10 Ocak 2013 Perşembe

Hediyelerim...

Herkese merhaba,

Bugün sizlerle, son zamanlarda arkadaşlarımdan gelen hediyelerimi paylaşmak istedim. Kronolojik gidelim...

Yılbaşı arifesinde önce, sevgili arkadaşım Başak hediye gönderdi bana ve kızıma... 

Benim çok isteyip alamadığım ve Başak'ın da kullanamadığı Mac makyaj bazı, kızım için süper bir hikaye kitabı, harika bir yeniyıl kartı ve blogger ajandası! :)

Yeniyıl kartım ve ajandam OİP tasarımı... Ve ayrıca blogger temalı! <3 Çantamda sürekli ajanda taşıdığım için, bu hediyeye ayrıca bayıldım. Hepsi çok ince düşünülmüştü. :)

Çok teşekkür ederim Başakcığım! Kültürlü Kurt kitabımızı ezberledik bile! :D


Bir diğer yeniyıl hediyemiz Damla'dan geldi. hem Damlacığıma, hem de hepsienteresan.com'a çok teşekkür ediyoruz. 

Kızım, taranan ve tarandıkça sesler çıkaran köpeğine, gözleri fırtlak domuzcuğuna ve göbeği ışıklı, renk değiştiren oyuncağına bayıldı. O günden beri, başka bir oyuncağı yokmuşçasına, sadece onlarla oynuyor.

Damlacığım, çok incesin... :)



Bunlar da Gece Işıltısı blogunun yazarı sevgili Merve'den gelen hediyelerim. 

Merve'nin blogunu henüz çok yeni... Eğer henüz görmediyseniz, bakmanızı öneririm. 

Merveciğim, çok cici bir not ve hediye paketi eşliğinde, bir takı askısı, bir makyaj fırçası ve ışıltılı bir oje göndermiş bana. Hepsini çok beğendim ama özellikle fırçaya ba-yıl-dım! :)

Merveciğim, çok teşekkür ederim güzel hediyelerin için. :)


İşte bu güzellikler, son haftalarda günümü aydınlattı, beni ve kızımı çok mutlu etti. 

Arkadaşlarıma yeniden teşekkürlerimi iletip, öpücüklerimi gönderiyorum! <3

12 yorum:

  1. :) 2 gün önce ellerimdeydi... güle güle kullanman dileğiyle tatlım.bu yazıyı okudum ve çok mutlu oldum gerçekten. öpüyorumm sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini çok güzel süslemişsin, kırmızı kurdelalara bayıldık kızımla. :)
      Fırça, şahaneeee! :)))) Çok severek, elimden düşürmeden kullanacağımdan emin olabilirsin.
      Ben de öpüyorum. :)

      Sil
    2. amatörceydi biraz:) şans yaa kurdela bulamadım yaa en son çiçekçiden aldım:) şaka gibi.demiştim dimi sana fırça çok güzel diye zaten sana almaya gittiğimde 2 tane kalmışmış.Ben aldığımda baya çoktu.:) senin bide kızın var dimi:( tühhh onada bişeyler alsaydım keşke:( neyse artık bir dahakine onu unutmam:)

      Sil
    3. Yooo, bence çok şıktı... :)
      Bir de çiçekçiden alıp uğraşmışsın, canım benim. :)
      Fırça iyi ki bitmemiş bana alamadan. :D Gerçekten çok beğendim çünkü. Ben de Solingen fırçalara denk gelirsem, başka türlerini de bulursam hepsini toplayacağım. :)
      Lütfen böyle söyleyip, beni utandırma. Kızım zaten el koydu ayıcıklı poşete! :D

      Sil
  2. Güle güle kullanın çok ince düşünülmüş hediyeler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca, çok teşekkür ederim, öyleler gerçekten... :)
      Daha güzelleri senin olsun inşallah. :)

      Sil
  3. Güle güle kullanın ana-kız :) Çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok naziksin. Bu hediyelerden daha güzellerini, senin gibi tatlı ve kibar arkadaşlarım için diliyorum. :)
      Sevgiler,

      Sil
  4. Güle güle kullanın ana-kız.
    Hediyeler amacına ulaşmış, mutlu olmanız ne güzel (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlke çok teşekkür ederiz. :)
      Sana da böyle güzel mutluluk kaynakları diliyorum. :)

      Sil
  5. ınstagramda paketin güzelliğine bayılmıştım zaten...güzel günlerde kullanın minik prensesle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm çok teşekkürler. Bu hediyeler geldikleri günler, ayrı ayrı günümü aydınlatıp, bizi çok mutlu ettiler. Daha güzelleri senin için olsun inşallah. Öpüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.