2 Ocak 2013 Çarşamba

İlk Makyaj Videom: Günlük Makyaj ve Kırmızı Ruj


Herkese merhaba,

İlk makyaj videomu nihayet paylaşabiliyorum sizinle! :)

Çok heyecanlandım, çok uzun sürdü, editlemekte çok zorlandım ve yükleme kısmını anlatmak bile istemiyorum. Videoyu kolay izleyebilmeniz için keserek kısalttım ancak kesme işlemindeki geçişleri çok başarılı yapamamışım. Umarım bir sonraki videom için daha iyi bir yol bulabilirim. Yorumlarınız heyecanla bekliyorum. Sorularınız ve eleştirileriniz olursa lütfen yorumlarda belirtmeyi ve Youtube'dan takip almayı unutmayın.



İzlediğiniz için teşekkürler.

Blogtan ayrılmadan önce, hemen sağ tarafta bulunan anketime de oy verirseniz, sonraki videolarımın konusu hakkında bana fikir vermiş olursunuz. :)

49 yorum:

  1. Çok, çok tatlısın. Bence ilk videoya göre baya iyi olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görkem çok teşekkür ederim. O kadar heyecanlandım ki ve teknik ekipman yetersizliği nedeniyle öyle zorlandım ki!!! Telefon ile video çekmek ne zormuş... :(
      Teşekkür ederim, berbat bulmadığına çok sevindim. :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş video.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm, çok teşekkürler! :) Tam istediğim gibi olmadı ama silmeye de gönlüm razı gelmedi, paylaşmak istedim... :)
      Mutlu yıllar! <3

      Sil
  3. Kota sorunum nedeni ile sonuna kadar izleyemedim :( ama makyaj tam benlik olmuş:) ellerine sağlık:) sen hep video çek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekbilmiş, teşekkür ederim izlediğin için. Başka videolar da çekmeye çalışacağım. Beğenmene çok sevindim. :)

      Sil
  4. Çok güzel anlaşılır anlatıyorsunuz. Video kesme işleminden kaynaklı olsa gerek sesiniz sonradan geliyor ama hiç rahatsızlık vermedi bana.

    Tebrikler emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca çok teşekkür ederim. ses problemine çok üzüldüm. Yükleme öncesi böyle bir sorun yoktu, neden ve nasıl oldu anlayamadım. Sadece kesintiler hissediliyordu. :(
      Rahatsızlık vermemesine de sevindim. :)

      Sil
  5. Deniz'cim, ellerine sağlık :) Detaylı, bilgilendirici bir video olmuş. Bir miktar uzun olduğu doğrudur; ama ilk video ve bu kadar heyecana göre normal bence :) Özellikle kontür kısmını çok beğendim, bence nasıl yapıldığını merak edenlerin çok işine yarayacak. En sondaki "kırmızı ruj üstüne minik metalik dokunuş" fikri de çok hoşuma gitti!!!

    Eline sağlık, devamını bekliyoruz!!! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, çok teşekkür ederim. aslında daha da uzundu, kırk dakika kadar! :DD
      Elimdeki mevcut imkanlarla ancak bu kadar ve bu şekilde editleyebildim. Seste de kaymalar olmuş yüklerken... Fark edince çok üzüldüm. Artık bu seferlik böyle olsun. :/
      Kontür kısmı biraz daha uzundu ve kesmeyecektim ama bir hataya kurban gitti. :( BU haliyle de anlaşılabiliyordur inşallah.

      İnşallah devamı de gelecek ancak öncesinde daha kolay bir yol bulmam gerek! :)

      Öpüyorum.

      Sil
    2. Sesteki kaymalar gerçekten çok rahatsız etmiyor. Zaten sürekli konuşma olmadığı için tolera ediyor, üzülme yani :) Kontür kısmı gayet anlaşılır Deniz'cim, ben çok beğendim. Hatta bazı yerlerinde "hmm, ben de böyle yapayım" dedim :D

      Öperim ben de kocaman!!! Umarım daha kolay yolunu bulursun da, biz de bol bol izleriz!

      Sil
    3. Ohh ohh, çok sevindim. Biraz içim rahatladı. Neyse ki sonunda başardım, dünden beri 1 saatçik uyuduğuma değdi. :)

      Sil
  6. Çok tatlısın gerçekten :)) süper olmuş bu kadar heyecana göre ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Heyecanım, saklayamayacağım kadar yoğundu. :D Bir daha ki sefere, daha sakin olmaya çalışacağım. :)

      Sil
    2. bir sonraki videonu merakla bekliyor olacağım :)

      Sil
    3. Çok teşekkürler ema angelova :)

      Sil
  7. Canım videon çok güzel olmuş,çok zor birşey ama sen gayet güzel üstesinden gelmişsin,evet heyecanlısın ama bu da videoyu gerçekçi yapıyor,tebrik ederim, ben de yeni ve daha düzgün videolar çekicem bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, çok teşekkürler. Sen kendi videonda daha rahattın. Ben hem uygulayıp, hem anlatırken epey zorlandım. :) Bir başkasının yüzüne makyaj yaparak anlatsaydım daha kolay olurdu sanırım. Bir daha ki sefere bir model bulurum belki kendime! :)
      Senin de yeni videolarını bekliyorum heyecanla! :)
      Öpüyorum.

      Sil
  8. tannesiciğim bayıldım , bu heyecanın hiç kaybolmasın :) için dışın yansımış gayet.. önemli olan bu sahiciliğin bu heyecanın yansıması zaten, yapay olanlar hemen belli oluyor çünkü..
    çooook güzel bir video olmuş bence :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem çok teşekkür ederim güzel ve moral veren sözlerin için. :)
      Bu kadar heyecanlanmasaydım ve bu kadar ciddi olmasaydım daha iyi olacaktı belki ama ilk video olduğu için elimden bu kadarı geldi. :)
      Beğenmene çok sevindim.
      Sevgiler,

      Sil
  9. tanesiii çok güzel olmuş ellerine sağlık,dikkatle izlediğim bir bölüm var.oda göz kapaklarının etrafı ve eyeliner tercihin çünkü aynı sorun bendede var göz kapaklarımın düşük olması nedeniyle eyelinerim hep göz kapağıma çıkıyor.ve bende gerçekten sinir oluyorum:) ve bazen okulda arkadaşlarımla konuştuğumuzda dalga konusu oluyor.eyeliner olarak ne tercih etmiştin orayı tam yakalayamadım ve gerçekten kalemden daha iyi oluyormu? hemen alışverişe gitcem:) video çok süper ilk yapıma göre başarılara ama keserken sesdede ayarlamaları iyi yapmalısın tatlım.öpüyorum seniii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim teşekkürler. :) Teknik anlamda çok fazla sorun yaşadım, umarım bir daha ki videoya kadar bu sorunları çözmüş olurum. :)
      Eyeliner, bu yukarı bulaşma sorununu kesinlikle çözüyor. Mac'in Fluidline jel eyelinerını kullanıyorum. Arkadaşım hediye etmişti bana, ben çok memnunum. Çok kalıcı ve çok hoş. Rossmann tarzı bir yerden de ucuz bir eyeliner fırçası alarak (videodaki gibi açılı) rahatlıkla uygularsın. Bobbi Brown ve Inglot eyelinerların da çok iyi olduğu söyleniyor. Essence2ten alma, fazla kalıcıymış, Başak yazmıştı. Bir de Maybelline jel eyeliner yapmış, fırçası ile set olarak satılıyor ve çok güzelmiş. Uygun fiyatlı olarak ona da bakabilirsin. Umarım bu sorundan kurtulursun sen de. :)
      Ben de öperim. :)

      Sil
    2. anladım tatlım:) herşey çok güzel tekrar ellerine sağlık:)

      Sil
  10. ilk videoya göre gayet başarılı olmuş bence :) heyecanlı olduğun belli gerçekten :)
    twitterdan ne kadar zorlandığını görmüştüm,olmuş işte bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Heyecanımı ne yaptıysam saklayamadım. :)
      İnşallah daha da iyi olacak. :)

      Sil
  11. Canım çok güzel olmuş bence ses kaymaları dışında her şeyi o kadar iyi anlatmışsınki bayıldım tecrübe kazandıkça daha iyi olacaktır mutlaka devamını bekliyorum sevgilet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey, çok teşekkür ederim.
      Sanırım hep böyle anlatımlı olacak videolarım, biraz da rahatlamayı becerebilirsem, faydalı şeyler ortaya çıkacak diye düşünüyorum.
      Sevgiler, :)

      Sil
  12. ellerine sağlık..ilk video denemesi için çok başarılı..ben daha makyaj fotosu bile çekemiyorum doğru dürüst :)merakla yenileri bekliyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm teşekkür ederim. Vallahi bu video işi, fotoğraf çekmeye benzemiyormuş. :)
      Umarım sonrakilerde biraz daha rajat olabilirim. Bu derece ciddi ve suratsız biri değilim aslında! :)

      Sil
  13. Ben de kalkık kaşımı indirmek için alttan doldurup, üstten aldırıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu kadar insanın dikkatini üzerine çekmesen iyi edersin!!! :D
      Kaşlarını kalkık göstermek için insanların ne kadar uğraştığını biliyor musun acaba? D:

      Sil
  14. Oh sonunda seyredebildim. :))) Cok guzel olmus o kadar ugrasigina gercekten degmis. Ilk videon hayirli ugurlu olsun :) Hadi yenileri bekliyoruz artik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrucum teşekkür ederim. Yükleme sırasında ses görüntü senkronizasyonu bozulmasa daha iyiydi ama oldu artık! :( Yenilerini ve daha iyilerini de en kısa zamanda çekmeyi planlıyorum. :)

      Sil
  15. cnm tabletteyım bılıosun anca ızleyebıldım ses de buyuk sorunum var benden kaynaklı kısık ızledım cogu yerı ama ,emegın yıne cok buyuk,yıne harıka olmus:) cok tesekkur ederım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım ben teşekkür ederim. Seste sorun var zaten, görüntüden 1-2 saniye geriden geliyor nedense... :/
      Beğenmene çok sevindim. :)

      Sil
  16. Çok iyi bir video olmuş, özellikle bana çok yardımcı oldu biliyorsun=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiğime çok sevindim. Çok teşekkür ederim. Sonraki video konuları için ankette oy kullanmayı unutma! ;)
      Sevgiler,

      Sil
  17. Canım benim çok tatlısın:* bence çok güzel ve içten bir video olmuş. Ses kaymaları hiç rahatsız etmiyor gayet anlaşılır bence. Ben en çok tatarişko gözlerini gölgelemene bayıldım. Lütfen başka videolar da çek biz de izleyelimöğrenelim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettin beni. İnşallah başka videolar da çekeceğim. Onları sorunsuz izleyebilmenizi umuyorum. :)

      Sil
  18. Ya ben size bayıldım :) Ne kadar masum,ne kadar tatlı ne kadar sevimlisiniz (o heyecanlanmalar çok hoş) . Devamını izlemek isterim mutlaka oy da kullandım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Tutkusu, çok tatlısın, güzel sözlerin için teşekkür ederim. Devamını da gelen istekler doğrultusunda çekeceğim; oy kullandığın için de teşekkür ederim. :)

      Sil
  19. Göz makyajı konusunda senden öğreneceğim o kadar çok şey var ki.. Senin kadar düzgün yapamam biliyorum. Çok hoş ve güzel bir video olmuş devamını dilerim :) Bir de Eskişehir'e gelsen (tatar mısın bilmiyorum ama) karışır gidersin bu gözlerle :)) Bir de fırça kullanma şekline bayıldım, resim yapar gibisin makyaj yaparken..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kybele Renkleri, çok teşekkür ederim övgü dolu güzel sözlerin için. <3
      İnan ben de yapamıyordum, video izleye izleye, teknik ve taktiklere dikkat ede ede ve bolca pratik yapa yapa öğrendim, öğreniyorum. Umarım daha fazla yardımım da dokunur ve sen de çok başarılı makyajlar yapabilirsin. Ufacık da olsa katkım olsa, nasıl mutlu olurum bilemezsin! :)
      Ben Tatar'ım! :) O yüzden gözlerim bu şekilde. Ankara'lıyım ama Eskişehir'de hiç yadırganmayacağımdan eminim. :) Fırçalara alıştıkça, sen de çok rahat kullanmaya başladığını göreceksin...
      Tatlı yorumun için çok teşekkür ederim. :)
      Sevgiler,

      Sil
  20. Biraz geç izledim ama sonunda izledim videonu canım.. Gerçekten çok güzel olmuş ilk videoya göre ^^ Çektiğin acıların birazını twitterdan da okumuştum ama değmiş bence :)
    Gerçekten çok güzel yapıyorsun makyajı, diğer blogda yazdığın gibi umarım makyaj konusunda bir iş bulursun tatlım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. j.d.'cim çok teşekkür ederim. Evet, biraz "acılı" oldu gerçekten. :D Değdi mi değmedi mi kısmında çok emin olamıyorum ama ilk acemiliği atmak açısından bir başlangıç oldu diye düşünüyorum. Bugün ikinci videomu çekmeye niyetliyim. İnşallah kızçem uyur da çekebilirim. :)
      Makyajlarımı beğendiğine çok mutlu oldum. Daha güzellerini de yapmaya çalışıyorum. İşle ilgili güzel dileklerine de çok teşekkür ederek amiiiin diyorum. :)
      Sevgiler,

      Sil
  21. süpersin. tatarişko gözlere göre makyaj yapan bulduk sonunda :))
    <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) yerli monolids kraliçeliğine oynuyorum! :P
      İkinci videomu da bugün yayınladım, izlemek istersen bilgin olsun. :)
      Çok öpüyorum. xxx

      Sil
  22. cnmm ben yeni görüyorum video'nu süpersinnnn :) hiç ilk video gibi değil gayet profesyonelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene, çok teşekkür ederim. İkinci videomu da çektim, o daha iyi oldu bence. Eğer bakmadıysan ona da bakmanı isterim. :)
      Öpüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum.