11 Ocak 2013 Cuma

FOTD/Günün Makyajı: Tannesi Markete Giderken...

Güzel bir Cuma günü olmasını dileyerek merhaba diyorum! 

Bugün, öyle çok kallavi bir makyaj paylaşmayacağım sizinle... (Makyaj da bugünün değil, dünün makyajı zaten...) :)
Hemen köşe başındaki markete giderken, soluk benizli halimle, bir tanıdığa denk gelme korkusuyla, hızlıca yapıverdiğim; kaş boyama, eyeliner, maskara gibi detaylar içermeyen, sadece yüzüme renk verme çabaları içeren 3 dakikalık bir makyaj... :)

The Balm Shelter renkli nemlendiricinin light rengi ile, Synergen renkli nemlendiricinin en açık rengini karıştırıp yüzüme sürdükten sonra, The Balm Hot Mama allığı yanaklarıma, Alix Avien marka yanılmıyorsam petrol mavisi kalem farı, kirpik diplerime sürüp, dudaklarıma da Maybelline Watershine 13/260 Mauve Star glossu uyguladım. 

Bakkala, markete giderken, komşuya, yan apartmandaki arkadaşa kahveye giderken bu tip makyajlar kullanışlı oluyor. Eve dönünce de siyah kalemim aktı, maskaram bulaştı derdi olmuyor. Hem de yüzümüze renk ve şöyle dinlenmiş bir ifade gelip yerleşiyor. :)


Sizin, bakkal çakkal makyajınız da böyle mi? :D

22 yorum:

  1. canım twitterda bişey demiştim sana ama görmedin sanıtım:) bir bak istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi gordum, yazi otomatik yayinlanmisti. Ahlaksiz, laflari icin ozur dilemisti benden. Yazik diyorum sadece...

      Sil
  2. hihiii ben sadece renkli nemlendirici(garnier) ve siyah göz kalemi(flormar) sürüp çıkıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa evet, seninki de pratik ama siyah kalemi kim çıkartacak sonra! :)

      Sil
  3. Valla gayet sade ve güzel olmuş Tannesiciğim, özellikle seçtiğin hafif ürünler cuk oturmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselcim teşekkürler. Dedim neden hep alengirli makyajları paylaşıyorum, ben bakkala giderken de böyleyim yani, bunu da ekleyeyim! :)

      Sil
  4. işte bu rujun rengi güzelmiş gerçi soğuk bir ton ama olsun beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey, bu gloss soğuk pembe alt tonlu bir bej. Maybelline glossları da yazmayı planlıyorum, o zaman paylaşırım bunu da. :)

      Sil
  5. Ben markete vs giderken makyaj yapmıyorum desem :)) Saçlarıma çeki düzen verip çıkıyorum :)

    Glossun rengini ben de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım en iyisini yapıyorsun belki de... :) Ama benim cildimde birazcık lekelenmeler var. Tenimin rengini bütünlemeyince perişan görünüyormuşum gibi geliyor... Bir de soğukta ağzım burnum kızarınca tastamam oluyor!

      Glossu tavsiye ediyorum, çok doğal duruyor. :)

      Sil
    2. Şekerim, makyajsız mükemmel durduğum için değil; üşendiğim için yapmıyorum zaten :D

      Sil
    3. Yok ama, senin gözlerin büyük, badem gibi. Boyanmasan da gayet iyi göründüğünden şüphem yok. :) xxx

      Sil
    4. Hahaha, yok, valla sana makyajsız foto göndermem lazım :D

      Sil
  6. Tatlısın çünkü :))

    YanıtlaSil
  7. Tannesi günaydın,bence de biz kadınlar bakımlı olacağız diye 7/24 pür makyajlı gezemesek de günü kurtarmak adına cilde bir renk vermek için en basitinden makyajlar mantıklı,benim 3 dakikalık makyajım şu şekilde: nemlendirici- hafif sürülmüş bir fondöten- allık ve nude bir ruj, işlem tamamdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, sana da günaydın. :)
      Seninki de böyle sanırım aşağı yukarı ama ben fondötenler uğraşamıyorum, bb kremlerime yazık diyorum 1 saatliğine, 5 dakikalığına... En sonunda renkli nemlendiricimi kurban ediyorum. :) Bir de pintiyim yani! :D

      Sil
  8. Tannesi bakkala böyle mi gidiyorsun? Ben pijama, terlik gaffur gibi gidiyorum... Kötü hissettim kendimi şimdi ahahah, çok güzelsin ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvit! :)
      Ahahahahahah! Nasıl güldüm şu Gaffur olayına, anlatamam! :) Çok komiksin sen!
      Yok beeee, ne güzelliği... Ama senin bakışın güzel, teşekkür ederim güzel sözlerin için.
      Senin makyaja ihtiyacın yok ki! Kocaman gözler, o dupduru ten, gencecik cildin... :)
      ben sivilcelerimden falan yakındıkça, annemin bir lafı vardı: "Gençliğinin güzelliği, yanaklarının diriliği yeter" derdi. Şimdi daha iyi anlıyorum ne demek istediğini ve bir Teyze olarak ben de sana söylüyorum. :)))

      Sil
  9. Tannesi makyajın oldukça pratikm iş :)) Ben sabahları kafama balyoz yemiş gibi uyanıyorum ama yine gözüme sürme çekmeden gitmem. Anne annem kendi yapıyor sürmeyi gözlerime de iyi geliyor :) Gözümün içine sürme çekiyorum dışına da siyah kalem o kadar :) Yüzüme normal zamanlarda da bir şey süremiyorum ya. Fondöten, göz altı kapatıcısı, allık ayda yılda ya bir ya kere. Çok üşeniyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Gerçekleri, çok kibarsın. Pratikten de ziyade uyduruk aslında makyajım. :)))
      Sen yine sürmeyle falan iyi uğraşıyorsun vallahi. Gerçi ben ya böyle uyduruk yapıyorum ya da bir başladıysam, fondöten, kontür, kaş doldurma, eyeliner'a varana kadar hepsini yapıyorum. :)

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.