorum) hafif yandan çekim yapıyorum. :) Beğenmene sevindim.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Mervecim, çok tatlısın; teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. bu tonda yeşile bayılıyorum, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akmayan göz kalemi, çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  8. makyajların arasında en beğendiğim bu makyaj oldu tannesi'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim. Ne zamandır yeşil makyaj yapmak istiyordum (zira çok gösteriyor makyajı bence) ama elimde istediğim gibi yeşil bir far yoktu. Elime geçer geçmez, hemen yaptım. Bugün dışarıdayken, çok soran oldu makyajımı, nereye/kime yaptırdım diye... :)

      Sil
  9. çok güzel bir makyaj olmuş... fotoğraflama işini de öğrendiğim iyi oldu :D
    rujunun marka numarasını öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :)
      Fotoğraflar için, bir üsre sonra insna alışıyor zaten. Makyajı en doğru çektiğim yeri buldum, hep aynı noktada çekiyorum.
      Ruj, MAC Frost seriden Warm Companion sanırım. Yazısı silinmiş ama sitesinden baktığımda bu renk olmalı dedim. İçinde altın rengi ışıltılar olan bir pembe bej. Çok hoş bir rengi var ve bu tip makyajlar için biçilmiş kaftan. Ambalajındaki rengi, güneş ışığı altında Nars Orga.sm gibi diyerek tanımlayabilirim sanırım. :)

      Sil
  10. Her zamanki gibi usta işi bir tablo çıkmış,tebrikler Tannesicim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığımi teşekkürler. :)
      Öpüyorum! xxx

      Sil
  11. gözünüze ne kadar yakışıyo makyaj çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif sinem, çok teşekkür ederim. :)Yüz/göz yapısına uygun yapıldıktan sonra herkese yakışır. :)

      Sil
  12. Kahve rengi gözlere yeşil far, eyeliner ikisilini çok yakıştırıyorum. Bu tonlarda makyaj yaptığım bir gün Kadıköy'de 2 delikanlı ''Arap prensesleri gibi olmuşsun'' diyerek laf atmıştı bana :)Eyelinerı yıllardan beri çekiyorum ama sanırım göz yapımdan kuyruk olayında başarılı olamıyorum, seninki güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaaaaay, Arap Prensesi haa? :) Süpermiş!
      Yeşilin ayrı bir büyüsü olmalı... Makyajlarım hep beğenilir ama bugün bana da makyajımı kime yaptırdığımı soranlar oldu gittiğim yerde! :)
      Teşekkür ederim güzel sözlerin için, bir kaç pratikten sonra seninkiler de gayet iyi olur, merak etme. :)
      Öpüyorum.

      Sil
  13. Budur !!! en sevdiğim makyaj bu oldu desem yeridir hatta :)
    bu sıralar nedense bir yeşil takıntım var..Blending süper olmuş..renk geçişleri falan nefis duruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüğüm, hep kendime günlük "yapıverdiğim" makyajları paylaşıyordum. Ama bu sefer "yaptığım" makyajlardan birini paylaşmak istedim. :) Beğenmene çok sevindim. Güzel sözlerine çok teşekkür ederim. Inglot farları ilk kez kullandım ve aşık oldummm!
      Öpüyorum.

      Sil
  14. Çooook güzel olmuş!
    Ah ben de şöyle güzel sürebilsem ya farları! :)
    Ya ben çok sabırsızım öğrenme konusunda ya da cidden beceriksizim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. weba, çok teşekkür ederim.
      Beceriksizlikle ilgisi yok bence... Doğru ürün ve fırçalarla, biraz da pratikle sen de yapabilirsin. Bıkmadan denemeye devam etmek gerek.
      Güzel sözlerin için teşekkürler ve sevgiler.

      Sil
  15. çok güzel olmuş göz makyajın yeşil farın geçişi özellikle eline sağilık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cfusun, çok teşekkürler. Bundan sonra bir süre böyle renkli makyajlar göreceksiniz sanırım... :)

      Sil
  16. Vaaov harika gözüküyor! Göz makyajı gerçekten yetenek işi olduğunu düşünüyorum ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaprak, teşekkür ederim.
      Yetenekle ne kadar ilgisi var bilemiyorum ama bolca pratik ve fırça kullanımıyla kesinlikle çok ilgisi olduğunu düşünüyorum. :)
      Övgü dolu sözlerin mutlu etti beni. <3

      Sil
  17. Makyajın süper güzel olmuş canım. Sen bu işi biliyorsun ben sana diyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım çok teşekkür ederim. :) Eheheh, biliyorum değil mi? :)

      Sil
  18. Makyaj her zamanki gibi muhteşem. Renkleri de sana çok yakıştırdım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyukirmizi, çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. :)
      Ne zamandır benden renkli makyaj istenirken aklımdan bu yeşil makyaj geçiyordu. Uzun zamandır yapmıyordum kendime, güzel durduğunu ben bile unutmuşum... :)

      Sil
  19. Wohooooo yıkılmış burası!!!!

    Ama makyaj da yıkılıyor arkadaşım yaaa!!!!!

    Tannesi'ciğim, bir kere, renk seçimleri MUH-TEE-ŞEEEM!!! Ben korkarım böyle koyu makyaj yapmaya, ama öyle güzel yedirmiş ve karıştırmışsın ki renkleri, bayıldım!!! Bu renkleri birbirine yedirme, gölge geçişlerini yumuşakça yapma, far uygulama konusunda senden ötesini tanımıyorum, görmedim! Ebru sanatı gibi yapıyorsun ya, süpersin!!!

    E buna bir video lazım mı? Lazım lazım, video kesinlikle lazım!!!! Çek ve yok YouTube'u :))))

    Öperim, eline sağlık canım arkadaşım!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcığım, ne güzel bir yorum bu böyle, çok onurlandırdın beni! :) "Ebru sanatı gibi" betimlemene bayıldım! :)Beğenmene de ayrıca çok sevindim.
      Hmm, video ha? Olabilir neden olmasın... :) En kısa zamanda bir video çekeyim öyleyse! :D
      Övgü dolu güzel sözlerin için can-ı gönülden teşekkür ediyor ve ben de seni öpüyorum canım benim. <3

      Sil
  20. Çok hoş görünüyorsunuz :) buarada bende bloğuma beklerim yeni geldim aranıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İlk fırsatta bakacağım bloguna da, hoşgeldin. :)

      Sil
  21. canım senin monolidsler gerçekten çok işe yarıyorlar:)) bak yer yer gölgeleme,karıştırma,renklerin bütünlüğü ve asla göze batmama söz konusu:) Ben bunu yapsam belki de bu kadar güzel görünmeyecek:) Yetenekli eller ve monolidsler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardelenciğim, çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim.
      İnsan zaman içinde monolidsliğe bile alışıyor! :D
      Zarif sözlerin için çok teşekkürler. <3
      Ama eminim senin göz yapına da çok yakışacak gölge teknikleri mutlaka vardır.

      Sil
  22. tannesi bayıldım bu makyajına,ben yeşil göz ve pembe dudaklı makyajı çok seviyorum mükemmel olmuş,bide gerçekten arkadaşların yorumladığı gibi eyeliner sürümün enfes maşallah tebrik ediyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Ben de çok seviyorum yeşil göz makyajını... Açık renk rujla da güzel duruyor. :)

      Sil
  23. benim göz yapıma eyeliner olmuyor tannesi :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum. Bilseydim, yazın geldiğinde o kadar gün birlikte neler neler yapar, çalışırdık seninle... İnşallah bir daha ki gelişinde sana uygun eyeliner tekniğini çalışırız birlikte! :D

      Sil
    2. asıl ben senin bu kadar yetenekli ellere sahip olduğunu bilseydim neler neler isterdim senden bıkardın benden.çok meraklıyım ama yetenek olmayınca körelip şevkimi kırıyorum kendimin :)))

      Sil
    3. Blogun adresini verdim diye sen okuyorsun da, bu alana ilgisizsin diye ses etmediğini sanıyordum! :D Çok komiğiz yaaa! Bir daha ki görüşmemizde telafi edelim bunu... :)

      Sil
  24. Kesinlikle sana katılıyorum tannesi'ciğim kocaman öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  25. ben bayıldım,kesinlikle bu renkler sana çok yakışıyor:)

    YanıtlaSil
  26. Ooo tam bir snat eseri olmus bence :))

    YanıtlaSil
  27. Tannesi Tanne Tanne Güzellik,

    Uzun yıllardır makyaj sektöründe yer alan biri olarak hep koyu göz makyajı,yer yer ışık ve gölge oyunları ile belirgin bir hal almış ten makyajı ve şeftali dudakları beğenmişimdir.Bu tanımlamaların işaret ettiği makyajlar hep favorim olmuştur!Senin doğru makyaj stilinin de bu makyaj(postunu okuduğum) olduğunu belirtirken birbirinden güzel 3 videonu da severek izlediğimi aynı zamanda en kısa sürede Nebehat Çehre'nin Aşkı Memnudaki Firdevs karakterine ait makyaj stilini sende görmek istediğimi belirtmek isterim=)Sevgilerimle...

    CHACE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chace merhaba,
      Hoşgeldin bloguma! :)
      Yorumun ve beğenin beni çok mutlu etti, görüşlerin benim için kıymetli.
      Monolids olunca, ideal makyajı bulmak gerçekten zor oluyor. Videolarımı da izlemene ve beğenmene çok sevindim. Yalnız bu video işi hakikaten zormuş, hem yap, hem anlat; heyecanlanıyorum! :)
      Firdevs makyajını ben de çok seviyorum. En kısa zamanda senin için blogta paylaşacağım.
      Yine beklerim...
      Sevgiler,

      Sil
    2. Tannesi Tanne Tanne Güzellik,

      Merhaba,hoşbuldum!=)Öncelikle teşekkür ederim,okuldaki arkadaşlarıma,sosyal çevremdeki arkadaşlarıma...hayatımda yer alan herkese şöyle bir dönüp baktığımda oldukça doğal ten makyajı,eyeliner-mascara ile kombine edilmiş bir göz makyajı ve koyu dudaklar görmekten sıkılmış biri olarak bu makyajı sevdim!Göz şeklin bu tarz makyajlar için çok pratik olmasa da özendikten sonra ortaya harika işler çıkacaktır.Video konusunda haksız değilsin;ileride bende video çekme ve yayınlama sektörüne adım atarsam seni daha iyi anlarım=)

      O halde merakla bekliyorum,gördüğün gibi kısa hatta çok kısa süre içerisinde 2. kez konuk oldum:D Sevgilerimle...

      CHACE

      Sil
    3. Chace, çok tatlısın! :)
      Ben de hep değişik bir şeyler arayışındayım... Göz yapım izin verse kendime daha değişik makyajlar da uygularım ama yine de pek çok makyaj stilini kendime uyarlayabiliyorum.
      Ben de senin videolarını merakla bekliyorum!
      Benden de sevgiler...

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.