28 Ocak 2013 Pazartesi

FOTD/Günün Makyajı: Altın ve Boz Kahve Tonları

Merhabalar,

Bugün bir iş görüşmesine katılmam gerektiği için, hem özenli hem de çok dikkat çekmeyen bir makyaj yapmak istedim. 




Pastel far paletimi çok sevdiğim için, bu kez onu kullanmak istedim. Ten makyajında YSL Teint Radiance fondöten ve Essence Twilight ışıltılı pudra birlikteliğini kullandım. Bu ikisine muhteşem ikili demek istiyorum izninizle! :)


Göz makyajımda ise,  far paletindeki bakır renk dışındaki tüm renkleri (en açığı kaş altına gelecek şekilde, açıktan koyuya, göz pınarından kuyruk kısmına kadar) sırayla uygulayıp karıştırdım. Çok sert görünmemek için göz altıma ve göz üstüme gri dipliner uyguladım. Mac maskara, Golden Rose mozaik pudra (artık modifiye ettiğim için, mozaik değil) ile kontür, The Balm Frat Boy allık, Flormar Pretty ruj ile Clinique nude ruju karıştırarak kullandım.



Bu paletin bu kadar ışıltılı olduğunu unutmuşum. Ortaya çıkan makyajı sevdim ama bu kadar ışıltılı olmayabilirdi diye düşündüm. İnşallah bir sonraki etap görüşmeye davet edildiğimde daha mat ve nude tonlarda makyaj yapmayı tasarlıyorum.

Görüşmenin stresi, görüşme öncesinde de, sonrasında da beni epey sarstı. Şimdilik benden bu kadar...

Sevgiler,

35 yorum:

  1. öncelikle hayırlı olsun canım inşallah güzel sonuçlanır..makyajında çok güzel olmuş ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca çok teşekkür ederim, hayırlısıysa olsun...
      Stresten paletin pırıltılarını bile görmedi gözüm. :)
      Teşekkürler. :)

      Sil
  2. Çok güzel bir makyaj olmuş ellerinize sağlık. Umarım istediğiniz sonucu alırsınız görüşmeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      İstediğim bir iş bu, dilerim iyi sonuçlar alırım.
      Sevgiler,

      Sil
  3. Far uygulamanız süper olmuş. Görüşme güzel sonuçlanır inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Umarim bunis gorusmesi makyajla ilgilidir cunku cok yeteneklisiniz ve bence bu isi profesyonel bir sekilde yapmalisiniz. Makyaj ise her zamanki gibi cok yakismis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asli Han, ben de öyle olmasını çok isterdim ve lakin kariyerimi daha önce de sürdürdüğüm İnsan Kaynakları alanında... :)
      Fakat, bu benim makyajla münasebetimi daha profesyonel noktalara taşımayacağım anlamına gelmiyor tabii ki! :)
      Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, beğenmene sevindim. :)
      Sevgiler,

      Sil
  5. Makyajın çok güzel olmuş canım. Umarım sonuçtan memnun kalırsın hakkında hayırlısı olsun :))



    www.buneguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem, teşekkür ederim. İnşallah hayırlısı olur... :)

      Sil
  6. Yani evet, YSL+Essence Twilight muhteşem ikili de, göz makyajını aşıp da bakamadım bile tene. Çok güzel olmuş Tannesi, renklere ve gölgelendirmeye, tabii her zamanki gibi renk geçişlerine bayıldım! Bir de, o havalı "liner" sürme tekniğini fark etmedim değil :) Ellerine sağlık.

    Bu güzel makyaj sana inşallah güzel bir iş getirir!!!

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, valla sen söyleyince yukarı çıkıp tekrar baktım, liner'ı havalı mı sürmüşüm diye? Valla görüşme heyecanından havalandı herhalde diye düşünürken şu geldi aklıma:
      Ben alt ve üstü birleştirirdim hep, bu sefer birleştirmedim; havalı dediğin o mu? Yoksa kuyruğu değişik uzattım onu mu beğendin? :) Aslında daha ayrık iki çizgi halinde de seviyorum (alt ve üstü), onu da göstereyim bir makyajımda! :D
      Beğenmene çok sevindim. Ama ben bu muhteşem ikiliden gözünü alamayacağın, ten makyajının daha ön planda olduğu bir başka makyaj daha yapıp göstereyim, o zaman anlayacaksın beni. :)
      Bu pudraya bayılıyorum, her makyajıma kullanmak istiyorum ama bitmesin diye de dua ediyorum. Nasıl bir aşk bu, anlamadım! :D
      İnşallah güzel bir iş getirir bana bu makyaj, kutlamak için de şöyle şahane bir makyaj yaparım artık! :D
      Öpüyorum.
      Sevgiler,

      Sil
    2. Evet, o ayrık linerı dedim, değişik ve hoş olmuş bence! Hatta gözlerini daha büyük göstermiş sanki...

      O zaman şu ten makyajını fark edeceğim bir makyaj istiyorum acilinden!

      Kutlama makyajlarıı da görürüz umarııım :) İyi geceler!

      Sil
    3. Ben alttaki çizgiyi yatay olarak çekeyim de sen o zaman gör benim gözlerdeki ebat değişimini! :D İş görüşmesinden kullanamam ama epeydir de yapmadım. En kısa zamanda yapıyorum öyleyse...
      Daha sana söz verdiğim dramatik göz makyajı videosu var. Bahar gelmeden çeksem bari! :P
      İyi geceler canım sana da... <3

      Sil
  7. Yine harika bir göz makyajı daha:) Kesinlikle makyaj konusunda profosyonel adımlar atmalısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaprak, teşekkür ederim. E zaten kısa bir süre önce, bununla ilgili ilk profesyonel adımımı attım sayılır. :) Gerisi de gelecek inşallah....

      Sil
  8. senin göz makyajına bayılıyorum. her zamanki gibi bu da çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlı kareler, çok teşekkür ederim. Mutlu oluyorum bu tatlı sözlerinizle! <3

      Sil
  9. Öncelikle umarım iş görüşmesi iyi geçmiştir! :)
    Göz makyajına bayıldım,süper olmuş.Ama gözüm fondötene de kaymadı değil.

    Öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geçti görüşme, umarım sonucu da güzel gelir... :)
      Çok teşekkür ederim. :) Fondötene daha sonra hak ettiği ilgiyi göstereceğim bir yazımda... :)
      Sevgiler,

      Sil
    2. Heyecanla bekliyorum! :)

      Sil
  10. Goz pinarina altin uyguladin mi yoksa ben mi oyle goruyorum? Gayet guzel olmus ellerine saglik :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz pınarımda şampanya rengi var hafifçe ama çok yansımış fotoğrafta. Altın rengi diye bahsettiğim paletteki ikinci renk, göz kapağımın hemen ortasına uyguladığım...
      Teşekkürler Ebru, beğenmene sevindim.
      Sevgiler benden de... :)

      Sil
  11. Canım ben de göz makyajı diyecektim ki aklın yolu birmiş herkes aynı şeyi söylemiş :) Ben bayıldım bu ışıltılı makyaja :) O iş senin olacak inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım, çok teşekkür ederim. İnşallah bu iş benim olur (hayırlısı ise), sana da en kısa zamanda en güzel iş teklifi gelir. Tez vakitte iyi haberlerimizi almak dileğim!
      Makyajı beğenmene sevindim. :)

      Sil
  12. tatlım inşallah iş görüşmen güzel sonuçlanır ben senin göz yapına zaten bayılıyorum ama liner in birleşmemesini çok sevmedim gerçi bir yorumda farketmeden öyle yaptığını söylemişsin ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine, teşekkür ederim. İnşallah güzel haberi alırız tez vakitte.
      Aslında makyajımda farkında olmadığım, eyeliner'ın birleşmemesi değil, bu durumun havalı olduğuydu. Bu makyajımdaki şuursuz tek hareketim (bana göre) şu paletin bu kadar ışıltılı olduğunu unutup başlamam oldu. :)
      Bu birleşmeyen liner'ı daha farklı bir formda göstereyim sizlere, Filiz Akın makyajlarında alt ve üst tamamen ayrık durur ya; ben bayılırım ona. benim göz yapımda da çok hoş duruyor. Ama ben iş görüşmesi gibi, uzun süre bir kişiyle oturup bakışacağım durumlarda çok tercih etmiyorum bu tür makyajları... :)
      Tüm güzel sözlerin ve iyi dileklerin için teşekkürler. :)

      Sil
  13. İnşallah hayırlı bir iştir ve olur, dualarım seninle Tannesi'cim.. Makyajın hiç abartılı değil bence harika görünüyor. Ne bakımlı kadın, ne güzel makyaj yapmış demişlerdir eminim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kybele Renkleri, çok teşekkür ederim, dileklerine tamamen katılıp, Amin diyorum.
      Umarım öyle demişlerdir makyajım için, ne pırıltılı kadın dememişlerdir. :D Görüştüğüm kişide sıfır makyaj vardı ancak çok şık bir yerdi gittiğim yer ve bence o makyajı ve hatta dahasını kaldırıyordu. :)
      Ama benim bu işi isteme nedenim şık ofisleri değil, bu sadece gittiğimde gördüğüm bir bonus oldu. :)
      Teşekkürler ve sevgiler,

      Sil
  14. Twilight serisine kontrolsüz lansmanından dolayı gıcık olsam da, pudranın hakkını vermek lazım, bayılıyorum :)Liner'ın sürümünü ben de çok beğendim.renk geçişleri herzamanki gibi süper!
    Güzel haberlerini duymayı ne kadar çok istiyorum bilemezsin...hatta ben de kutlamak için simli,pullu makyaj yapıp yayınlıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pudranın hastasıyım Nilgüncüm! :)
      Makyajımı beğenmene sevindim. Bazen böyle stresli durumlarda kendime yaptığım makyajları çok sevmeyebiliyorum, bu da biraz öyle oldu benim için. Vaktim olsa silip mat bir makyaj yapacaktım. :)
      Canım benim, ne tatlı sözler bunlar böyle! :D Güzel sonuçlanırsa bu süreç ışıl ışıl makyajlarla kutluyoruz öyleyse! :D Taşlı pullu yeni fırçalarını kullanmayı da unutma! ;)
      Teşekkür ediyor ve öpüyorum seni. <3

      Sil
  15. göz makyajın hep güzel zaten ama ben eyelinera bakmaktan ışıltıları göremedim bile:))) ne zaman böyle kusursuz çekeceğim eyelinerı acaba:) İş görüşmen makyaj-kozmetik ilgili bir şey miydi acaba?

    seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seregon, çok teşekkür ederim. :)
      Biraz pratikle eyelinerı kusursuz çekmen mümkün. Doğru teknikle birazcık pratik, hepsi bu! :)
      Görüşmem farklı bir alandaydı...

      Sil
    2. canımmm eline sağlık,hele o altın prıltısına bayıldım.yarın bende bu şekil uygulayayım gözlerime:( öpüyorum çok canımcım

      Sil
    3. Teşekkürler Merve. Hadi dene bakalım, sende nasıl duracak, beğenecek misin... :)
      Sevgiler,

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.